Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vattua? Kaveri pyysi mukaan Ikeaan ja oli reissun jälkeen päivittänyt instaan kuinka oli mun kuskina siellä :o

Vierailija
18.09.2022 |

En edes ostanut koko reissulta muuta kuin sapuskat itselleni ja löytötorilta yhden viltin. Ja pääsen kyllä Ikeaan ihan omia kyytejäkin kuten yleensä siellä käyn niin etten kerro hänelle tai päivitä minnekään nettiinkään. Jäipä valju maku.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Kun ei ole tätä pahempaa latistamista ollut, voit halutessasi ottaa vaan vähän etäisyyttä. Ilmeisesti opiskelette samassa paikassa ja olette siellä tekemisissä? Jos haluat vielä viettää kaverin kanssa joskus aikaa, voit sanoa, ettet ole somessa ja siksi et halua mukaan myöskään muiden päivityksiin.

Yleensä kaikki kyllä tietävät, minkälainen lesottaja ja vääristelijä tällaisen päivityksen julkaisija on, joten luota vaan ihmisten sisälukutaitoon.

Vierailija
22/24 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos ihan sanoisit hänelle asiasta? Mä en sit ymmärrä ihmisiä ketkä täällä valittaa jostain tälläsestä mutta kohteelle ei sanota sanaakaan. Kai kommentot päivitykseen et hei sähän mua kysyit?

Kun mulla ei itsellä ole instaa vaan kuulin tämän toiselta kaveriltani.

Eipä tämä toinenkaan kaveri kummoinen ole kun haluaa juoruilla sulle ja hämmentää soppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos ihan sanoisit hänelle asiasta? Mä en sit ymmärrä ihmisiä ketkä täällä valittaa jostain tälläsestä mutta kohteelle ei sanota sanaakaan. Kai kommentot päivitykseen et hei sähän mua kysyit?

Miten jollain ei ole instaa? Voihan sen katsoa netistäkin.

Vierailija
24/24 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tämä toinenkaan kaveri kummoinen ole kun haluaa juoruilla sulle ja hämmentää soppaa.

Ei se varsinaisesti juoru ollut vaan viittasi siihen mitä oli lukenut instasta meidän siellä käymisestä kun tuli juttua Ikeasta. Meidän reissusta on siis joku pari viikkoa jo aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi