Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nähnyt kaksoisolentoasi?

Doppelgänger
17.09.2022 |

Tai lähes kaksoisolentoa? Missä tilanteessa? Huomasiko kaksoisolento sinut? Mitä tapahtui?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nuorena hätkähdin paljon kun näin Tarja Turusen.

Vierailija
2/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistähän tuo aamuisin katselee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole törmännyt, mutta hyvä työkaveri kertoi nähneensä ulkomailla lomareissulla aivan täydellisen kaksoisolentoni. Olivat miehensä kanssa siellä ihmetelleet miksi en ollut töissä kenellekään kertonut olevani lomalla samaan aikaan samassa lomakohteessa. Oli kuulemma niin täydellinen kopio, että olivat seuranneet tätä jonkin aikaa kunnes olivat lopulta jostain päätelleet etten se voi olla minä :)

Vierailija
4/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on tuttu aihe elokuvista ja romaaneista. Kansanperinteen mukaan oman kaksoisolennon näkeminen on huono enne, joka usein kielii lähestyvästä kuolemasta.

Vierailija
5/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten minua luultiin etelä suomessa erääksi kuuluisuudeksi. Pissikset hymyili onnellisina kun kävin mäkkärissä. Portsari mielin kielin kuin että kunnia saada sinut tänne ym. Oi on siinä varmasti puolensa.

Vierailija
6/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ja lapset ovat nähneet kaksoisolentoni. Olivat ihan ihmeissän kuinka joku voi olla niin saman näköinen

Vierailija
7/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jännä peli rohkeille, liittyy aiheeseen:

https://www.reddit.com/r/threekings/comments/7t1nqg/recipe_dont_speak_t…

Vierailija
8/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilistähän tuo aamuisin katselee.

Mitä jos peilikuva onkin hahmo toisesta ulottuvuudesta? Hänelle sinä olet se peilikuva.

Vierailija
9/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta monesti kuullut ja erehdytty. En kyllä tiedä miltä näyttäisin? En ole seurannut suomi-sceneä julkkisten tai näyttelijöiden suhteen sitten varmaankaan tarpeeksi hyvin???

Vierailija
10/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ulkomaanmatkoilla on pari kertaa käynyt niin, että minut on kuulemma nähty jossain, missä en ole ollut. Olin esimerkiksi muka tullut pois hissistä ala-aulassa ja kadonnut ihmisjoukkoon, vaikka olin samaan aikaan vielä ylimmän kerroksen näköalaparvekkeella. Lisäksi minut oli kuulemma nähty erään kaupungin hotellilla, vaikka tulin kaupunkiin vasta päivä tuon väitetyn näköhavainnon jälkeen.

Vierailija
11/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin valokuvassa, ja luulin itsekin olevani siinä ja ihmettelin kovasti, kun en muistanut kuvan kertomassa tilanteessa ikinä olleeni, enkä siis ollutkaan. Oli kuulemma muutenkin hyvin kaltaiseni, tämä kaksoisolento. Vieläkin ihmettelen samaa näköä. Sen jälkeen en ole ikinä nähnyt ketään itseäni muistuttavaa. Tapauksestakin on aikaa jo noin 36 vuotta.

Vierailija
12/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tuskin toista yhtä rumaa löytyy.

Vierailija
13/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan, enkä usko näkeväni, ei mahd sanoo haplo

Vierailija
14/40 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisinkin joskus kaksoisolentoni niin en varmaan tunnistaisi kun itsellä on vähän vääristynyt kuva omasta ulkonäöstä,

eli pidän itseäni paljon kauniimpana kuin mitä todellisuudessa olen.

Jos näkisin itseni niin näkisin vain jonkun tylsän näköisen hieman ylipainoisen tylsimyksen, enkä sitä hehkeää söpöläistä joksi itseni kuvittelen 😄

Vierailija
15/40 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä kotikaupungissani asui henkilö, jolla oli samankaltainen pukeutumistyyli kuin itselläni, samantyyliset hiukset ja ruumiinrakenne, ja oli meillä kasvonpiirteissäkin jotain samaa. Joku tuttu olikin kauempaa luullut häntä minuksi. Emme silti olleet varsinaisia kaksoisolentoja.

Vierailija
16/40 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä omaa kaksoisolentoaan tunnistaisi, ja jos tunnistaa, niin ei se itseltä näytä toisten silmissä vaan peilikuvalta.

Vierailija
17/40 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.

Vierailija
18/40 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun alussa minua luultiin erään papin vaimoksi. En tiedä, kuinka samannäköisiä olimme, kun en tätä naista koskaan ollut tavannut, mutta toinen näistä minua häneksi luulevista ei ollut uskoa, kun sanoin, että olet erehtynyt henkilöstä.

2000-luvun alkupuolella eräs toimelias nainen järjesti hyväntekeväisyystapahtuman kaupungissamme. Minua meinattiin jälkeenpäin tulla kiitokseksi halaamaan, vetäydyin tilanteesta sanomalla, että en ole Marja eikä minulla ollut tämän tapahtuman kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
19/40 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvun alussa minua luultiin erään papin vaimoksi. En tiedä, kuinka samannäköisiä olimme, kun en tätä naista koskaan ollut tavannut, mutta toinen näistä minua häneksi luulevista ei ollut uskoa, kun sanoin, että olet erehtynyt henkilöstä.

2000-luvun alkupuolella eräs toimelias nainen järjesti hyväntekeväisyystapahtuman kaupungissamme. Minua meinattiin jälkeenpäin tulla kiitokseksi halaamaan, vetäydyin tilanteesta sanomalla, että en ole Marja eikä minulla ollut tämän tapahtuman kanssa mitään tekemistä.

Unohdin mainita, että kahdenkin eri henkilön taholta.

Vierailija
20/40 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita, että kahdenkin eri henkilön taholta.

Kahden?!!!! VOIHERRAJUMALA 🤯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi