Mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo ja mihin ammattiin päädyit?
Kommentit (594)
7,6 ja asiantuntijana toimi tällä hetkellä. Meitä on muutamia jotka tekee Suomessa tämän alan asiantutija töitä. Peruskoulun jälkeen suoritin opistoasteen tutkinnon.
8.3
Lukiossa keskiarvo parani (yli 9) ja pääsin yliopistoon heti ensimmäisellä hakukerralla. Minusta tuli biologi. Olisin voinut opiskella myös lääkäriksi, mutta ala ei kiinnostanut minua.
Aikanaan keskikoulun keskiarvo 7,8.
Sairaanhoitaja ja siitä erikoistumisen kautta hoitotyön opettajaksi. Lehtorin virasta eläkk
6,4. Tutkija, FT. Peruskoulun jälkeen siis ensin opintoja keskiasteella, yo-tutkinto aikuislukiossa (keskiarvo 9,4) ja sitten yliopisto.
9. Luokan päättötodistukseni keskiarvo oli 8.
Olen työskennellyt useassa eri työpaikassa, enimmäkseen työllistettynä työtekijänä.
Taloushallinnan ammattitutkinnon olen suorittanut hyvillä ja kiitettävällä arvosanoilla. Minua tituleerataan kirjanpitäjäksi.
8.8 kuvataiteen maisteri, kuvataiteilija / yrittäjä.
Jotain vähän päältä ysin, en muista enää tarkkaan kun siitä on niin kauan. Olen pitkäaikaistyötön koodari.
Tasan 7. Maisterin paperit. Projektitöissä
8.7 rakennusinsinööri peruskoulupohjalta (teku)
Peruskoulu 7,2
Yrittäjä .kuulun parhaiten tienaavaan 5% koulukiusattu yksinhuoltaja perheestä piti näyttää maailmalle että täältä pesee ja linkoo
Tais olla 6,5 joo en todellakaan panostanut, istuin omissa maailmoissa ja kyllä nukuinkin välillä tunnit. Elektroniikka-asenta silti tuli, eli olen käynyt sähköalan perustutkinnon vaikka matikka ja fysiikka oli kutosis, katsos opettajista se on kiinni pitkälle, turha on peruskouluun matematiikan professoria laittaa opettamaan matikkaa.