Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko katsoa yöllä peiliin?

Vierailija
17.09.2022 |

Vai vältteletkö tietoisesti peiliin katsomista myöhään illalla ja yöllä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä.

Taustalla tässä on joku kauhu- tai jännitysleffa, jota jouduin katsomaan kavereiden yllyttämänä liian varhain, n. 7-vuotiaana. Olimme viettämässä iltaa äitini kavereilla, ja kaikki lapset kerääntyivät katsomaan tätä leffaa aikuisten ollessa toisaalla. En osannut kieltäytyä, ja trauma on seurannut läpi elämän.

Leffassa oli joku Vietnamin veteraani, joka näki peilissä tappamiaan ihmisiä tai itsensä kuolleena, en enää muista tarkkaan. Peilin kautta mies myös jotenkin "imeytyi" jonnekin toiseen ulottuvuuteen.

Mistähän leffasta on ollut kyse, tunnistaako kukaan?

Katson paljon kauhuleffoja, mutta en tunnistanut kuvailemaasi elokuvaa. Yritin myös googlettaa, mutta en saanut hyviä tuloksia.

Jacob's Ladder -elokuvassa on kyllä Vietnamin veteraani, jolla on flashbackeja. Yksi peilikohtauskin on. Tuo on joka tapauksessa erinomainen elokuva, joten suosittelen katsomaan, jos yhtään kiinnostaa kauhu.

Vierailija
22/31 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pimeässä tai hämärässäkään. Kun on täydet valot, niin ok myös yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei uskaltaisi? Oliko tämä joku muu kuin huumorikysymys?

Vierailija
24/31 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pimeässä...

Vierailija
25/31 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen peilejä pimeässä, jokin niissä on vähän kammottavaa yöaikaan. En ole kauhun ystävä.

Vierailija
26/31 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein synny noita kytkentöjä niin helposti aivoissa, että nähtyäni vaikkapa it- leffan alkaisin pelkäämään pellejä, koska siinä oli pelle joka oli oikeasti monsteri. Ja onhan noita kauhuleffoja jo tehtykin vaikka mistä aiheista- esim, hissi- niin että jos ottaisin aina suorat ja täydet vaikutteet, pitäisi pelätä kaikkea.  Vaikkapa poltergeist tai ringu (ring) niin telkkaria pelkäisin.

Vierailija
27/31 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normalisti nukun yöni hyvin.Herään juri nukahtaneena vain siihen jos alakertani vanha nainen tupakoi parvekella.Luulee ei ilta haise!Haju nousee makuuhuoneeseni ikkunoiden rakoventiilien kautta. Valitetavasti se makuhuoneen ikkuna on parvekelle sisälle.Vihaisena viimesenä katsoisinko peilin kello 21-23 välillä ? EN !

Vierailija
28/31 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun silmä kerran näytti ihan kuin olisi räpsähtänyt silleen toiseen suuntaan , vähän kuin joillain liskoilla . 

se oli sellanen tosi nopee  , taisin kyllä kuvitella vaan . 

olen myös vihreäsilmäinen . 

haha :D

Vierailija
29/31 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Se on hyytävää yöllä pimeässä kun oma kuvajainen näyttää joltain muulta... En uskalla jäädä mielikuvitukseni vangiksi, vaan käyn pissalla nopeasti ja menen takaisin sänkyyn...

Vierailija
30/31 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nätimpi karvasen naamani kanssa yön pimeinä hetkinä.

Vierailija
31/31 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun silmä kerran näytti ihan kuin olisi räpsähtänyt silleen toiseen suuntaan , vähän kuin joillain liskoilla . 

se oli sellanen tosi nopee  , taisin kyllä kuvitella vaan . 

olen myös vihreäsilmäinen . 

haha :D

Reptiliaani tietämättään? 😬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi