Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pihaan tupakkakiellon!

Vierailija
16.09.2022 |

Rohkaisuksi muille jotka kärsivät tupakoitsijoiden terrorismista: kannattaa sitkeästi hakea tupakointikieltoa isännöitsijältä ja omistajalta. Nyt voin sitten naureskellea kun nämä addi ktit joutuvat taivaltamaan muutaman sata metriä talven pakkasissa tupakkapaikalle kauas pihamaasta. Meinaan yötä päivää valvoa kielto ja jos he rikkovat sitä, saavat häädön!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei haittaa narkit eikä alkoholistit lainkaan. Jos joku metelöi öisin, se on syystä riippumatta valituksen ja lopulta häädön paikka ellei meno lopu. Koettu on. Tupakointi on ainoa haittaava asia omassa taloyhtiössä. Narkit ovat öisin muualla ja alkoholistit ovat rauhallisia, tupakointi on juuri siksi niin etovaa että se myrkyttää ja häiritsee äänettömästi tuntikausia päivässä.

Vierailija
42/45 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asian ajaja ja osaan kirjoittaa suomen kielen yhdys sanat. Ottakaa minun yhteyttä saman kaltaisissa asi oissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se siellä pihalla, eli ulkona niin kovasti häiritsee?

Minulla on henkeä uhkaava psykosomaattinen asta, lääkäri taisi kertoa sen olevan tunnettu myös termillä hypokondria, kuulemma vaikea asteinen vielä.

Ap

Vierailija
44/45 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei haittaa narkit eikä alkoholistit lainkaan. Jos joku metelöi öisin, se on syystä riippumatta valituksen ja lopulta häädön paikka ellei meno lopu. Koettu on. Tupakointi on ainoa haittaava asia omassa taloyhtiössä. Narkit ovat öisin muualla ja alkoholistit ovat rauhallisia, tupakointi on juuri siksi niin etovaa että se myrkyttää ja häiritsee äänettömästi tuntikausia päivässä.

Tuossahan on vain se ikävä, että rappukäytävässä kulkemisesta tulee ääntä, mutta se on sallittua. Niinkuin oven sulkeminen sen omalla painollakin. Ja kyllä se aika rasittavaa on kun siellä koko ajan joku ravaa.

Vierailija
45/45 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että nyt me poltetaan sisällä ja sekä pilven että tupakanhajut kulkeutuu ilmastointia pitkin asuntoosi.

Ette muutan polta sillä tupakointi on kielletty asunnoissa ja parvekkeilla. Tupakansavua ei kulkeudu enää lainkaan asuntooni! Olen niin onnellinen.

Älkää muutkaan luovuttako vaan pommittakaa niitä isännöitsijöitä ja vuokranantajia ja taloyhtiöitä!

Tupakoitsijat voivat sitten odotella keuhkosyö pää..... siellä metsässä tupakoidessaan.

Miten niin en? Juuri sytytin ja tässähän poltan keittiössäni. 2019 rakennettu talo Helsingin keskustassa. Mistä sinä lottoarvot ketkä polttaa ja ketkä ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä