Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonon parisuhteen jälkeen: miten löytää usko että löydän vielä hyvän parisuhteen?

Vierailija
16.09.2022 |

En haluaisi loppuelämääni yksinkään viettää mutta vaikea uskoa mihinkään hyvään tällaisen törkeyden jälkeen. Näen että muilla on hyviä suhteita mutta entä jos minulle vaan sattuu kaikki huono.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitkässä onnellisssa liitossa, mutta jos tämä joskus lakkaa en enää ikinä mene naimisiin tai muuta saman katon alle seurustelukumppanin kanssa. Vuosien varrella olen oppinut itsestäni sen verran että oma aikani ja vapaus tehdä ensisijaisesti itsenäisiä päätöksiä on minulle tärkeää.

Tiiviissä parisuhteessa näiden osalta päätyy jatkuvasti tekemään kompromisseja kaikkien parhaaksi.

Onko se sitten huono jos joutuu tekemään kompromisseja eikä voi aina kaikessa tehdä miten itse haluaa, jos suhde on muuten hyvä? Muiden ihmisten parissa, missään sosiaalisessa yhteisössä ei voi koskaan ajatella pelkästään itseään. Täysin yksin tietysti voi. Näkökantoja on erilaisia, mutta itse tekisin mieluummin kompromisseja hyvissä ihmissuhteissa kuin olisin yksin. Tietysti ihmissuhteita voi olla ilman että asuu kenenkään kanssa. 

Vierailija
22/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksi-Pirkka kirjoitti:

Valitse paremmin.

No sepä, kun vaan jotenkin oppisi tunnistamaan täydellisesti hiotut valheet, näkemään oscar-tasoisen näyttelijäsuorituksen taakse ja ennakoimaan totaaliset luonteenmuutokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon parisuhteen jälkeen hoidetaan ensin oma pää kuntoon. Ei kannata aktiivisesti etsiä vaan oppia viihtymään itsekseen ja tehdä asioita joista tulee hyvä fiilis. Jos jossain vaiheessa alkaa tuntumaan siltä, että voisi tutustua uusiin ihmisiin niin tee se ilman painetta siitä, että jotain pitää syntyä ja muista aina, että yksinolo on huomattavasti mukavempaa kuin ne surkeat parisuhteet.

Vierailija
24/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei sitä kannata liikaa miettiä. Käy läpi oma roolisi huonossa suhteessa, kehitä itseäsi niiltä osin kuin kehitettävää on. Muuten keskity olemaan, elämään ja pitämään itsestäsi huolta. Luota, että hyvä elämästäsi vielä tulee.

Vierailija
25/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonon parisuhteen jälkeen hoidetaan ensin oma pää kuntoon. Ei kannata aktiivisesti etsiä vaan oppia viihtymään itsekseen ja tehdä asioita joista tulee hyvä fiilis. Jos jossain vaiheessa alkaa tuntumaan siltä, että voisi tutustua uusiin ihmisiin niin tee se ilman painetta siitä, että jotain pitää syntyä ja muista aina, että yksinolo on huomattavasti mukavempaa kuin ne surkeat parisuhteet.

Entä jos aikaa on kulunut, tilannetta ja omaa päätä analysoitu ja kiinnostusta tavata ihmisiä olisi, mutta epäluottamus tulee silti aina? Pääseekö tästä koskaan yli?

Vierailija
26/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko on mennyt, mutta Toivo on jäljellä. Onni on kenties kohta oven takana.

Vierailija
27/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niksi-Pirkka kirjoitti:

Valitse paremmin.

No sepä, kun vaan jotenkin oppisi tunnistamaan täydellisesti hiotut valheet, näkemään oscar-tasoisen näyttelijäsuorituksen taakse ja ennakoimaan totaaliset luonteenmuutokset.

Minä olen kuullut, että naisilla on aina kyky nähdä asioiden läpi mestarillisesti pelkästään sukupuolensa perusteella.

Vierailija
28/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ikinä löytyy enkä etsikään. Kohta alkaa 8. vuosi sinkkuna.

Vierailija
29/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on, kun jää +35-vuotiaana sinkuksi. Ainoastaan hiton hyvällä tuurilla saa enää koskaan kumppania tai miehenä edes läheisyyttä.

Vierailija
30/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on, kun jää +35-vuotiaana sinkuksi. Ainoastaan hiton hyvällä tuurilla saa enää koskaan kumppania tai miehenä edes läheisyyttä.

Sellaiset jutut unohtaa muutamassa kuukaudessa eikä jää kaipaamaan.

Vierailija
31/31 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä löydät, ehkä et. Itse olen alkanut viihtyä niin hyvin itsekseni, että vaikka tapasin mukavan miehen, en taida enää haluta elämäni muuttuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän