Mitä naiset oikeasti tarkoittavat kertoessaan miesmaustaan?
"Inhoan pelimiehiä ja rakastan herrasmiehiä"
= "Inhoan panoillaan uhoavia pellejä ja rakastan miehiä jotka kehuvat naisia"
= vihaan wannabe-pelimiehiä ja rakastan oikeita pelimiehiä jotka osaavat kehua päästäksen panemaan"
"En tykkää salilihaksista"
= "En tykkää steroidibodareista vaan normaaleista lihaksista jotka on saatu vaikka puutarhanhoidolla"
= Tykkään salilla hankituista lihaksista, mutta kuvittelen että miehen lihakset kasvavat silmissä jos tämä hipaiseekaan puutarhalapiota
"En usko ulkonäöllisiin tasoihin"
= "En arvioi miehiä numeroilla, valitsen miehen jonka kanssa ollaan yhtensopivia"
= Noudatan tasoteoriaa ja vain ulkonäöllisesti tasoinen mies kelpaa
"Raha ja status ei tee vaikutusta"
= "Kunnianhimo, määrätietoisuus ja ahkeruus tekevät vaikutuksen"
= Ja tokihan sellainen mies hankkii rahaa ja statusta, ellei käytä niitä vääriin asioihin jolloin mies ei kiinnosta minua. Eli raha ja status lisäävät vetovoimaa
"Tavallisen näköinen mies on komein"
= "Minun silmissäni tavallisen näköinen"
Eli top 5% mies
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniksen koolla ei ole merkitystä, kunhan lompsa on tarpeeksi paksu.
Edelleen on
Ehkä homoille.
Miehen tulee olla:
- miehekäs, mutta ei toksisen maskuliininen
- feministi, mutta ei valkoritari sillä nainen osaa huolehtia itse itsestään
- kotitöistä pitävä, kunhan tekee ne samoin kuin nainen
- vasaran tulee pysyä kädessä, mutta tee-se-itse meininki ei ole suotavaa
- luotettava, mutta ei tylsä.
- vaikeasti tavoiteltava, liian helposti saatavilla olevaan kyllästyy
- sanoa oma mielipiteensä, mutta olla joustava ja uusille asioille avoin
- vakavarainen, mutta ei pitää meteliä rahoistaan ja omaisuudestaan
- menestynyt, mutta ei naimisissa työnsä kanssa
- kiinnostunut naisten asioista, mutta ei sillee puudelimaisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniksen koolla ei ole merkitystä, kunhan lompsa on tarpeeksi paksu.
Edelleen on
Ehkä homoille.
? Eiköhän jokainen halua että seksi tuntuu joltain.
No tavallaan olet oikeassa. Useat ihmiset ajattelee noin. Myös useat miehet, omilla spekseillään naisista.
Miksi se on sulle ongelma? Miksi et mene vaikka prismaan ja avaat silmät. Katsot minkälaisia pariskuntia ohi laahustaa?
Ja tuut sitten uudellen arvioimaan havaintojen perusteella avauksen?
Vierailija kirjoitti:
No niin, haluatko tehdä miesten version?
Miehet eivät piilottele/kiertele mitenkään sitä, että ulkonäkö ratkaisee. Mitä tulkittavaa tuossa on?
1. Nuorena voi erehtyä jos mies kehuu, tuskin myöhemmin. Yritäpä kehua kahden kesken keski-ikäistä naista imelästi ja katso ilmettä uskooko - vai onko hyvin kiusallinen tunnelma. 2. Joillekin naisille lihaksilla ei ole oikeasti väliä, vaikka toisaalta kauhean laiha käsi voi olla pelottavan luurankomainen. Jos on sopivasti lihaksia tai normaali, se kelpaa monelle. Macho lihaskimppu on pelottava kuumakalle. 3. Pakko myöntää että nainen etsii ulkonäöstä jotain, mitä hakeekaan. Joku silti kelpaa. 4. Kun on nuori, miehen ulkoinen status ja raha voi tehdä vaikutuksen, mutta myöhemmin on realismi ja miehen luonne merkitsee tosiaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
1. Nuorena voi erehtyä jos mies kehuu, tuskin myöhemmin. Yritäpä kehua kahden kesken keski-ikäistä naista imelästi ja katso ilmettä uskooko - vai onko hyvin kiusallinen tunnelma. 2. Joillekin naisille lihaksilla ei ole oikeasti väliä, vaikka toisaalta kauhean laiha käsi voi olla pelottavan luurankomainen. Jos on sopivasti lihaksia tai normaali, se kelpaa monelle. Macho lihaskimppu on pelottava kuumakalle. 3. Pakko myöntää että nainen etsii ulkonäöstä jotain, mitä hakeekaan. Joku silti kelpaa. 4. Kun on nuori, miehen ulkoinen status ja raha voi tehdä vaikutuksen, mutta myöhemmin on realismi ja miehen luonne merkitsee tosiaan enemmän.
3. Sopivasti lihaksia tai normaali
Tässä pitää taas osata lukea naisten kieltä.
Sopivasti lihaksia = selkeästi keskivertoa lihaksikkaampi, eli salimies.
Normaali = vähintään hyvää keskivertotasoa tai mieluiten enemmän
Itse naisena sanoisin ja sanon miehistä puhuttaessa;
Pituudella ei ole väliä, kunhan ei mua lyhyempi ole (olen 168cm) -> tarkoitan tätä kirjaimellisesti ja mun ainut elämän rakkaus oli 170 just ja just. Pitkiäkin ollut, ei vaikuta tunteisiin
Statuksella/tuloilla ei ole väliä -> tienaan ite tarpeeksi ja olen seurustellut duunarin ja johtajan kanssa, parhaillaan duunarin kanssa. Ei mitään merkitystä, ehkä niin päin et tämä parempi kuin hyvin tienaava uramies
On varmasti paljon meitä naisia joilla vaikeuksia löytää kumppania joka oikeasti kolahtaisi ja johon aidosti ihastuisi. Ja että tämä olisi vielä molemminpuolista. Oon ihan hyvännäköinen, hyvätuloinen ja sporttinen itse mutta vaikeaa on vaikka suht helposti miesseuraa löytyy.
Mulla ei ole mitään muuta listaa enää mielessäni kun et ihan perus elämänhallinta pitää olla (koti, hygienia, joku työ ja vähän harrastusta tms.) ja sitte saakin olla hyvin laajalla skaalalla kaikki muut ominaisuudet.
N44, DI, 2 lasta, eronnut
Vierailija kirjoitti:
1. Oikein hyvin kun sen tekee niin nainen pissii hunajaa...
Vierailija kirjoitti:
Pituudella ei ole väliä, kunhan ei mua lyhyempi ole (olen 168cm) -> tarkoitan tätä kirjaimellisesti ja mun ainut elämän rakkaus oli 170 just ja just. Pitkiäkin ollut, ei vaikuta tunteisiin
Statuksella/tuloilla ei ole väliä -> tienaan ite tarpeeksi ja olen seurustellut duunarin ja johtajan kanssa, parhaillaan duunarin kanssa. Ei mitään merkitystä, ehkä niin päin et tämä parempi kuin hyvin tienaava uramies
On varmasti paljon meitä naisia joilla vaikeuksia löytää kumppania joka oikeasti kolahtaisi ja johon aidosti ihastuisi. Ja että tämä olisi vielä molemminpuolista. Oon ihan hyvännäköinen, hyvätuloinen ja sporttinen itse mutta vaikeaa on vaikka suht helposti miesseuraa löytyy.
Mulla ei ole mitään muuta listaa enää mielessäni kun et ihan perus elämänhallinta pitää olla (koti, hygienia, joku työ ja vähän harrastusta tms.) ja sitte saakin olla hyvin laajalla skaalalla kaikki muut ominaisuudet.
Realistinen kuvaus, tavallaan. Tuolta listalta multa muuten jää pois semmoset pikkuasiat kuin koti, hygienia ja työ. Olen jättänyt ne pois elämästäni tarpeettomina. Kumminkaan se ei vaikuta estävän naisten ihastumista ainakaan totaalisesti.
Naisen persoonallisuus on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Mutta en silti halua naista, joka on ruma ja ryhävalas.
Miehet ovat tuossa suhteessa rehellisempiä. Tykkään mehevästä perseeztä tarkoittaa juuri sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, haluatko tehdä miesten version?
Miehet eivät piilottele/kiertele mitenkään sitä, että ulkonäkö ratkaisee. Mitä tulkittavaa tuossa on?
"Naisen pitää olla neitsyt/ alle 3 kumppania, ne on vaimomateriaalia"
Sitten mies kiukuttelee, että sitä neitsytnaista ei seksi pahemmin polttele parisuhteessakaan tai libido on olematon. Tai tyyliin tällaisen neitsyen kanssa pitäisi olla sängyssä heti ensitreffien aikana. :D
Ja tietty, naisen pitää olla kaunis, mutta siihen ei todellakaan saa käyttää aikaa eikä rahaa. Mutta nää on tietenkin eri asioita, kun miehillä on näitä standardeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniksen koolla ei ole merkitystä
= Kunhan se ei ole liian pieniNiin? Itsestäänselvyys🙄
Sinusta tuossa ei ole ristiriitaa?
Kokeillaan:
Tissien koolla ei ole merkitystä
= Kunhan eivät ole pienemmät kuin C-kuppi tai roikkuvatItsestäänselvyys?
Ootko autismin kirjolla? Jokainen normiälyinen tajuaa ettei kaikkia asioita oikeesti sanota suoraan.
Miksi ei sanota? Kannattaisi sanoa, te nentit olette rasittavan epärehellisiä. Sano suoraan vaan, että et pidä jostain koska käytät sen ajan kuitenkin muiden asioiden suoraan haukkumiseen ja ne ei ole edes vikoja.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniksen koolla ei ole merkitystä
= Kunhan se ei ole liian pieniNiin? Itsestäänselvyys🙄
Sinusta tuossa ei ole ristiriitaa?
Kokeillaan:
Tissien koolla ei ole merkitystä
= Kunhan eivät ole pienemmät kuin C-kuppi tai roikkuvatItsestäänselvyys?
Rintaliivin kupin koko ei merkitse mitään ilman ympärysmitan mainintaa. Se nyt on jokaiselle naiselle selvä, että yksikään mies ei tykkää roikkurinnoista. Rintojen roikkuminen on asia, johon naiset voivat vaikuttaa tismalleen yhtä paljon mitä omaan pituuskasvuun.
Vierailija kirjoitti:
Millaisten miesten kanssa seurustelit ollessasi 22-32v? Pituus, ammatti, jne.
Jos mies oli opiskelija, minkä alan ja mitä hän tienaa nyt?
Vierailija kirjoitti:
Naisen persoonallisuus on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Mutta en silti halua naista, joka on ruma ja ryhävalas.
Niin, naisen ulkonäkö ei ole tärkeä kunhan on kaunis ja persoonallinen. Sitä persoonaakin vain ihan sen verran että hymyilee hiljaa ja suostuu kaikkeen.
Kun ihminen keskittyy tiettyyn ihmisryhmään, hän unohtaa tutustua heihin yksilönä.
Kaikki naiset eikä kaikki miehetkään ajattele tai toimi samoin. Surullista, että nais- tai miesviha estää nämä yksilöiden kohtaamiset.