Onko aivan älytöntä muuttaa yhteen miehen kanssa, jonka on tuntenut vasta noin 9 kuukautta?
Tilanne vielä se, että toinen on virallisesti naimisissa siinä vaiheessa, kun muutto tapahtuisi. Ero tulisi voimaan vasta muutama kuukausi sen jälkeen.
Kommentit (9)
Mä muutin mieheni luo kun oli tunnettu 3kk - mies oli naimisissa vielä tuolloin
Toisilla homma etenee vauhdilla:-) Mies kosi, minä suostuin, ja raskaus tärppäsi heti häiden jälkeen tokasta kierrosta.
Hieman epäröin, koska mulla on myös pieni lapsi enkä haluaisi enää toista kertaa päätyä eroon... Mutta mulla on vielä hetki aikaa miettiä tätä kaikkea ja toisaalta asumme jo tavallaan yhdessä, ainoastaan virallisesti molemmilla on oma osoite, joten eipä tässä oikeastaan mikään enää edes muuttuisi.
ap
tuollaisia kokeiluita voisi tehdä jos sinulla ei olisi lasta. Lapsen takia olisin extratarkka ja harkitsevainen. Miehen erosta on sen verran lyhyt aika, että katsoisin asiaa ajan kanssa. Tuskin haluat sitä, että osoittaudut vain laastarisuhteeksi miehelle. Odottakaa ainakin sen verran, että miehen ero on selvä: koskaan ei voi ennalta tietää, miten eron loppuusaattaminen vaikuttaa ihmiseen, se on kuitenkin psykologisesti kova juttu.
kin pian sen oikean, jonka kanssa muutimme yhteen 5 kk jälkeen.
Mukana muuttivat lapseni (2 ja 3 vuotiaat) ja ihan mukavasti tässä on kymmenes vuosi menossa.
Eli ei ole tahti liian kiivas.
Mutta kun nytkin jo vietetään kaikki aika vain toisen asunnossa, niin tuntuu tyhmältä maksaa kahdesta asunnosta. Ja kun joudun kuitenkin muuttamaan kohta jonnekin muualle, mies sanoi haluavansa muuttaa yhteen minun ja lapseni kanssa. Ja minä olen siis se eroamassa oleva osapuoli, ei tämä mies. Ja tosiaankin heti ensitapaamisesta lähtien molemmilla on ollut tunne, että tässä on nyt se ihminen, jonka kanssa haluaa loppuelämänsä viettää. Aiemmin mulla ei ole tällaista tunnetta ollut, vaikka naimisissa olenkin ollut.
ap
Ja toinen sai eron kuukausi yhteen muuton jälkeen. Tosin oltiin tunnettu jo kauan ja aiemmin seurusteltu mut sit oli useita vuosia välissä ettei nähty ollenkaan.