Sain pihaan tupakkakiellon!
Rohkaisuksi muille jotka kärsivät tupakoitsijoiden terrorismista: kannattaa sitkeästi hakea tupakointikieltoa isännöitsijältä ja omistajalta. Nyt voin sitten naureskellea kun nämä addi ktit joutuvat taivaltamaan muutaman sata metriä talven pakkasissa tupakkapaikalle kauas pihamaasta. Meinaan yötä päivää valvoa kielto ja jos he rikkovat sitä, saavat häädön!
Kommentit (45)
Röösni kyllä kielletään mutta kôvíén húúmèïdén pïïkìtýs halutaan laillistaa. Melkomoista.
Kuka polttaa enää muutenkaan vuonna 22?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon ,hienoa. Kyllä tälläkin Heka itä haetiin tupakointi kietoa kerrostaloon ja pihaan. On paikka kuitenkin pihalla tupakoida.Penkit,pöytä ja kukkiakin. Mitä 1 nais henkilö tekee edelleen? On niin suuri polttaa tupakka parvekella ilta myöhäsellä, Oletettavasti aina kun saa kelan rahat 7 pvä ja takuu eläkeensä joku 17-20 päivän tieno? Siinä on tainnut olla rohkaisus ryypyt mukana.Ymmärtämättä kielto koskee häntäkin ja kellon aika ei estä hajun tunkeutumista ikkunoiden rako vetiilit tuo hajut muihin asuntoihin.Kun siellä parvekkeiden sisälläkin on ikkunat ja rakoventiilit. Vilustuu kai kun 24h/ 7 päivää pitää läpi vuoden aikojen lasitukset kiinni ? Tuulettaen myös paistetun ruokansa parvekelle.Käristänyt rasvassa pekonia tai makkaraa?
Yhden tutun rivaritaloyhtiössä tehtiin niin, että sääntöihin lisättiin suositus polttaa vain etupihalla. Kaikkiin tuuletusikkunoihin sekä etu- että takapihalla teetettiin pyöreät lisätuuletusventtiilit siksi ettei takapihalla polttavien vuoksi muiden tarvitse kärsiä savusta. Sinne siis ei pidä mennä polttamaan. Mä eikä tää tuttu emme oikein ymmärrä, miten polttaminen kunkin etupihalla suoritetaan. Että luukut kiinni ikkunoista ja info naapurille että luukut kiinni, koska aion polttaa tupakkaa yhteisellä etupihallamme. Takapihoissa on väliaidat, etupihalla ei. Talot kaksikerroksisia. Etupihalla polttajan savut kulkeutuu venttiilin kautta myös 2. kerroksen makkareihin, jos niitä ei kierretä kiinni.
Miten tää on ajateltu? Osaako joku kertoa? Ihan samahan se on sitten polttaa takapihallakin, jos asiasta pitää ilmoittaa lähinaapureille. Hirvee haloo? Mun puolesta voi polttaa missä haluaa. Kukaan ei ole sellainen korsteeni, että savua leijuu koko ajan. Oman ikkunan voi sulkeakin, jos haittaa liikaa.
Musta olisi ollut parempi päättää tehdä röökipaikka vaikka lähemmäs parkkipaikkaa eikä leikkiä etu- ja takapihojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mm. Mun naapurit, koulukavereista noin 1/3, muutamat muutkin kaverit... Enkä kuulu alimpaan sos. luokkaan.
Otsikon perusteella luulin että aloittajalta on kielletty tupakointi pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Hänen Majesteettinsa, Tanskan kuningatar Margareeta.
Näissä uudemmissa taloissa taitaa olla automaationa se, että röökiä saa polttaa tuolla 150 metrin päässä parkkipaikan perällä. Asun tässä alhaalla ja keittiössä istuksiessa aina näkee kuka on tupakilla. Muutin tähän vasta äskettäin ja musta on tulossa ihan kamala kyttääjä.
Vierailija kirjoitti:
Näissä uudemmissa taloissa taitaa olla automaationa se, että röökiä saa polttaa tuolla 150 metrin päässä parkkipaikan perällä. Asun tässä alhaalla ja keittiössä istuksiessa aina näkee kuka on tupakilla. Muutin tähän vasta äskettäin ja musta on tulossa ihan kamala kyttääjä.
Edelleen aika iso piha, vaikka pienempi kuin aloittajan.
Kiva mutta et voi estää minua polttamasta SÄHKÖTUPAKKAA omassa olohuoneessani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luulen, että joku paloturvallisuuteen liittyvä laki kieltää pienelektroniikan polttamisen kerrostalohuoneistossa. Tai missään muuallakaan sen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että nyt me poltetaan sisällä ja sekä pilven että tupakanhajut kulkeutuu ilmastointia pitkin asuntoosi.
Ette muutan polta sillä tupakointi on kielletty asunnoissa ja parvekkeilla. Tupakansavua ei kulkeudu enää lainkaan asuntooni! Olen niin onnellinen.
Älkää muutkaan luovuttako vaan pommittakaa niitä isännöitsijöitä ja vuokranantajia ja taloyhtiöitä!
Tupakoitsijat voivat sitten odotella keuhkosyö pää..... siellä metsässä tupakoidessaan.
Kylläpä poltetaan, se on kotirauhan rikkominen, jos kyttäät polttamistani sisällä. Kotietsintä (haistelulupaa) ei irtoa lain puitteissa mitenkään, koska tuomio ei ole missään tapauksessa 2v. vankeutta.
Kiitos tsempeistä ja paljon onnea, kun sait asian vietyä läpi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luulen, että joku paloturvallisuuteen liittyvä laki kieltää pienelektroniikan polttamisen kerrostalohuoneistossa. Tai missään muuallakaan sen puoleen.
Älähän innostu nyt tuon pienelektroniikkasi kanssa, tai kohta tulee poliisit, ja vievät yöpöytäsi laatikosta joka ikisen dildon...
Muista sitten nauttia kun puolet polttavat sisällä liesituulettimen alla ja kaikkien kämpät haisee 24/7. Ja se toinen puolikas ravaa rappukäytävässä yötä myöden.
Sille ravaamiselle et voi yhtään mitään. Ihmisellä on lupa tulla ja mennä kerran puolessa tunnissa halutessaan. Ja kun ne tupakoijat ei käy samaan aikaan ulkona, niin siitä ravaamisesta saa nauttia ihan täysillä. Itse ainakaan en edes koittaisi laittaa ovea hiljaa kiinni.
Menisit töihin niin kuin muutkin ihmiset.
Lahjon sukulaispentusi purista.aan finnin hissiis
Hienoo. Muija näkee kun tuun röökiltä ja tulee käytävässä vahingossa vastaan ja pyytävät jaffeelle humatessaan että mulla on vapaa ilta
Vuokra asunnoissa helppo kieltääkkin.