Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni petti minua ja...

Vierailija
16.09.2022 |

Sovimme asian vähän sillä periaatteella että vahinkoja sattuu. En väitä että hän ei minua sillä satuttanut, mutta mietin ettei perheemme ole valmis hajoamaan yjden hairahduksen vuoksi.

Meillä oli syysjuhlat työpaikalla toissa viikonloppuna ja minä löysin jatkoilta sellaisen komistuksen jonka kanssa päädyimme samaan sänkyyn. Tunnustin asian miehelleni vähän niin kuin sillä ajatuksella että vahinko sattui nyt minulle.

Mies ilmoitti sitten tänään kylmän viileästi ettei voi hyväksyä tätä asiaa ja hakee eroa. Siis mitä vit.... Minä olin valmis antamaan anteeksi, mutta nyt hän ei ole.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se itsekäs mulkku. Jos ei kestä toiselta sitä mitä itse tekee, on täysi kusipää.

Vierailija
2/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hairahtui vahingossa ja nainen taas harrasti kostoseksiä. Kostaminen päätyy aina huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia?

Vierailija
4/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni"...  siis sinun omaisuutta, minun minun...kaikkihan sitä tekee se on luonnon laki.

Vierailija
5/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se itsekäs mulkku. Jos ei kestä toiselta sitä mitä itse tekee, on täysi kusipää.

No jättäminen on nyt vähän vaikeaa kun hän jättää minut 😪

Ajattelin että minunkin virheen voisi antaa anteeksi, mutta ei...

Ero on minulle muutrnkin hiukan hankala asia sillä elämme koko perhe miehen työn ja firman varassa. Jään melko tyhjän päälle erotessa.

Vierailija
6/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehet ap on.

Vierailija
7/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse tehnyt saman. Kuulostaa hyvältä ja tsempit jatkoon.

Vierailija
8/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on minulle muutrnkin hiukan hankala asia sillä elämme koko perhe miehen työn ja firman varassa. Jään melko tyhjän päälle erotessa.

Saathan sä erossa puolet.

Vierailija
9/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko videona tän kun en jaksa lukea

Vierailija
10/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope... Meillä on avioehto jonka mukaan en saa kuin oman ansaitsemani varallisuuden eron koittaessa. Olen ollut kotiäitinä 26-vuotiaasta asti.

Vierailija
11/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla työpaikka, ja ilmeisen kiva sellainen kun heti löytyi vieras mies sänkyyn asti.

Vierailija
12/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla työpaikka, ja ilmeisen kiva sellainen kun heti löytyi vieras mies sänkyyn asti.

No oon aloittanut viime vuonna 50% hoitajan työt meilahdes. Ja varmaan saan tehdä 100% työtäkin halutessa.

Vierailija
13/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän vaikeaa jos kokee saavansa tehdä samat virheet kuin toinenkin, tuntunee kostolta.

Vierailija
14/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama provopelle suoltaa samaa paskaa aamusta iltaan. Eikö näihin toimettomiin mitkään aktivointitoimet pure? Tämäkin rölli voisi purkaa energiansa vaikka roskien siivoamiseen teiden varsilta tai töhryjen putsaamiseen junanvaunuista sen sijaan että väsäilee lapsellisen helposti tunnistettavissa olevia provoka päivät pitkät.

Vierailija
15/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh nykyajan parit. Nussitaan mitä liikkuu

Vierailija
16/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla hiukan tarkempi tavarastaan.

Vierailija
17/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä kannattanut lähteä jo silloin kun miehesi petti sinua. Nyt ainakin saat todella hyvän tilaisuuden elää ihan omanlaistasi elämään, eikä tarvitse enää ihmetellä pettämistä puolin eikä toisin. Eikös olekin upeaa?

Vierailija
18/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope... Meillä on avioehto jonka mukaan en saa kuin oman ansaitsemani varallisuuden eron koittaessa. Olen ollut kotiäitinä 26-vuotiaasta asti.

No se ei sitten välttämättä mene ihan noin. Varsinkin jos olette olleet pitkään yhdessä.

En ole lainoppinut, eli joku muu saa jatkaa tuosta.

Mut se on totta, että kostopano on ruma temppu ja siitä puhuminen vielä typerämpää. Eli perheen aikuisten olisi korkea aika viisastua.

Vierailija
19/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetko sä itse näitä aloituksiasi ennen kuin painat lähetä-nappia? Autistinen lapsikin tunnistaa sun surkean provokäsialan.

Vierailija
20/49 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen heti. Ryhdy katsomaan vuokrakämppää itsellesi ja katso saisitko lisää työtunteja töistä. Keskity itseesi ja kyllä sieltä tulee parempi mies vastaan jonain päivänä! Tsemppishalit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi