Nyt sen tein! Jätin eroilmoituksen työnantajalle! Nyt loppui sairaanhoitajan ammatti minulta
Nyt sen tein! Jätin eroilmoituksen työnantajalle! Nyt loppui sairaanhoitajan ammatti minulta. Ihanan vapautunut tunne kaiken sen taistelun jälkeen.
Kommentit (1184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat aatokset, en tiedä mikä siinä on niin vaikeeta. Minä ajattelen kyllä työnantajaa, ei haluasi minusta luopua, kysytty on, mutta itse haluan parempiin palkkoihin. Tsempatkaa mua, että saan itseni irtisanottua!
No alapeukkua pukkaa, tykkään työstäni ja työpaikan porukasta, ihan parhaita, mutta muualla parempi palkka?
Missä muualla?
mitä meinaat selittää cv:ssä olevalla aukolla. siis aukolla tarkoitan sitä aikaa, kun olit hoitajana. et varmaankaan aio laittaa cv:n tietoa siitä, että olet joskus ollut hoitaja. kukaan ei palkkaa sellaista valittajasaikuttajaa haukkumaan julkisesti omaa yritystään. varsinkin näinä aikoina vapautuu hoitotyöstä epälojaileimmat ja hankalimmat tapaukset, joita ei kukaan halua palkata. lisäksi lähtee heikot työnvieroksujat. niitäkään ei kukaan halua palkata
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kävin kakalla.
Ketä kiinnostaa sinun irtisanoutumiset ja minun vessareissut? Ei ketään.
no, tuo vessareissu kiinnosti ihan hieman enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi tulla yllätyksenä oikeita töitä hakiessa, että ei niitä töitä niin helposti saakaan, kun on hoitajan suojatyöpaikassa tottunut siihen, että kaikki surkeimmatkin tapaukset palkataan kyselemättä, töissä ei tarvitse käydä ja työnantajaa saa kiristää ja haukkua jatkuvasti
Ai no nytkö niitä töitä ei saakaan???
Kyllä työttömille hoetaan koko ajan että töitä saa ihan tosta noin vaan kun vähän edes viitsii. Ei tarvi edes viitsiä paljon.
Miten päin se nyt on, onko niitä töitä vai ei?
Niillä työttömillä on yleensä jonkin alan koulutus, tai pyritään saamaan koulutukseen, esim. hoitoalalle... auttaa kovasti siinä työllistymisessä. Onko liian vaikea asia ymmärtää?
Teen mitä tahansa muuta työtä. MITÄ TAHANSA. Hoitajaksi en enää palaa.
Olen valmis tinkimään asumisesta ja muusta "elintasosta". Tarvittavat toimet on tehty.
Tervemenoa. Kukaan ei kaipaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks hoitajilla on niin hyvät palkat että voi tosta vaan irtisanoutua säästöjen turvin. Toista se on meillä tavallisilla kuolevaisilla, kun bruttokuukausipalkkakin alkaa ykkösellä. Ja työnsaantimahdollisuudetkin huiput, heti on headhunterit perään soittamassa ja tarjoaa vähintään 6000 e bruttona.
Suomalaisten keskipalkka ilman lisiä tai ylitöitä on 3600 euroaa. Vaihda työtä jos noin pieni palkka on.
Ei ole. Googlaa mediaanipalkka.
Vierailija kirjoitti:
Monilla lähihoitajilla esim, voi olla toinenkin ammatti
somevaikuttaja? onlyfans tähti?
Vierailija kirjoitti:
mitä meinaat selittää cv:ssä olevalla aukolla. siis aukolla tarkoitan sitä aikaa, kun olit hoitajana. et varmaankaan aio laittaa cv:n tietoa siitä, että olet joskus ollut hoitaja. kukaan ei palkkaa sellaista valittajasaikuttajaa haukkumaan julkisesti omaa yritystään. varsinkin näinä aikoina vapautuu hoitotyöstä epälojaileimmat ja hankalimmat tapaukset, joita ei kukaan halua palkata. lisäksi lähtee heikot työnvieroksujat. niitäkään ei kukaan halua palkata
Juuri näin.
