Suositelkaa teidän lempppari romanttista leffaa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Uneton Seattlessa
Tämä tuli minullakin heti mieleen. Toinen on Englantilainen potilas.
Tuulen viemää on aina vaan jotenkin niin
Vierailija kirjoitti:
The end of affair~Jutun loppu on jäänyt mieleeni vuosien takaa. Kosketti enemmän kuin muut elokuvat.
Näkeekö tätä enää mistään? Muistan että ne Ralphin silmät meinasi olla minun teinitytön sydämmelle liikaa🥰 Kauhea että siitäkin on jo kaksikymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tuulen viemää on aina vaan jotenkin niin
Eikö se ole enemmän traaginen kuin romanttinen?
The Notebook, Time traveller's wife, When Harry met Sally, Notting Hill. Kaksi jälkimmäistä ovat komedioita.
Vierailija kirjoitti:
The Notebook, Time traveller's wife, When Harry met Sally, Notting Hill. Kaksi jälkimmäistä ovat komedioita.
Onko toi Notebook kaiken hypetyksen arvoinen? Ei ole tullut koskaan katsottua mutta oli liikuttavaa kun Vanessa muistopuheessaan kertoi että Kobe oli ostanut hänelle jonkun mekon tosta elokuvasta.
Pretty Woman ja Englantilainen potilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Notebook kaiken hypetyksen arvoinen? Ei ole tullut koskaan katsottua mutta oli liikuttavaa kun Vanessa muistopuheessaan kertoi että Kobe oli ostanut hänelle jonkun mekon tosta elokuvasta.
Katso itse ja päätä sitten. Siitä on aikaa kun olen sen nähnyt, mutta pidin kovasti. Tietysti jos odotukset ovat korkealla, voi kokemus olla pettymys.
Parhaat vuotemme, Hiljaiset sillat, Hevoskuiskaaja
Upseeri ja herrasmies
Sumujen silta
Tohtori Zivago
Päivien kimallus
Bollywood elokuva Devdas joka tuli juuri tv:stä
The end of affair~Jutun loppu on jäänyt mieleeni vuosien takaa. Kosketti enemmän kuin muut elokuvat.