Mulla on niin ikävä mun lasta
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Kuollut. Ap
Otan osaa. Milloin tämä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Kuollut. Ap
Niin on minullakin, mutta en käytä surustani sellaista kiertoilmaisua kuin ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollut. Ap
Otan osaa. Milloin tämä tapahtui?
Maaliskuussa. Ap
Etkö sure lapsesi kuolemaa? Miksi vain ikävöit?
Osanottoni. Minulta taas vietiin lapset elävältä ja se on ehkä vielä pahempi kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollut. Ap
Niin on minullakin, mutta en käytä surustani sellaista kiertoilmaisua kuin ikävä.
Ok. Otan osaa. Mulla on ikävä. Ihan hirveä ikävä. Haluan soittaa ja halata mutta en voi. Mulla ei oo varmaan koskaan ollut näin kova ikävä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni. Minulta taas vietiin lapset elävältä ja se on ehkä vielä pahempi kohtalo.
Ei kannata vertailla kohtaloita.
Voimia kaikille menetyksiä kärsineille.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sure lapsesi kuolemaa? Miksi vain ikävöit?
Suren. Nytkin. Ap
Otan osaa suruunne ja menetyksiinne <3
En tiedä, mutta arvelen että ihmiselle ei voi paljon pahempaa enää tapahtua. Voimia teille kaikille.
LohtuHali sinulle. Muista hakea apua, kunhan ensi kuukaudet on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollut. Ap
Ok. Otan osaa. Mulla on ikävä. Ihan hirveä ikävä. Haluan soittaa ja halata mutta en voi. Mulla ei oo varmaan koskaan ollut näin kova ikävä. Ap
Itkettää niin paljon että päähän sattuu. Oksettaakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
LohtuHali sinulle. Muista hakea apua, kunhan ensi kuukaudet on ohi.
Itseasiassa olen saanut jo apua kriisityöntekijältä. Tällä hetkellä tuntuu vaan ihan hirveältä. Ap
Pahinta on itkeä piilossa kun ei jaksa alkaa just nyt lohduttamaan jos itku tarttuu. Äsken just lapsi kävi vessassa ja keittiössä ja huhuili oonko jo nukkumassa kun keittiössä oli valot päällä. En pystynyt vastaamaan mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollut. Ap
Itkettää niin paljon että päähän sattuu. Oksettaakin. Ap
Oksenna niin helpottaa ja hae särkylääke päänsärkyyn.
Lähetän mettaa sinnepäin iltameditaatiolla.
Osanottoni, ap! Toivon että löydät jostain lohtua suruusi ja ikävääsi. En osaa edes kuvitella tuskasi määrää. Paljon rakkautta ja myötätuntoa toivon teille kaikille lapsenne menettäneille.
Missä sun lapsi on?