Miten estää naisten lähentely-yritykset
Olen keskivertoa paremman näköinen mies, ja kiusana on se, että todella usein naiset yrittävät tehdä tuttavuutta. Itseäni ei kiinnosta, mutta en haluaisi olla töykeäkään. Tämä johtaa yleensä siihen, että pitää kovasti selitellä ja luikerrella tilanteesta pois, aikaa kuluu ja jää ahdistunut olo pitkäksi aikaa. Voisinko jotenkin sanattomasti viestiä naisille, että täältä ei heru, älkää edes yrittäkö?
Ongelma on todellinen, en kaipaa mitään typeriä "huumori"ehdotuksia.
Kommentit (66)
Kerrot ottavasi lerssiä takaluukkuun.
Hei ap, ensiksi sanon, että minun korvaani särähtää aina, kun ihminen -mies tai nainen- sanoo olevansa hyvännäköinen, keskivertoa paremman näköinen tms. No se siitä.
Minua jäi mietityttämään, koetko tulevasi naisten taholta häirityksi aina ja kaikkialla vai onko vaan tietyt paikat, esim. työpaikka, ravintolat, kadut tms. Entä miten pitkään tämä "ongelmasi" on kestänyt, vuosikausia?
Kysyit miten voisi sanattomasti viestiä naisille, että täältä ei heru, älkää edes yrittäkö.
Sanatonta on pään kääntäminen toisaalle, totinen -ei kuitenkaan surullinen-ilme. Tai käden nostaminen kyynärpäästä "esto-asentoon". Se voi olla selvä viesti ainakin joskus.
Toivon menestystä ongelmasi poistamisessa!
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä muuta kuin vihainen ilme naamalle, kuulemma yleensä riittää..
2:06->
Vierailija kirjoitti:
Kerrot ottavasi lerssiä takaluukkuun.
Sehän vain lisää naisten suosiota kun naiset ei koe "uhkana".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain joka viestii sun olevan kiinnostunut miehistä? Tai sitten varattu, kuten joku ehdotti
Mikä voisi olla tällainen miehistä kiinnostumisen viesti? Ja saisinko sitten lähentelyjä miehiltä? En toivo sellaisiakaan.
ap
No jopas oletkin komea, kun naiset ja miehetkin kiinnostuvat ulkonäöstäsi. Näkis vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene osta joku rihkama koru.metalia mydän sormuksina miehille halvalla koru likeet. 20-30e. laita se sormeesi.Kuin heti ilmaset lähestyvää naista. Anteeksi poistun pitää soitaa vaimolle. Niin minä toimin naisena miehille.Vaikka omasta mielestä en kaunis ja keski iän jo ylittänyt.Minua ei kinosta kaljaa kittaavat,tupakale haisevat yksinäiset miehet jotka ovat soffaperunoina.Niin leijona uroksia kaljassa ja suu rivo.yäk.
Voi voi, kun naisten neuvot harvemmin toimivat miehille. Miehellä jos on sormus niin se päinvastoin on merkki naisille että siinä on hyvä yksilö jota kannattaa tavoitella itselle. Mies kun näkee naisella sormuksen, ei halua joltain salimakelta köniinsä ja antaa naisen olla.
Ei pidä paikkaansa, olen mies ja sormus toimii 100% tähän ongelmaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono. Jotenkin liian monisanainen ja selittelevä aloitus. Ei miehen tekstiä. Kuka komea mies, jolle naiset tyrkyttävät itseään liikaakin, roikkuu vauva palstalla? Ja miksi?
Mitä minun sitten pitäisi olla tekemässä nyt?
ap
Olet nyt vauva- palstalla. Vietät täällä lauantaita..
Vierailija kirjoitti:
Sormus vasempaan nimettömään.
Tuo aiheuttaa enemmän huomiota naisilta.
t. aviomies
Kaikki normaaliälyiset tietävät aapeen olevan nainen 😑 olemme VAUVAPALSTALLA huoh.
Ole varattu, sormus sormeen.
Sano olevasi homo.
Kerro äänestäväsi persjuja.
Tai tietty voit kertoa identifioituvasi naiseksi.
Keikuta pyllyä ja puhu kimakalla äänellä. Uskoisin että teet nytkin niin.
Minäkin olen normaalia paremman näköinen mies, ja naiset suorastaan käy käsiksi kun ovat tarpeeksi ottaneet baarissa. Just eilen yks släppäs pepulle kun olin tilaamassa tiskiltä, toinen otti suoraa munist kii ja kysyi lähenkö panee. No sen kanssa sitten lähdinkin mutta onhan tuo seksuaalista ahdistelua. Mutta koska nainen, sitä katsotaan sormien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. aviomies
Pitääkö tämä muka oikeasti paikkansa? Mitä sanotte muut naiset?
Omasta puolestani voin sanoa, että kiinnostukseni mieheen lopahtaa kyllä heti, jos havaitsen sormuksen vasemmassa nimettömässä. Eikä tuttavapiiriinikään kuulu naisia, jotka eivät "sormusta kunnioittaisi". (Tai sitten he ovat kaikki jotain piilomunahaukkoja.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. aviomies
Pitääkö tämä muka oikeasti paikkansa? Mitä sanotte muut naiset?
Omasta puolestani voin sanoa, että kiinnostukseni mieheen lopahtaa kyllä heti, jos havaitsen sormuksen vasemmassa nimettömässä. Eikä tuttavapiiriinikään kuulu naisia, jotka eivät "sormusta kunnioittaisi". (Tai sitten he ovat kaikki jotain piilomunahaukkoja.)
Riippuu minkä tasoisessa baarissa olet. Räkälästä löytyy räkäpílluja jotka mielellään vaihtaisivat parempi-tasoiseen mieheen.
"Olen pahoillani, mutta en hae seuraa."
Ja tän jälkeen jatkat normaalisti elämääsi.
Miehet on jättäneet mut rauhaan vasta kun olen sanonut olevani varattu. Sanonut vain, koska olen sinkku. Se on helpoin konsti päästä eroon heistä. Toisekseen voi sanoa, ettei ole seuraa vailla, odotat jotakuta toista, käännyt pois, jne. Känniläisille selvää tekstiä: en ole kiinnostunut, jätä minut rauhaan.
On, useampikin.
ap