Äidin neuvot kumppanin valinnassa ärsyttää
Ikään kuin rakkaudella/ rakastumisesta ei olisi mitään merkitystä vaan muut asiat.
Ei kuulema kannata katsella kouluja käymättömiä tyhjätaskuja jne.
Kommentit (6)
Parhaan neuvoni sain isoisän siskolta, joka totesi, ettei kannata aloittaa sellaisen kanssa, jonka vierellä onnellinen loppu ei ole mahdollinen.
Ei sun tarvitse kumppania etsiä sen perusteella mitä mieltä äitisi on. Mutta äidilläsikin on oikeus mielipiteeseen. Joskus ihmisillä on sellaisia mielipiteitä mistä ei ole samaa mieltä, ja mitkä suorastaan ärsyttää. Ärsyynny, ja keskustele äitisi kanssa siitä huolimatta. Ajattele positiivisesti, että teillä on mahdollisuus avoimiin väleihin missä voi sanoa mitä mieltä on. En tosin tiedä millä tyylillä äitisi kommentoi, enkä tarkoita, että pitäisi törkeää arvostelua yms. sietää. Mulla on 19v tytär ja huomaan välillä kommentoivani asioita ehkä liian suoraan, koska yleensäkin olen aika suorapuheinen. Nuorena ne asiat voi ottaa herkästi, niin yritän muistaa mainita myös sen, että itse toki tekee päätöksensä ja olen myös vaihtanut omia mielipiteitäni, kun ollaan juteltu ja hän on kertonut oman näkökantansa. Joka tapauksessa olen aina hänen tukena ja puolella vaikken kaikesta samaa mieltä olisikaan.
Millaista onnea ja auvoa ajattelit odottaa pelkän peruskoulun käyneen työttömän kanssa?
Siis olisitko kouluttamattoman kanssa?