Oletko koskaan nähnyt kaksoisolentoasi?
Tai lähes kaksoisolentoa? Missä tilanteessa? Huomasiko kaksoisolento sinut? Mitä tapahtui?
Kommentit (40)
Olen kai hyvin nuorekas, koska minulle ilmoitettujen kaksoisolentojeni ikä arvioidaan 10-25 vuotta omaa oikeaa kronologista ikääni vähemmäksi.
Olen nännyt ihmisiä jotka ovat kuin yhdistelmiä toisista ihmisistaä Tämä on kuin Juha Ahokas, henriikka Rönkkönen ja Nico Giansanti sekaisin
ja tämä kuin tubettaja Bodi, jarkko Tamminen ja Konsta Hietanen yhdessä:Olin hautajaisissa, jossa tapasin ensi kertaa yhden enoni(perhe aikanaan hajonnut).
Katsellessani hautajaiskuvia, ihmettelin, miksi minä olen tuossa yhdessä yhteiskuvassa, jossa muuten on vain sisaruksia...
Sitten tajusin, että kuvassa on ko. eno, joka tietystä kuvakulmasta on kaksoisolentoni.
Meillä oli vielä samanlaiset päällystakit ja hatut.
https://www.lacrux.com/wp-content/uploads/2019/11/Macht-50-einarmige-Kl… magnus Midtbo, norjalainen kalliokiipeilijä, kuin tubettaja Deatan ja Sampo Kaulasen sekoitus
Valitettavasti en. Mutta ärsyttää kun sanotaan, että ihmiset ovat nähneet minut siellä ja täällä. Jopa oma isäpuoli oli nähnyt mut jossain kaupassa.
Viime viikolla yksi nainen tuli kehumaan kuinka olen niin hyvä lasten kanssa siellä alakoulussa. Olin saanut niin hyvää palautetta. En ole töissä alakoulussa.
Kerran sain ravintolassa ruoat ilmaiseksi koska olin omistajan tutun kaksoisolento ja olin tilannut saman ruoankin kuin tuttavallakinon aina tapana.
Panu Huutaja+ Eero Tillitalli kirjoitti:
Olen nännyt ihmisiä jotka ovat kuin yhdistelmiä toisista ihmisistaä Tämä on kuin Juha Ahokas, henriikka Rönkkönen ja Nico Giansanti sekaisin
ja tämä kuin tubettaja Bodi, jarkko Tamminen ja Konsta Hietanen yhdessä:
Nico on ihan kuin Benny Andersson nuorena
En mutta olen kuullut läheisiltäni ja ystäviltä kuinka he ovat nähneet kaksoisolentoni
Yksi entinen liigakiekkoilija oli nuorena aivan näköiseni. Vieraat ihmisetkin luulivat minua usein häneksi.
Netistä löysin. Värikäs elämäni Pipsa
Tavallaan. Minulla oli tuolloin punaisiksi värjätyt alaselkään ytävät rastat ja erotuin kyllä (90luvun loppua,pieni kaupunki). Olen myös pitkä (179cm) ja kuljen harppoen.
Olin tupakalla silloisen asuntoni parvekkeella (viides kerros) ja katsoin että talosta pois päin kulkee määrätietoisesti harppoen pitkä nainen jolla oli sotkuinen punainen peikkotukka ja TÄSMÄLLEEN samanlaiset vaatteet kuin minulla sillä hetkellä, mustat farkut ja vihreä poolo. Säpsähdin että minä olen tuolla,miten minä olen tuolla kun olen täällä? Tuijotin naisen selkää kunnes katosi näkyvistä.
Netissä näin valokuvan jossa olin. Tai "olin", sillä en ole koskaan käynyt kyseisessä paikassa. Nainen oli hymyä myöten ihan näköiseni.
Minulle on käynyt noin usein siis itse en ole nähnyt, mutta minut sekoitetaan toiseen henkilöön. Yksi oli vanhempi rouva kasvisravintolanpitäjä. Hän alkoi puristaa sydänalaansa, kun tulin ravintolaan. Seurasi katseellaan minua ja kun tulin kassalle ruokien kanssa, hän sai vaivoin sanottua, että olen hänen nuorena kuolleen siskon kaksoisolento. Hän luuli nähneensä aaveen. Olin silloin nuori 20 v. Jutellessani hän sanoi minulla olevan samanlainen ääni, ilmeet ja eleet kuin kuolleella siskolla ja saman pituinen 178 cm. En enää uskaltanut käydä siellä säikyttämässä rouva parkaa.
Muutoin elämän varrella minulle on huudettu kadulla väärällä nimellä ja loukkaantuneen näköisenä tultu sanomaan, miksen tervehdi :)
Kerran olin pätkätöissä isommalla porukalla tallensimme jotain taulukoita neukkarissa, kun meidän pomo tuli kysymään onko se ja se kantapaikkani. Ei minulla ole sellaisia, joten kielsin. Hän suuttui ja väitti minun valehtelevan ja juttelevansa siellä usein kanssani. Kielsin edelleen. Hän vänkäsi aikansa, mutta koko sen parin viikon ajan mulkoili minua vihaisesti, kun hänen mielestä valehtelin. Onneksi työ loppui.
Aikaa välissä näillä kohtaamisilla, joissa jopa ääneni ja puhetapani yms. ulkonäköni sai toisen vakuuttuneeksi väärästä henkilöllisyydestäni oli 18 v.
Ei kivoja kokemuksia.
Kyllä, käveli minua kadulla vastaa kun olin nuori. Ihmettelin vähän miten voi olla joku ihan samannäköinen ja samoissa vaatteissakin vielä. Myöhemmin elämässä (ilmeisesti tämä sama ihminen) on aiheuttanut minulle paljon päänvaivaa ja samoin tuttavilleni, kun kuvittelevat henkilön olevan minä. Olen siis ollut vaikka missä, vaikka en ole ollutkaan.
Mun isä sanoi näkevänsä mut harmonikan soittajana, eli eräs harmonikan soittaja näyttää vissiinkin itseltäni. Näin mäkin kuvan tuosta harmonikan soittajasta, mutta enpä osaa katsoa itseäni siltä kantilta millä tavalla muut näkevät minut. Peilikuva kun on peilikuvaa.
Omaa kaksoisolentoani en ole nähnyt, mutta näin kerran valokuvan yhdessä kirjassa joka käsitteli Leningradin piiritystä vuosina 1941-1944. Kuvassa oli kaksi naista pommitetun kotinsa raunioilla. Toinen nainen istui jakkaralla ja katseli kameraan. Hän näytti aivan äidiltäni.
En omaa kaksoisolentoa, mutta isälläni oli niin täydellinen kaisoisolento, että ulkonäön lisäksi hän pukeutui kuin isäni, ajoi samanlaista autonromua ja oli kaljuuntunut samalla tavoin kuin isäni. Ja tietenkin tupakka roikkui suupielessä ihan kuin isälläkin. Odoteltiin vihreää liikennevaloissa vierekkäin, heiluttelin "isälle" ja ihmettelin, kun hän ei vastannut. Kotona soitin isälle ja kysyin, eikö hän huomannut heilutusta. Isä ei ollut silloin edes Suomessa.
Eräällä saksalaisella henkilöllä jota seurasin YouTubessa oli tytär joka oli ihan samannäköinen kuin minä nuorempana, vaateetkin olivat sellaisia joita olisin itse voinut pitää.
En ole. Paitsi unessa. Eräs mies väitti vuosia sitten nähneensä kaksoisolentoni baarissa.