Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni petti minua ja...

Vierailija
16.09.2022 |

Sovimme asian vähän sillä periaatteella että vahinkoja sattuu. En väitä että hän ei minua sillä satuttanut, mutta mietin ettei perheemme ole valmis hajoamaan yjden hairahduksen vuoksi.

Meillä oli syysjuhlat työpaikalla toissa viikonloppuna ja minä löysin jatkoilta sellaisen komistuksen jonka kanssa päädyimme samaan sänkyyn. Tunnustin asian miehelleni vähän niin kuin sillä ajatuksella että vahinko sattui nyt minulle.

Mies ilmoitti sitten tänään kylmän viileästi ettei voi hyväksyä tätä asiaa ja hakee eroa. Siis mitä vit.... Minä olin valmis antamaan anteeksi, mutta nyt hän ei ole.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että todella monet miehet ajattelee noin, että on ihan ok, että mies itse pettää, mutta yhtään eivät siedä ajatusta, että vaimollakin voisi sitten olla suhteen ulkopuolista seksiä.

Ihan käsittämätön ajatus, että suurimmalla osalla miehistä on tuollaisia narsistisia piirteitä, että heille kuuluu kyllä monta naista, mutta naisella ei saisi olla kuin hänet.

Kyllä kai se nyt on vaimolta ihan oikein oletettu, että jos mies saa pettää, niin vaimokin saa. En itse ainakaan mitään muuta olettaisi. Eikä se ole kosto, vaan luulo, että pettäminen on siis ko. suhteessa yleisesti hyväksyttyä. Mutta kun ei olekaan, vaan sallittua ainoastaan miehelle.

On se ny vähä eri asia jos mies on elättänyt vuosia perheensä.

Vierailija
42/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit yhden virheen ja sen että menit tunnustamaan. Olisit vaan älykkäämpänä pitänyt marttyyrin sädekehää ja pitänyt asian omana tietonasi. 

Meillä oli aluksi on/off suhde ja minä ainakin petin mutta en tiedä kumppanistani pettikö hän enkä halua tietääkkään eikä sillä olisi mitään merkitystä. No sitten kymmenen vuoden jälkeen tuli uusi kriisi, ikäkriisi joka koetteli parisuhdettamme mutta kaikista olemme selvinneet ja nyt tulee 30v täyteen yhteiselämää eikä kumpikaan halua enää erota. Olemme sielun kumppaneita niin että rakastetaan toisiamme vaikka seksiäkään ei olisi. Me emme kumpikaan luopuisi toisistamme ja meitä ei erota muuta kuin kuolema. Minä en ymmärrä miksi tuhlata elämäänsä sellaisen kanssa joka ei ole se oikea ja haluaa erota. Tuhlata kaikki parhaat vuotensa sellaisen ihmisen kanssa joka ei halua elää kanssani elämäni loppuun asti niin en tuhlaisi päivääkään sellaisen kanssa. Minä en tarvitse mitään kausi suhteita ja jotka kestää jonkin aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ap:n horinoita.

Vierailija
44/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä ukkeleitten kaksinaismoralismia. Ei muuta ku luiskaan vaan.

Vierailija
45/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huårahan sinä olet!

Vierailija
46/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisko se Meilahden komistus sut alivuokralaiseksi/jalkavaimoksi?

Vierailija
47/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi terve liitto 😂

Vierailija
48/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostoseksin takia näin käy ja varmasti hyvä niin. Jos kerta tietoisesti satuttaa toista kostoseksillä niin peiliin katsomisen paikka.

Mitä kaksinaismoralimia tämä on?

Tietoisesti satuttaa toista kun harrastaa kostoseksiä? Se "vahinkoseksi" on tietty asia erikseen?

Kyllä minäkin kostaisin. Sen jälkeen voidaan miettiä mitä tehdään kun puntit on tasan.

Vierailija
49/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jotta perhettä ei yhyren kerran uskottomuuven takia hajoteta. Eipä, mutta kaharen kerran tähren hajoaa. Soo jämpti juu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän