Onkohan mussa vikana jotain ku en saa kavereita
Olen miettinyt miten vaikeeta on tutustua ihmisiin ja saada kavereita. Olen pitkään jo ollut yksin ja yksinäinen jopa. Ei tämä ole kivaa elämää.
Kommentit (90)
Ihminen on mikä on. Ei yksinäisyys tee hyväksi. Pitäs olla kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaa kehuu olen pitkä ja ihan komea. Ei ne sitten kiinnostu ollenkaan
Allu, tämäkin asia on käyty tuhannesti läpi! Ne kehuu sua pitkäksi ja komeaksi sen takia, että sä raahaat sun koko kaksimetrisen vammaisen ruhosi sun kolleganaisten eteen kun olette kaksin töissä ja kysyt niiltä, oletko sä heidän mielestä komea. Ne huomaa että sä olet vammainen ja aggressiivinen, siksi ne ei uskalla vastata muuta kuin että joo.
Toiv sä sairas kuolet syöpään.
No mun täytyy laihduttaa ja käydä terapiassa.
Ihmiset ei ole täydellisiä. Mäki kaipaan parisuhdetta. Mutta en löydä omantasoista naista mistään. Myös kaipaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että mä olen pilannu kaiken. Mulla on niin paljo velkaaki että pää hajoo.
Samoin.
Parempi olla miettimättä kun ei se miettimällä pienene sentin senttiä.
Kyllä murehdin. Olen jo 37 v ja kaipaan parisuhdetta.
Olen lihonut ja kaljamahaa. En jaksa pyöriä vaa mutsinkaa.halun oman naisen.
Näillä konsteilla voit aloittaa, itse kirjakin kannattaa lukea ja sisäistää.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Miten_saan_yst%C3%A4vi%C3%A4%2C_menestyst…
Itse olen ollut kaveriton melkein koko elämäni. Päiväkodissa oli vielä kavereita mutta peruskoulusta, lukiosta, armeijasta, yliopistosta tai työelämästä en ole kavereita saanut vaikka olen kyllä yrittänyt. Enää ei oikeastaan tunnu pahalta kun tähän on jo tottunut
Tämä joka kirjoitti on sairas ihminen. En todellakaan ole kevitysvammainen vaan normaali ihminen.