Nyt sen tein! Jätin eroilmoituksen työnantajalle! Nyt loppui sairaanhoitajan ammatti minulta
Nyt sen tein! Jätin eroilmoituksen työnantajalle! Nyt loppui sairaanhoitajan ammatti minulta. Ihanan vapautunut tunne kaiken sen taistelun jälkeen.
Kommentit (1184)
Molemmatvoittivat.
ÄO varmaan nousi sairaahoitopiirissä. Ja laski työttömyyskortistossa
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan irtisano itseään, ilman tulevaisuuden suunnitelmia, älkää peljätkö.
Kyllä irtisanoo. Voi myös tulla irtisanotuksi yllättäen, eikä silloinkaan auta muu kuin alkaa lennossa sorvata tulevaisuudensuunnitelmia. Niitä voi joutua muokkaamaan taas lennossa, jos sattuukin työllistymään ennakoitua nopeammin.
Tervemenoa. Älä anna oven lyödä persuuksille.
Yksityiset hoitajavälityspalvelut voi työllistää samoja hoitajia samoissa paikoissa, mutta paljon paremmalla palkalla. Vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä nyt on melodramaattista?
Lakkokenraalien uho ja iskulauseita toistavien uskollisten alamaisten säälittävä usko absurdeihin vaatimuksiin nyt ainakin.
Ne lakkokenraalit vaan toistaa kentän paineita.
karenssin ajalta saa toimeentulotukea.
Onnittelut, muilta aloilta saa työpaikan keskimäärin joka sadannen hakemuksen kohdalla.
Kyllä sulle se ammatti jäi, työstä pääsit eroon.
Onneks hoitajilla on niin hyvät palkat että voi tosta vaan irtisanoutua säästöjen turvin. Toista se on meillä tavallisilla kuolevaisilla, kun bruttokuukausipalkkakin alkaa ykkösellä. Ja työnsaantimahdollisuudetkin huiput, heti on headhunterit perään soittamassa ja tarjoaa vähintään 6000 e bruttona.
Mrh kirjoitti:
Molemmatvoittivat.
ÄO varmaan nousi sairaahoitopiirissä. Ja laski työttömyyskortistossa
Työperäiset ei välttämättä osaa edes suomea.
Onnea uuteen alkuun, mutta miksi vouhkaat täällä?
Varmaan moni muukin, oli ala mikä hyvänsä,jätti tänään eroilmoituksen.Ei niitten silti tarvinnut sitä vauvapalstalle tulla kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Hehe! Aika katkeria kommentteja täällä. Näköjään kivistää ja pahasti kun joku muu tekee eikä meinaa.
Ei kivistä, huvittaa lähinnä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä nyt on melodramaattista?
Lakkokenraalien uho ja iskulauseita toistavien uskollisten alamaisten säälittävä usko absurdeihin vaatimuksiin nyt ainakin.
Ne lakkokenraalit vaan toistaa kentän paineita.
Miksi työntekijöiden pitäisi ottaa vastuu työnantajan saati päättäjien virheistä?
Millariikka Tuskin eroaa. On hänellä niin iso palkka.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut, muilta aloilta saa työpaikan keskimäärin joka sadannen hakemuksen kohdalla.
Haet huonosti. Minä haen hyvin kohdennetusti ja pääsen yli 50 % varmuudella haastatteluun. Uusi työpaikka löytyy noin viidellä hakemuksella. Ennätys on ekalla hakemuksella tärpännyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat aatokset, en tiedä mikä siinä on niin vaikeeta. Minä ajattelen kyllä työnantajaa, ei haluasi minusta luopua, kysytty on, mutta itse haluan parempiin palkkoihin. Tsempatkaa mua, että saan itseni irtisanottua!
Parempiin palkkoihin? Insinöörin hommiako ajattelit hakea?