Mieheni petti minua ja...
Sovimme asian vähän sillä periaatteella että vahinkoja sattuu. En väitä että hän ei minua sillä satuttanut, mutta mietin ettei perheemme ole valmis hajoamaan yjden hairahduksen vuoksi.
Meillä oli syysjuhlat työpaikalla toissa viikonloppuna ja minä löysin jatkoilta sellaisen komistuksen jonka kanssa päädyimme samaan sänkyyn. Tunnustin asian miehelleni vähän niin kuin sillä ajatuksella että vahinko sattui nyt minulle.
Mies ilmoitti sitten tänään kylmän viileästi ettei voi hyväksyä tätä asiaa ja hakee eroa. Siis mitä vit.... Minä olin valmis antamaan anteeksi, mutta nyt hän ei ole.
Kommentit (49)
Hahah nämä miesten kaksoisstandardit, omat töppäilyt pitäisi muiden hyväksyä, mutta heidän ei muka tarvitse. Kuulosti kyllä vähän kostopettämiseltä tuo työpaikkasäätö. Eli ei ihan fiksua toimintaa. Toisaalta nyt näit millainen äijäsi on, itsekäs ja omistushaluinen.
Olisin tehnyt samoin, mutta en olisi kertonut ;)
Vierailija kirjoitti:
Hahah nämä miesten kaksoisstandardit, omat töppäilyt pitäisi muiden hyväksyä, mutta heidän ei muka tarvitse. Kuulosti kyllä vähän kostopettämiseltä tuo työpaikkasäätö. Eli ei ihan fiksua toimintaa. Toisaalta nyt näit millainen äijäsi on, itsekäs ja omistushaluinen.
Minulla on oletus että minulta hyväksytään vahingot siinä kuin mieheltäkin. Jos näin ei ole ,niin se pitää kerota jotta tiedän olla hyväksymättä hänenkään virheitä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se itsekäs mulkku. Jos ei kestä toiselta sitä mitä itse tekee, on täysi kusipää.
No jättäminen on nyt vähän vaikeaa kun hän jättää minut 😪
Ajattelin että minunkin virheen voisi antaa anteeksi, mutta ei...Ero on minulle muutrnkin hiukan hankala asia sillä elämme koko perhe miehen työn ja firman varassa. Jään melko tyhjän päälle erotessa.
Onhan sulla työpaikka, ja ilmeisen kiva sellainen kun heti löytyi vieras mies sänkyyn asti.
No oon aloittanut viime vuonna 50% hoitajan työt meilahdes. Ja varmaan saan tehdä 100% työtäkin halutessa.
Juu, varmaan saat. Tähän mennessä ei ole vain tarvinnut. Nyt elämä omiin käsiin.
Aivan turha on syyllistää siitä että mies on elätränyt. Olen kuitenkin hoitanut kodin ja lapset sekä auttanut miehen firman kirjanpidossa ja työntekijärekryssä aina tarvittaessa.
Se että jätetään tyhjän päälle aivan samasta virheestä minkä mieskin teki on mun mielestä vaan epäreilua. Lasten elämäkään ei tunnu miestä haittaavan.
Juujuu, pettäminen on vain hassu vahinko. Minäkin ihan vahingossa olin menossa suihkuun, vaikka emännän sisko oli siellä. Ihan vahingossa liukastuin märällä lattialla ja luisuin kohti emännän siskoa, joka oli pylly pystyssä pesemässä jalkojaan. Ihan vahingossa oli kanki tanassa ja valahti sisälle. Aloimme molemmat vahingossa menettää tasapainoamme ja tuli tahatonta edestakaisin pumppaavaa liikettä. Ihan vahingossa nalli napsahti ja nyt emännän sisko on vahingossa raskaana.
Emäntä antoi vahingon anteeksi ja naureskelemme kaikki porukalla tälle kömmähdykselle.
Vierailija kirjoitti:
"Mieheni"... siis sinun omaisuutta, minun minun...kaikkihan sitä tekee se on luonnon laki.
Aloiten tekijä uskotteli jokaiselle aihe totta. Elää yksin mielikuvitusmaailassa työttömänä.Kukaan työssä käyvä ei kerkiä kirjoitaa tänne ei edes työn loputtua.Kun on ruaanlaittot,koti hommat kaveri tapaamiset.Onhan perjantai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mieheni"... siis sinun omaisuutta, minun minun...kaikkihan sitä tekee se on luonnon laki.
