Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset säästävät jo sähköä. Näen asunnostani kolme kerrostaloa ja olen asunut tässä vuosia. Ikinä ei ole iltaisin olleet ikkunat niin pimeänä kuin nyt.

Vierailija
17.09.2022 |

Säästän minäkin. Pienellä valolla mennään. Tv ollut kiinni ja irti pistorasiasta jo pari viikkoa. Kylppärin lattialämmitys kiinni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ledipolttimot ei vie kovin paljon sähköä niin en ole enemmälti valoja sammutellut. Ennen annoin laajakaistamodeemin olla päällä 24/7 mutta olen nyt ruennut sammuttelemaan sitä jos olen pois kotoa, tai jos pidemmän aikaa en käytä nettiä. 

Sulatin pakastimen ja laitoin jääkaappipakastimen pienemmälle teholle. 

Akkujen latailuissa olen koettanut hyödyntää yön halvempia tunteja vaikka toisaalta ne pitäisi ladata valveilla ollessa, mutta silloin sähkö on tietysti kallista. 

Kyllähän tämä pörssisähkö on täyttä pelleilyä. Sähkö on niin vanha keksintö että sen pitäisi olla jo ilmaista tähän maailmanaikaan mennessä, ilmainen yhteiskunnan perustavanlaatuisimpia asioita oleva palvelu tai toiminto! 

Vierailija
22/23 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Eihän kerrostalokämppä syö juuri mitään sähköä. Toista se on isossa ja vanhassa omakotitalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina viihtynyt hämärässä, tv vain on päällä.