Mut jätettiin eilen masennuksen takia
Oon 18v tyttö ja seurustelen (seurustelin?€m) 21v pojan kanssa vähän yli vuoden. Hän on koko seurustelumme ajan kamppaillut masennuksensa kanssa. Oli usein todella huonoja kausia, jolloin hän aina pohti pystyykö seurustelemaan kanssani. Eilen hän kuitenkin sano, että on parempi, että menemme eri teille. Puhuimme jonkin aikaa ja sitten hän sanoikin, että haluaisi mieluummin tauon suhteesta katsoakseen, miltä tuntuu olla ilman minua ja selvittääkseen ajatuksiaan ja keskittyäkseen omaan terveyteensä 100%. Hän sanoi kuitenkin, että jos eroaisimme, hän haluaisi olla silti kanssani ystäviä. Minä en usko että pystyisin siihen sillä romanttiset tunteeni ovat liian vahvat.
Rakastan häntä älyttömän paljon, kaikesta huolimatta olen hänen kanssaan elänyt elämäni onnellisimmat ajat. Sydämeni on ihan hajalla.. tuntuu kuin olisimme eronneet vaikka emme kai ole jos olemme vain tauolla? Sovittiin että ollaan jonkun aikaa erillään ja sitten tehdään lopullinen päätös. Silti tämä tuntuu lopulliselta..lisäksi minulla ei ole ketään ystävää tms joka olisi tukenani..
En vaan pysty kuvitella elämääni ilman häntä kumppaninani. Saatan kuulostaa itsekkäälle, mutta ystävyys ei minulle riitä/en pysty siihen. Haluaisin olla hänen kanssaan yhdessä tai sitten katkaista välit. Kuulostaa ehkä tyhmälle, mutta tuntuu, että hän olisi minulle se oikea. Ihan sama missä olen, siellä missä hän on, on mun koti. Sinne mä kuulun.
Voiko tämmöisen jälkeen enää jatkaa yhdessä? Onkohan mitään mahdollisuuksia..
Kommentit (8)
Voi lapsikulta... Olet niin lapsi vielä, että lähdet tänään bilettämään ystäviesi kanssa ja etsit parempaa seuraa kuin jonkun turpa rutussa olevan tyypin!
Lol.
Tauko on vaan lupa panna miljoonaa muuta mimmiä, trust me.
Vierailija kirjoitti:
Ootko anteliasta sorttia?
Tottakai, sakkolihan puolella aloitin jo.
Vierailija kirjoitti:
Setämies selailee nyt vaan sitä tinderiään ja jättää neitosen rauhaan
Ukko39 kirjoitti:
Lol.
Tauko on vaan lupa panna miljoonaa muuta mimmiä, trust me.
Enpä usko et kukaan semmosessa mielentilassa ajattelee panemista.
Ap
Masentunut ihminen käpertyy itseensä, ajatus kiertää kehää, elämä on toivotonta. Masentunut on myös varsinainen energiasyöppö, kumppanina kuluttaa toisen loppuun, koska ei ole jaksamista asettua yhtään toisen osapuolen asemaan. Nähdä asioita toisen kantilta, koska se häiritsee omaa synkistelyä. Olo on vetämätön, ei huvita mikään, ei jaksa mitään. Kaikki on rasittavaa ja ikävää. Mikään ei ole koskaan hyvin.
Mikä siis tällaisessa ihmisessä saa toisen rakastumaan palavasti itseensä?
Veikkaan että henkilö ei ole masentunut, mutta haluaa nyt helpon ulostien suhteestanne. Masennus on hyvä tekosyy.
Masennus on tekosyy erota koska miehellä on toine nainen.