Parisuhde on pelkkää arkea ilman tunteita
En ole mikään asiantuntija mutta eikö parisuhteessa pitäisi olla muutakin kun arkiaskareita. Olen monta kertaa sanonut miehelleni että kaipaan enemmän osoitusta rakkaudesta, huolenpidosta ja osoitusta siitä minun tunteillani on merkitystä. Meillä arki pysyy rauhallisena kun puhumme vain arkiaskareista ja päivän kuulumisista neutraalisti. Välillä hermostun kun mieheni ei osoita tunteitaan, huomio jne. Silloin miehelleni ongelma on lähinnä tyylini reagoida, mutta asia / syy ei ole relevantti. Olen lopettanut itsekin ns tunbepuhumisen koska se ei ole johtanut muuhun kuin yksinjäämisen kokemukseen. Ja kun olen lopettanut huomaan että mieheni todellakin keskittyy vain konkrettisiin käytännön juttuihin. Meillä ei ole mitään läheisyyttä enää. Halataan korkeitaan kerran viikossa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan pitäisi lailla kieltää parisuhteiden perustaminen rakastumisen huumassa, kun ihmiset eivät tunnu tajuavan, että se huuma ei pidemmän päälle kestä ja loppuelämä on sitä arkea.
Mekin vaimoni kanssa nussittiin kolmen ensimmäisen seurusteluvuoden aikana enemmän kuin näiden 20 vuoden aikana, mitä on asuttu saman katon alla.
Jos sä oot vaa huono sängyssä? 🤔
Parisuhteiden perustaminen kännissä tai/ja vahvasti hajautettuna pitäisi kieltää, siinä mennään metsään ja kovaa.
Ai huono sängyssä? Onko sun parisuhteesi niin rajoittunut, että te panette vain sängyssä?
Eihän tämä liittynyt mun parisuhteeseen mitenkään, kysymys oli tälle, joka ei ilmeisesti enää saa edes siellä sängyssä.
Minähän sulle vastasinkin.
Tää on taas näitä neuvoja, että pitäisi osata ennustaa minkälaista arkea joku elää. Tietysti vähän voi päätellä asioita, esimerkiksi jos itse ei käytä yhtään alkoholia, ei kannata pariutua jonkun iltatissuttelijan kanssa.