Aloiten tekijä uskotteli jokaiselle aihe totta. Elää yksin mielikuvitusmaailassa työttömänä.Kukaan työssä käyvä ei kerkiä kirjoitaa tänne ei edes työn loputtua.Kun on ruaanlaittot,koti hommat kaveri tapaamiset.Onhan perjantai.
Ja mies petää koska on pomo ja maksa kaiken.et ole sen parempi ku pettää kuitenkin itse.heti perään on vaikea sanoa että siitäs sait.
Provo takeltelee, kun elätte pelkästään miehen tulojen varassa, mutta tapasit komistuksen oman työpaikkasi syysjuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Provo takeltelee, kun elätte pelkästään miehen tulojen varassa, mutta tapasit komistuksen oman työpaikkasi syysjuhlissa.
Johan tuossa sanottiin että on tehnyt 50% hoitajan työtä viimevuodesta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan tuossa sanottiin että on tehnyt 50% hoitajan työtä viimevuodesta saakka.
Juupajuu. Provoilija keksii aina uusia satuja kun jää kiinni.
Ei kukaan petä rakastaan vahingossa. Mistä tuli tieto pettämisestä, itsekö kertoi.
Pettäminen on yleensä anteeksi antamatonta, eikä se unohdu, solmu jää suhteeseen.
Jos suhteessa kaikki on hyvin, ei siihen väliin pääse kolmatta osapuolta.
Pettäminen ei ole koskaan kehumisen arvoinen asia.
Kostoseksin takia näin käy ja varmasti hyvä niin. Jos kerta tietoisesti satuttaa toista kostoseksillä niin peiliin katsomisen paikka.
Aivan oikein tehty sinulta. Olisit tehnyt nopeammin.
Itsekin suunnittelen tekeväni saman kuin mies esim. somessa tekee. Kerää tyttösiä kavereiksi, mutta pahastuu parista minuun yhteyttä ottavasta papparaisesta.
Rupean esittelemään noille persettä ja tissejä, sekä ottamaan kuvia ruoskan kanssa kumivaatteissa. Tämmöisiä löytyy miehenkin kaverilistoilta.
He ovat vain ystäviä, miksen siis minäkin voi olla "vain ystävä" monelle miehelle.
Eihän sille mitään voi, jos ei asiaa kestä. Sinä kestit, hän ei. Jokainen on itse vastuussa itsestään ja reaktioistaan.
Ap v i t t u mikä idiootti. Miehille se nyt vähän kuuluu kuvaan käydä vieraissa mutta nainen joka ei osaa pitää sakseja yhdessä on nolla arvoinen. Ihan oikein teki kun sinut jätti.
Vierailija kirjoitti:
Ap v i t t u mikä idiootti. Miehille se nyt vähän kuuluu kuvaan käydä vieraissa mutta nainen joka ei osaa pitää sakseja yhdessä on nolla arvoinen. Ihan oikein teki kun sinut jätti.
Tää on niin totta
Mä uskon, että todella monet miehet ajattelee noin, että on ihan ok, että mies itse pettää, mutta yhtään eivät siedä ajatusta, että vaimollakin voisi sitten olla suhteen ulkopuolista seksiä.
Ihan käsittämätön ajatus, että suurimmalla osalla miehistä on tuollaisia narsistisia piirteitä, että heille kuuluu kyllä monta naista, mutta naisella ei saisi olla kuin hänet.
Kyllä kai se nyt on vaimolta ihan oikein oletettu, että jos mies saa pettää, niin vaimokin saa. En itse ainakaan mitään muuta olettaisi. Eikä se ole kosto, vaan luulo, että pettäminen on siis ko. suhteessa yleisesti hyväksyttyä. Mutta kun ei olekaan, vaan sallittua ainoastaan miehelle.
Ja sinulleko tuli yllätyksenä että kaikki ihmiset ei voi antaa anteeksi samoista asioista? Vai olitteko nimenomaan sopineet että sinulle voi myös vahinko sattua ja se on miehelle ok?
Juu, varmaan saat. Tähän mennessä ei ole vain tarvinnut. Nyt elämä omiin käsiin.