Väärin, ne parhaimmat lähtee. Nähty on. Ja työllistyy nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojatyöpaikasta työttömäksi 😂 Onnea vaan työnhakuun.
Toisaalta hyvä juttu kun mätä aines poistuu alaltaSun kaltaisesi pilaa kokonaan tuon kyseisen hymiön käytön.
Pilaa hymiön käytön? Hoitajan logiikkaa, kertoo kyllä kaiken oleellisen...
Vierailija kirjoitti:
voi tulla yllätyksenä oikeita töitä hakiessa, että ei niitä töitä niin helposti saakaan, kun on hoitajan suojatyöpaikassa tottunut siihen, että kaikki surkeimmatkin tapaukset palkataan kyselemättä, töissä ei tarvitse käydä ja työnantajaa saa kiristää ja haukkua jatkuvasti
Näin on. Yleensä palkataaan ne nuorimmat, näteimmät ja koulutetuimmat. Jos haluat hyville paikoille, niin silloin pitäisi olla kokemusta oikealta alalta ja pari tutkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai no nytkö niitä töitä ei saakaan???
Kyllä työttömille hoetaan koko ajan että töitä saa ihan tosta noin vaan kun vähän edes viitsii. Ei tarvi edes viitsiä paljon.
Miten päin se nyt on, onko niitä töitä vai ei?
Niillä työttömillä on yleensä jonkin alan koulutus, tai pyritään saamaan koulutukseen, esim. hoitoalalle... auttaa kovasti siinä työllistymisessä. Onko liian vaikea asia ymmärtää?
Ai on? Oho? Vautsi? Meinaat ettei hoitajalla voi olla muuta koulutusta? Hoitaja ei osaa opiskella toista alaa? Et taida olla kovin välkky, pääsitkö edes peruskoulua läpi? :DDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks hoitajilla on niin hyvät palkat että voi tosta vaan irtisanoutua säästöjen turvin. Toista se on meillä tavallisilla kuolevaisilla, kun bruttokuukausipalkkakin alkaa ykkösellä. Ja työnsaantimahdollisuudetkin huiput, heti on headhunterit perään soittamassa ja tarjoaa vähintään 6000 e bruttona.
Suomalaisten keskipalkka ilman lisiä tai ylitöitä on 3600 euroaa. Vaihda työtä jos noin pieni palkka on.
No ei ole vaan noin 3300e kk bruttona sisältäen kaikki vuoro, ylityö, kokemuslisät, lomarahat jne eli kaiken minkä palkansaaja saa työstä rahapalkkana.
Hienoa! Onnea uusille urille. Olen tavannut entisiä sairaanhoitajia jos missäkin töissä, vartijan hommissa, kosmetiikka alalla, tutkijana, pankissa yms.
Toivottavasti löydät jotain, mikä kiinnostaa ja saat sekä palkan että työtehtävät kohdilleen. Ja jos hoitoala edelleen kiinnostaa, maailma on iso paikka, kyllä hyvälle hoitajalle löytyy töitä Suomen ulkopuolella.
No jos ne ei saa töitä ni sitten ne varmaan elää teitin verorahoilla loppuelämänsä. Kyllä mua ainakin naurattais! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Näin laman kynnyksellä, kannattaa ehdottomasti irtisanoutua. Nykyinen pullamössösukupolvi ei muista 90-lukua, kohta saattaa päästä itku.
Sossupumminahan tienaa kevyesti enemmän kuin tavallinen työssäkäyvä ihminen joten mikäs ongelma siinä on nauttia elämästä ja vapaudesta teidän kustannuksella! Kiitos kannustuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Onnea uusille urille. Olen tavannut entisiä sairaanhoitajia jos missäkin töissä, vartijan hommissa, kosmetiikka alalla, tutkijana, pankissa yms.
Toivottavasti löydät jotain, mikä kiinnostaa ja saat sekä palkan että työtehtävät kohdilleen. Ja jos hoitoala edelleen kiinnostaa, maailma on iso paikka, kyllä hyvälle hoitajalle löytyy töitä Suomen ulkopuolella.
Noihinkin kaikkiin vaaditaan jonkin sortin koulutusta.
Sun kaltaisesi pilaa kokonaan tuon kyseisen hymiön käytön.