Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonon parisuhteen jälkeen: miten löytää usko että löydän vielä hyvän parisuhteen?

Vierailija
16.09.2022 |

En haluaisi loppuelämääni yksinkään viettää mutta vaikea uskoa mihinkään hyvään tällaisen törkeyden jälkeen. Näen että muilla on hyviä suhteita mutta entä jos minulle vaan sattuu kaikki huono.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en ole uskonut 10 vuoteen kun ero tuli. Sinkkuna 10 vuotta, enkä enää edes kaipaa puolisoa elämääni. Sinkkuna mukavempaa.

Vierailija
2/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että se löytyy, mutta siinä menee aikaa ja tällä hetkellä "en ole valmis suhteeseen", mutta jos parisuhdekandidaatti on ymmärtäväinen tilanteelleni niin ehkä sitten. Niin kauan vaan haaveilen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ja naista ei ole tarkoitettu asumaan samassa osoitteessa, fakta!

Vierailija
4/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo ensin hyvä sinkkuelämä, jossa olet onnellinen. Siihen löytyy se hyvä suhde sitten, jos on löytyäkseen. Voi toki Se Oikea kävellä vastaan jo huomenna ja kaikki vain menee omalla painollaan The Happy Endiin, eli en käske tässä täysin sulkemaan silmiä mahdollisuuksilta. Parisuhteen toinen osapuoli on jo kuitenkin siinä, eli sinä itse, aloita siis itsestäsi tutustumisen suhteen, mikä tekee sinut onnelliseksi.

Vierailija
5/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitäisi? Minua - täysin normaalia ja normiälyistä ihmistä - huijattiin lähes 15v puolisoni toimesta. Ja ei, mikään, ei sitten niin mikään, arjessamme tai vapaa-ajan vietossamme viitannut siihen, että hän eli kaksoiselämää ns. työaikanansa.

Eli koska selkeästikin olen huijattavissa, enkä enää ikinä halua kokea sitä fiilistä, niin olen sitten vapaaehtoisesti sinkku. Ja elämä on hyvää :)

Vierailija
6/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitäisi? Minua - täysin normaalia ja normiälyistä ihmistä - huijattiin lähes 15v puolisoni toimesta. Ja ei, mikään, ei sitten niin mikään, arjessamme tai vapaa-ajan vietossamme viitannut siihen, että hän eli kaksoiselämää ns. työaikanansa.

Eli koska selkeästikin olen huijattavissa, enkä enää ikinä halua kokea sitä fiilistä, niin olen sitten vapaaehtoisesti sinkku. Ja elämä on hyvää :)

Ymmärrän tämän ja itsestä tuntuu aika samalta. En kuitenkaan toisaalta haluaisi antaa tämän yhden ihmisen määrittää loppuelämääni. Mieli vaan pitää sitkeästi kiinni opitusta kokemuksesta. 

Vierailija
7/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa. Silti kumppanin valinnassa ei voi koskaan olla liian tarkka.

Vierailija
8/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutat ja syöt hyvin. Ja sitten kun uusi säpinå alkaa, säilytät eri osoitteet.

Vierailija
9/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi parisuhde löytyy jos on löytääkseen.

Suosittelen keksimään, miten nauttii elämästä itsensä kanssa. Voi olla, ettei joku riippakivi enää kiinnosta.

Vierailija
10/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkässä onnellisssa liitossa, mutta jos tämä joskus lakkaa en enää ikinä mene naimisiin tai muuta saman katon alle seurustelukumppanin kanssa. Vuosien varrella olen oppinut itsestäni sen verran että oma aikani ja vapaus tehdä ensisijaisesti itsenäisiä päätöksiä on minulle tärkeää.

Tiiviissä parisuhteessa näiden osalta päätyy jatkuvasti tekemään kompromisseja kaikkien parhaaksi.

Vierailija
11/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos on liian tarkka, voi olla, että ei löydä ketään.

Vierailija
12/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ja naista ei ole tarkoitettu asumaan samassa osoitteessa, fakta!

t. heterovastainen lesbokäännyttäjä, huoh

Vierailija
13/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos on liian tarkka, voi olla, että ei löydä ketään.

Parempi sekin kuin välinpitämätön tai kaltoin kohteleva kumppani, jonka hyväksyit siloitellessasi vikoja.

Vierailija
14/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten huonot parisuhteet ovat poikkeuksetta aina miehen syytä. Nainen voi olla lukemattomissa huonoissa parisuhteissa näkemättä itsessään mitään vikaa.

Vierailija
15/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rämmin kakkelissa vuosikaudet exän kanssa. Silti uskoin koko ajan, että vielä jonain päivänä kohtaan taas rakkauden. Miksi en olisi uskonut? Ja rakkauden löysinkin. Maailman ihanimman miehen. Molemmat oltiin pitkistä liitoista lähteneitä. Hän on enemmän kuin olin uskaltanut edes toivoa.

Vierailija
16/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten huonot parisuhteet ovat poikkeuksetta aina miehen syytä. Nainen voi olla lukemattomissa huonoissa parisuhteissa näkemättä itsessään mitään vikaa.

Tyhmiä on miehissä ja naisissa ihan samassa suhteessa

Vierailija
17/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse paremmin.

Vierailija
18/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitkässä onnellisssa liitossa, mutta jos tämä joskus lakkaa en enää ikinä mene naimisiin tai muuta saman katon alle seurustelukumppanin kanssa. Vuosien varrella olen oppinut itsestäni sen verran että oma aikani ja vapaus tehdä ensisijaisesti itsenäisiä päätöksiä on minulle tärkeää.

Tiiviissä parisuhteessa näiden osalta päätyy jatkuvasti tekemään kompromisseja kaikkien parhaaksi.

Ei tuo kovin onnelliselta kuullosta, jos et samanlaista, uutta haluaisi.

Vierailija
19/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vika suhteissa vai parinvalinnassa?

Vierailija
20/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilevä Tuomas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kovin onnelliselta kuullosta, jos et samanlaista, uutta haluaisi.

Peräkammarista kajahti, kokemuksen syvällä rinta-äänellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi