Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit tai muut asiasta tietävät! Klamydia silmässä poikaystävällä.

Vierailija
21.08.2008 |

Eli hänelle tuli tulehdus silmään ja selvisi, että siellä on klamydia.

Kysymys kuuluu onko hänellä klamydia myös muualla (sukupuolitauatina normaalisti?) vai voiko klamydia olla VAIN silmässä?

Ilmeisesti jostain yleisestä vessasta tai muualta tarttunut käteen ja siitä pyyhkäissyt silmäänsä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että onko se nyt sitten kunno tauti joka esim mulle tarttuu seksissä, vai voiko klamydia olla vain silmässä?

miettii ap

Vierailija
2/13 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa enemän se, että onko se nyt VAIN siellä silmässä... (eli onkohan nyt minulla klamydia myös seksin kautta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormettanut jotain naikkosta ja sitten pillusilla käsillään sipaissut silmiään...

tai sitten..

joku mies on lennättänyt lastinsa miehesi naamalle.

En juuri näe muita vaihtoehtoja. Valitan.

Vierailija
4/13 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla olla pelkästään silmässä, eikä muualla, kuten myös herpes-infektiokin.

Vierailija
5/13 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttuuko se sieltä silmästä apn vaginaan peniksen kautta, eli onko sitä miehellä veressä tms josta leviää vai pitääkö miehen hieroa silmää apn limakalvoille tartuttaakseen?

Tarttuuko jos mies hankaa silmää sormellaan ja sitten koskee apn alapäähän?

Vierailija
6/13 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä rähmää työnnät sinne limakalvollesi.

Vierailija
7/13 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmään on tullut?!

Vierailija
8/13 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi tarttua myös klamydiaa sairastavalta seksikumppaneilta. Vessoista tai saunan lauteilta se ei tartu. Silmätulehdus alkaa oireilla muutaman viikon kuluttua klamydiaa sisältävän eritteen joutumisesta silmään.

lääkäri

Vierailija
9/13 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuoliyhdynnässä lienee saanut ja eiköhän sullakin ole, jos olette suojaamatonta seksiä harrastaneet. Menet nyt testiin selvität. Kaverilla oli kans silmässä (nainen) ja oli varmaan ollut jo tosi pitkään ja hyvä ettei näkö mennyt ja kauheet tutkimukset ja sit toi hieman erikoiselta kuulostava loppuselvitys. Sultakin se on voinut sen saada, voi olla naisella pitkään oireettomana. Ompä täällä taas ilkeitä ja tietämättömiä ihmisiä paikalla..

Vierailija
10/13 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis tottakai kiinnostaa mistä se on tullut, mutta pääasiassa olen kiinnostunut siitä, että se on VAIN silmässä eikä sukupuolielimissä, jolloin sitä ei ehkä ole minulla eikä miehelläkään muuten kuin silmässä joka hoidetaan nyt erikseen.

Ja jos se on vain silmässä niin voisi olla ehkä jokin minimaalinen mahdollisuus että se on jostain vessasta tullut? No noita mahdollisuuksia täytyy sitten lääkäriltä kysellä.

Ja tietysti lääkäriltä kysytään ja googlettanutkin jo olen, mutta ei tunnu löytyvän sellaista tietoa kun etsin. Ja jonka ilmeisesti täältä sain (=se voi olal vain silmässä).

Tuo klamydiasilmä kävi varsinaisissa klamydiatesteissä 3-4kk sitten ja silloin tulokset olivat puhtaat, ja olimme jo seurustelleen kuukausia. Eikö hänellä jo silloin olisi ollut klamydia jos se olisi minulla ollut?

Vierailija
11/13 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh..kas kun ei ovenkahvasta sitä ole saanut... Halooo herää jo hyvänen aika !

Vierailija
12/13 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostit sitten ikivanhan aloituksen, miksi?

Vierailija
13/13 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD vai että yleisestä vessasta silmään.

Oletko nähnyt mitään lausuntoa, että se on pelkässä silmässä? Mustaa valkoisella?

Sinullekin kuitenkin kiikutti antibiootit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan