Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin, että joku kertoisi minulle, että arvostaa ja ihailee

Vierailija
15.09.2022 |

Olen ollut puolisoni kanssa lähes teinistä lähtien. Nyt olen 40. Liitossa ei ole varsinaisesti vikaa, mutta kaipaan sitä, että joku muu arvostaisi minua ja kehuisi ja ihailisi. Tiedän, että se on itsekästä, mutta en voi tunteelle mitään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä kaikilla on ihanat tissit ja älykäs katse.

Vierailija
22/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex halusi kehuja ja arvostusta. Oli kauhea minua ja jopa lapsia kohtaan, mutta olisi pitänyt palvoa maata jalkojen alla, kun vähän remppas taloa. Vähän oli vaikea kehua ja arvostaa, kun en koskaan saanut vastapainoksi edes kohtuullisen kivaa tai edes normaalia käytöstä. Kaiken lisäksi nämä, mistä hän arvostusta halusi, eivät olleet minulle merkityksellisiä ja tärkeitä asioita. Jos hän olisi vaikka kerrankin tehnyt perheelle ruuan, olisin haljennut onnesta.

Siksi mulla nousee niskavillat pystyyn, jos joku kokee olevansa kumarreltava kuninkaallinen.

Olen pahoillani puolestasi. Minä pidän kunnia-asiana, että mitä vaimo tarvitsee, niin sen hän saa. Nyt hän opiskeler uuteen ammattiin eikä ja se tarkoittaa, että minä jälleen maksan enemmän perheen elämisestä. Hän kuitenkin tarvitsee tämän ollakseen onnellinen., joten sen hän saa. En minä halua olla kuningas. Enkä minä sano, että perheeni tai vaimoni ei arvostaisi minua riittävästi. En edes tiedä voidaanko sellaista kysymystä esittää perheessä. Eihän täällä ketään palvota. Rakastetaan ja toimitaan yhdessä. Mutta tämä vähän menee ohi alkuperäisestä kysymyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se muuten itsekästä ole, se on inhimillistä. Kaikille meille on hyväksi saada positiivista huomiota.

Eikä kyse ole edes mistään sivusuhteen tarpeesta, kuten täällä jo väärin ymmärretään. Huomiota, arvostusta, kehuja voi saada niin monista asioista.

Minkälaista aloittaja elämäsi muuten on? Oletko / oletteko puolisosi kanssa lähinnä töissä ja kotona? Onko sinulla / teillä sosiaalisia suhteita, harrastuksia jne?

Ei minun elämässäni sinällään mitään vikaa ole. Ehkä toivoisin, että vaimon kanssa tehtäisiin enemmän juttuja yhdessä. Nyt hän on alkanut käydä minun kanssani salilla, mistä olen todella iloinen. Minulla on hyvä työyhteisö ja hyviä kavereita ja yksi todellinen ystävä jonka kanssa olemme yhteydessä päivittäin.

Tiedän, että moneen muuhun verrattuna asiat on minulla todella hyvin. Kai sitä silti saa kaivata asioita?

Kaipaatko kehuja muilta naisilta vai ihmisiltä yleensä? Vai kaipaatko jonkun uuden mimmin huomiota? Ovatko tunteesi vaimoa kohtaan enemmän kaverilliset kuin intohimoiset?

Koitapa olla 20v yhdessä. Kyllä nämä tunteet on vähän tippuneet intohimoisesta. Silti me esim harrastamme seksiä säännöllisesti ja se on ihan hyvää. Mutta ei tässä nyt kyllä mitään kaneja olla...

Vierailija
24/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se "muu" (joka sinua arvostaisi ja ihailisi) sitten haaveissasi olisi? Tarkoitatko että kaipaat uutta suhdetta (entisen tilalle tai rinnalle)? Vai voisiko tämä "muu" olla vaikka lapsesi, pomosi tai kaverisi?

Niin. Hyvä kysymys. Työelämässä koulutan paljon nuoria alalla olevia ihmisiä. He monesti sanovat mukavia kehuja. Se ei kuitenkaan ole se mitä tarkoitan. On kivaa olla arvostettu työssään. Mutta lähinnä kaipaan arvostusta ihmisenä. Hyväksytyksi tulemista sellaisena kuin olen.

Voi niin tuttua... Työelämässä tärkeää on miten työnsä tekee ja osaa, mutta perhe ja ystävät näkee, tai pitäisi nähdä sellaisena kuin on, niin hyvät kuin huonot puolet. Olisi ihanaa, jos puoliso sanoisi joskus kiitos, olet tärkeä, olet hyvä, silloinkin, kun kaikki ei mene ihan putkeen. Olisi ihanaa, jos saisi sanoa minua väsyttää, en pysty juuri nyt, ilman pelkoa pilkasta, tai vähättelystä ja saada halaus, josta välittyy rakkaus ja hyväksyntä. Liian paljon elämästä kuluu jonkin roolin takana piilotellen, pienentäen itseään odotettuihin rooleihin sopivaksi. Välillä tarvitaan hetkiä, jolloin saa olla kokonainen. Ja ei, seksikumppani ei sitä korjaa, se vain käyttää tiettyä osaa ja muu rakkaus jää kokematta. Ennemmin toivoo sitä omaa kumppania, jonka kanssa on pitkä historia yhdessä, tuntemus, kiintymys monilla tavoilla. Vielä parempi olisi äiti/,isä/sisarus, joka tuntee hyvin ja jolle roolin esittäminen ei mene läpi ja joka tietää jo miten eri asioihin reagoi ja miten helpottaa oloa

Vierailija
25/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se "muu" (joka sinua arvostaisi ja ihailisi) sitten haaveissasi olisi? Tarkoitatko että kaipaat uutta suhdetta (entisen tilalle tai rinnalle)? Vai voisiko tämä "muu" olla vaikka lapsesi, pomosi tai kaverisi?

Niin. Hyvä kysymys. Työelämässä koulutan paljon nuoria alalla olevia ihmisiä. He monesti sanovat mukavia kehuja. Se ei kuitenkaan ole se mitä tarkoitan. On kivaa olla arvostettu työssään. Mutta lähinnä kaipaan arvostusta ihmisenä. Hyväksytyksi tulemista sellaisena kuin olen.

Voi niin tuttua... Työelämässä tärkeää on miten työnsä tekee ja osaa, mutta perhe ja ystävät näkee, tai pitäisi nähdä sellaisena kuin on, niin hyvät kuin huonot puolet. Olisi ihanaa, jos puoliso sanoisi joskus kiitos, olet tärkeä, olet hyvä, silloinkin, kun kaikki ei mene ihan putkeen. Olisi ihanaa, jos saisi sanoa minua väsyttää, en pysty juuri nyt, ilman pelkoa pilkasta, tai vähättelystä ja saada halaus, josta välittyy rakkaus ja hyväksyntä. Liian paljon elämästä kuluu jonkin roolin takana piilotellen, pienentäen itseään odotettuihin rooleihin sopivaksi. Välillä tarvitaan hetkiä, jolloin saa olla kokonainen. Ja ei, seksikumppani ei sitä korjaa, se vain käyttää tiettyä osaa ja muu rakkaus jää kokematta. Ennemmin toivoo sitä omaa kumppania, jonka kanssa on pitkä historia yhdessä, tuntemus, kiintymys monilla tavoilla. Vielä parempi olisi äiti/,isä/sisarus, joka tuntee hyvin ja jolle roolin esittäminen ei mene läpi ja joka tietää jo miten eri asioihin reagoi ja miten helpottaa oloa

Wau. Kiitos kun sanoitit tämän. Juuri noin tunnen.

Ap