Miten estää naisten lähentely-yritykset
Olen keskivertoa paremman näköinen mies, ja kiusana on se, että todella usein naiset yrittävät tehdä tuttavuutta. Itseäni ei kiinnosta, mutta en haluaisi olla töykeäkään. Tämä johtaa yleensä siihen, että pitää kovasti selitellä ja luikerrella tilanteesta pois, aikaa kuluu ja jää ahdistunut olo pitkäksi aikaa. Voisinko jotenkin sanattomasti viestiä naisille, että täältä ei heru, älkää edes yrittäkö?
Ongelma on todellinen, en kaipaa mitään typeriä "huumori"ehdotuksia.
Kommentit (66)
no baarissa riittää kun sanoo, että tulin juomaan, en puhumaan, tanssimaan tai mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tämä muka oikeasti paikkansa? Mitä sanotte muut naiset?
Omasta puolestani voin sanoa, että kiinnostukseni mieheen lopahtaa kyllä heti, jos havaitsen sormuksen vasemmassa nimettömässä. Eikä tuttavapiiriinikään kuulu naisia, jotka eivät "sormusta kunnioittaisi". (Tai sitten he ovat kaikki jotain piilomunahaukkoja.)
Kiinnostus lopahtaa siihen kun kuulen miehen olevan varattu tai näen sormuksen.
Koita saada itsellesi ujon, kiltin, reppanamiehen olemus. Suojaa 100-prosenttisesti naisten lähetely-yrityksiltä! Takaan, ettet saa yhdeltäkään naiselta kiinnostuksen osoituksia sen jälkeen! Tuolloin ei tarvita mitään sormuksia, feikkejä tai aitoja. Itse asiassa parempi onkin tuolloin jättää sormukset pois, sillä sormukset saattavat tuhota tuon vaikutelman muuten antaman 100-prosenttisen suojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene osta joku rihkama koru.metalia mydän sormuksina miehille halvalla koru likeet. 20-30e. laita se sormeesi.Kuin heti ilmaset lähestyvää naista. Anteeksi poistun pitää soitaa vaimolle. Niin minä toimin naisena miehille.Vaikka omasta mielestä en kaunis ja keski iän jo ylittänyt.Minua ei kinosta kaljaa kittaavat,tupakale haisevat yksinäiset miehet jotka ovat soffaperunoina.Niin leijona uroksia kaljassa ja suu rivo.yäk.
Voi voi, kun naisten neuvot harvemmin toimivat miehille. Miehellä jos on sormus niin se päinvastoin on merkki naisille että siinä on hyvä yksilö jota kannattaa tavoitella itselle. Mies kun näkee naisella sormuksen, ei halua joltain salimakelta köniinsä ja antaa naisen olla.
Höpö, höpö, jopa tuttavat, miehet joiden vaimojen ystävä olen, yrittävät tehdä itseään tykö, vaikka naimisissakin. Mieheni ei ole salimake, mutta on pitkä ja komea, menestynyt ja vahva, mutta silti ääliömiehet yrittää. Vaikka olen torjunut monta kertaa.
Ap, onko ollut yhtään hyvää neuvoa tähän mennessä? Miten meni viikonloppusi?
Ei auta. Monet varatut miehet ovat suorastaan naismagneetteja. Lisäksi joillekkin naisille on ihanan voimaannuttavaa yrittää varattua miestä.