Uskallatko katsoa yöllä peiliin?
Vai vältteletkö tietoisesti peiliin katsomista myöhään illalla ja yöllä?
Kommentit (31)
En pimeässä tai hämärässäkään. Kun on täydet valot, niin ok myös yöllä.
Miksi ei uskaltaisi? Oliko tämä joku muu kuin huumorikysymys?
Välttelen peilejä pimeässä, jokin niissä on vähän kammottavaa yöaikaan. En ole kauhun ystävä.
Ei oikein synny noita kytkentöjä niin helposti aivoissa, että nähtyäni vaikkapa it- leffan alkaisin pelkäämään pellejä, koska siinä oli pelle joka oli oikeasti monsteri. Ja onhan noita kauhuleffoja jo tehtykin vaikka mistä aiheista- esim, hissi- niin että jos ottaisin aina suorat ja täydet vaikutteet, pitäisi pelätä kaikkea. Vaikkapa poltergeist tai ringu (ring) niin telkkaria pelkäisin.
Normalisti nukun yöni hyvin.Herään juri nukahtaneena vain siihen jos alakertani vanha nainen tupakoi parvekella.Luulee ei ilta haise!Haju nousee makuuhuoneeseni ikkunoiden rakoventiilien kautta. Valitetavasti se makuhuoneen ikkuna on parvekelle sisälle.Vihaisena viimesenä katsoisinko peilin kello 21-23 välillä ? EN !
mun silmä kerran näytti ihan kuin olisi räpsähtänyt silleen toiseen suuntaan , vähän kuin joillain liskoilla .
se oli sellanen tosi nopee , taisin kyllä kuvitella vaan .
olen myös vihreäsilmäinen .
haha :D
En uskalla. Se on hyytävää yöllä pimeässä kun oma kuvajainen näyttää joltain muulta... En uskalla jäädä mielikuvitukseni vangiksi, vaan käyn pissalla nopeasti ja menen takaisin sänkyyn...
Oon nätimpi karvasen naamani kanssa yön pimeinä hetkinä.
Vierailija kirjoitti:
mun silmä kerran näytti ihan kuin olisi räpsähtänyt silleen toiseen suuntaan , vähän kuin joillain liskoilla .
se oli sellanen tosi nopee , taisin kyllä kuvitella vaan .
olen myös vihreäsilmäinen .
haha :D
Reptiliaani tietämättään? 😬
Katson paljon kauhuleffoja, mutta en tunnistanut kuvailemaasi elokuvaa. Yritin myös googlettaa, mutta en saanut hyviä tuloksia.
Jacob's Ladder -elokuvassa on kyllä Vietnamin veteraani, jolla on flashbackeja. Yksi peilikohtauskin on. Tuo on joka tapauksessa erinomainen elokuva, joten suosittelen katsomaan, jos yhtään kiinnostaa kauhu.