Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpimät kengät itelle puistossa värjöttelyyn?

Vierailija
29.10.2006 |

Millä kengillä tarkenis parhaiten ulkoilla lasten kanssa monta tuntia päivässä, aina ovat varpaat jäässä...?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä minä käytän. Mahtuu vaikka kolmet villasukat alle. Ne soveltuu juurikin siihen puistossa ja pulkkamäessä töröttämiseen, juuri muuhun niistä ei ole. Huopikkailla on vähän huono mielestäni kävellä, mutta lämpimänä ne pitää.

Vierailija
2/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin skeitti kengät on yleensä aika paksuja ja lämpiä. Eivät sovellu esim. töihin, jos joutuu olemaan kokopäivän sisällä lämpimässä niin johan hikoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuomat sekä lapsilla että aikuisilla, eikä oo varpaat jäässä!

Vierailija
4/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia kenkiä pidätte loskakelillä?

Vierailija
5/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomissa on aika paksu pohja ja vettä hylkivä käsittely. En ole onnistunut saamaan jalkoja märiksi loskakelilläkään.

4

Vierailija
6/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan verraton: kertaakaan ei ole jalat kastuneet tai tuntuneet kylmiltä, siksi käytänkin niitä nyt jatkuvasti ulkoillessa, vaikka ostinkin ne alunperin retkeilykäyttöön. Ilman noita kenkiä elämäni olisi paljon ankeampaa. Ostin kengät Partioaitasta.

Vierailija
7/9 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camelin tms. klassikkokengät, joissa on raakakumipohjallinen ja aitoa villaa vuori. Aivan omaa luokkaa lämpimyydessä ja ovat kuitenkin kunnon kengät.

Vierailija
8/9 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

marketista ostetuilla, edullisilla " toppa kengillä" . En tiedä onko tuo ihan virallinen termi noille kengille...;) Ovat siis sellaiset yksinkertaiset, varrelliset kengät. Eivät maksa paljoa, ja pitävät varmaat lämpiminä, kovimmilla pakkasilla laitan pörrösukat jalkaan, ja aina on tarjennut!:)

Tuollaisia kenkiä saa myös sellaisina, joissa alaosa on " kumisaapasta" , ne ovat hyvä loskassa, lämpöiset mutta pitävät vettä, ja ilokseni olen huomannut, että nuo pitävät hyvin myös liukkaalla...!:)

Itse olen ollut noihin halpis kenkiin tyytyväisempi kun Salomonin vaelluskenkiin.

Vierailija
9/9 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loskassa Partioaitasta hommatuilla Haglöfsin Gore-Texeilla. Ostin ne jostain alennusmyynnistä ja ovat kyllä olleet tosi hyvät!