Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset oikeasti tarkoittavat kertoessaan miesmaustaan?

Vierailija
16.09.2022 |

"Inhoan pelimiehiä ja rakastan herrasmiehiä"
= "Inhoan panoillaan uhoavia pellejä ja rakastan miehiä jotka kehuvat naisia"
= vihaan wannabe-pelimiehiä ja rakastan oikeita pelimiehiä jotka osaavat kehua päästäksen panemaan"

"En tykkää salilihaksista"
= "En tykkää steroidibodareista vaan normaaleista lihaksista jotka on saatu vaikka puutarhanhoidolla"
= Tykkään salilla hankituista lihaksista, mutta kuvittelen että miehen lihakset kasvavat silmissä jos tämä hipaiseekaan puutarhalapiota

"En usko ulkonäöllisiin tasoihin"
= "En arvioi miehiä numeroilla, valitsen miehen jonka kanssa ollaan yhtensopivia"
= Noudatan tasoteoriaa ja vain ulkonäöllisesti tasoinen mies kelpaa

"Raha ja status ei tee vaikutusta"
= "Kunnianhimo, määrätietoisuus ja ahkeruus tekevät vaikutuksen"
= Ja tokihan sellainen mies hankkii rahaa ja statusta, ellei käytä niitä vääriin asioihin jolloin mies ei kiinnosta minua. Eli raha ja status lisäävät vetovoimaa

"Tavallisen näköinen mies on komein"
= "Minun silmissäni tavallisen näköinen"
Eli top 5% mies

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Nuorena voi erehtyä jos mies kehuu, tuskin myöhemmin. Yritäpä kehua kahden kesken keski-ikäistä naista imelästi ja katso ilmettä uskooko - vai onko hyvin kiusallinen tunnelma. 2. Joillekin naisille lihaksilla ei ole oikeasti väliä, vaikka toisaalta kauhean laiha käsi voi olla pelottavan luurankomainen. Jos on sopivasti lihaksia tai normaali, se kelpaa monelle. Macho lihaskimppu on pelottava kuumakalle. 3. Pakko myöntää että nainen etsii ulkonäöstä jotain, mitä hakeekaan. Joku silti kelpaa. 4. Kun on nuori, miehen ulkoinen status ja raha voi tehdä vaikutuksen, mutta myöhemmin on realismi ja miehen luonne merkitsee tosiaan enemmän.

3. Sopivasti lihaksia tai normaali

Tässä pitää taas osata lukea naisten kieltä.

Sopivasti lihaksia = selkeästi keskivertoa lihaksikkaampi, eli salimies.

Normaali = vähintään hyvää keskivertotasoa tai mieluiten enemmän

Kyllä, ja oma kokemus opettaa. Itse olen luonnostani hoikkarakenteinen ja olen käytännössä huomannut, että naiset pitävät minusta keskimäärin eniten silloin, kun treenaan kovaa monta kertaa viikossa lihaksiani. Silloin olen "sopivasti lihaksia" näköinen.

Vierailija
42/51 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas alkaako hoitsu-jankkari väsyä ja nyt alkaa taaas loputon i n c e l v0llaaminen ja nyyhkytys. Mene terapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tarkoittama urheilullinen tavallinen naapurintyttö, muoviset ei kelpaa= Krista Pärmäkoski, jos pudottaa vähintään 5 kg, Sara Kuivisto kelpaa sellaisenaan, mutta Sointu jäi ulkopuolelle (paitsi, jos pesee naamansa ja alkaa ammattiurheilijaksi)

Vierailija
44/51 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena sanoisin ja sanon miehistä puhuttaessa;

Pituudella ei ole väliä, kunhan ei mua lyhyempi ole (olen 168cm) -> tarkoitan tätä kirjaimellisesti ja mun ainut elämän rakkaus oli 170 just ja just. Pitkiäkin ollut, ei vaikuta tunteisiin

Statuksella/tuloilla ei ole väliä -> tienaan ite tarpeeksi ja olen seurustellut duunarin ja johtajan kanssa, parhaillaan duunarin kanssa. Ei mitään merkitystä, ehkä niin päin et tämä parempi kuin hyvin tienaava uramies

On varmasti paljon meitä naisia joilla vaikeuksia löytää kumppania joka oikeasti kolahtaisi ja johon aidosti ihastuisi. Ja että tämä olisi vielä molemminpuolista. Oon ihan hyvännäköinen, hyvätuloinen ja sporttinen itse mutta vaikeaa on vaikka suht helposti miesseuraa löytyy.

Mulla ei ole mitään muuta listaa enää mielessäni kun et ihan perus elämänhallinta pitää olla (koti, hygienia, joku työ ja vähän harrastusta tms.) ja sitte saakin olla hyvin laajalla skaalalla kaikki muut ominaisuudet.

N44, DI, 2 lasta, eronnut

Millaisten miesten kanssa seurustelit ollessasi 22-32v? Pituus, ammatti, jne.

Jos mies oli opiskelija, minkä alan ja mitä hän tienaa nyt?

Seurustelin alkuun pitkään opiskelijan kanssa, hänestä tuli KTM mutta erosimme minun aloitteesta kun suhde muuttui kaveruudeksi ja naimisiin menin palomiehen kanssa. Lapset tein hänen kanssaan.

Eron jälkeen taas ollut seurustelu sekä akateemisen (jälleen KTM) että ns duunarin kanssa, hänen kanssa siis edelleen.

Tuo ensimmäinen pitkän suhteen mies oli se lyhyt, muut 175-185cm

Vierailija
45/51 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten toiveethan on usein tätä "miehen pitää osata olla raju mutta hellä"-tasoa.

Vierailija
46/51 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten toiveethan on usein tätä "miehen pitää osata olla raju mutta hellä"-tasoa.

Entäs miesten? Ihan samaa ristiriitaista tasoa. :-D Johtuisiko tämä ilmiö molemmilla sukupuolilla kenties vain siitä, että aika harvat asiat ovat lopulta ihan mustavalkoisia, joko-tai, on-off... Ainakin kypsille aikuisille ihmisille tämä on ihan selvä ja ymmärrettävä asia.

Vierailija
47/51 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää tisuista, jotka näyttää ihan silareilta, mutta kuitenkaan eivät saisi olla sitä. Ja voi sitä parkua, kun muovi on oikeasti muovia.

Vierailija
48/51 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs miesten? Ihan samaa ristiriitaista tasoa. :-D Johtuisiko tämä ilmiö molemmilla sukupuolilla kenties vain siitä, että aika harvat asiat ovat lopulta ihan mustavalkoisia, joko-tai, on-off... Ainakin kypsille aikuisille ihmisille tämä on ihan selvä ja ymmärrettävä asia.

Jos asia olisi niin selvä ja ymmärrettävä, niin ehkei sitten toivottaisi niin ristiriitaisia asioita.

Vierailija
49/51 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lihashomma on kyllä hassua? Nainen nyt on peruluonnoltaan haaveilija, teeskentelija ja valehtelija😇

mies54v

Vierailija
50/51 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Nuorena voi erehtyä jos mies kehuu, tuskin myöhemmin. Yritäpä kehua kahden kesken keski-ikäistä naista imelästi ja katso ilmettä uskooko - vai onko hyvin kiusallinen tunnelma. 2. Joillekin naisille lihaksilla ei ole oikeasti väliä, vaikka toisaalta kauhean laiha käsi voi olla pelottavan luurankomainen. Jos on sopivasti lihaksia tai normaali, se kelpaa monelle. Macho lihaskimppu on pelottava kuumakalle. 3. Pakko myöntää että nainen etsii ulkonäöstä jotain, mitä hakeekaan. Joku silti kelpaa. 4. Kun on nuori, miehen ulkoinen status ja raha voi tehdä vaikutuksen, mutta myöhemmin on realismi ja miehen luonne merkitsee tosiaan enemmän.

3. Sopivasti lihaksia tai normaali

Tässä pitää taas osata lukea naisten kieltä.

Sopivasti lihaksia = selkeästi keskivertoa lihaksikkaampi, eli salimies.

Normaali = vähintään hyvää keskivertotasoa tai mieluiten enemmän

Kyllä, ja oma kokemus opettaa. Itse olen luonnostani hoikkarakenteinen ja olen käytännössä huomannut, että naiset pitävät minusta keskimäärin eniten silloin, kun treenaan kovaa monta kertaa viikossa lihaksiani. Silloin olen "sopivasti lihaksia" näköinen.

Riippuu vähän miehen vartalotyypistä, minkä verran lihaksia tarvii olla että näyttää hyvältä. Esim. tosi pitkillä miehillä jopa laiha vartalo voi olla seksikäs (googlaa vaikka toisessa ketjussa mainittu Sabin Tambrea). 20cm lyhyemmällä miehellä samanlainen laihuus taas ei yleensä näytä niinkään hyvältä.

Tietysti myös esim kasvoilla on merkitystä. Komeat kasvot antavat paljon anteeksi vartalosta.

Vierailija
51/51 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi