Onkohan mussa vikana jotain ku en saa kavereita
Olen miettinyt miten vaikeeta on tutustua ihmisiin ja saada kavereita. Olen pitkään jo ollut yksin ja yksinäinen jopa. Ei tämä ole kivaa elämää.
Kommentit (90)
Keskittyy hoitaan asiat paremmin ja psykoterapiaan.
Mistä sen parisuhteen sitten saisi?
Naiset vaatii ihan liikoja. Ei saa olla ylipainonen.ei saa olla masentunut.
Mä olen tutustunut moniin ihmisiin mutta kukaan ei halua olla kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä voisin saada kavereita?
Opiskelukaverit, työkaverit, naapurit, sukulaiset, harrastustoiminta, jossa ollaan tekemissä muiden ihmisten kanssa. Ei pidä olla liian päällekäyvä vaan antaa niiden ihmissuhteiden kehittyä vähitellen omaan tahtiin.
Naiset vaa kehuu olen pitkä ja ihan komea. Ei ne sitten kiinnostu ollenkaan
Vastaus kysymykseen. Kyllä mä niin luulen.
Sun pitää olla aktiivinen jos haluat kavereita.
Jotkut kaverit ovat alistajia, haluatko sellaisen
On niin paljo kauniita naisia että meinaa pää hajota
Nuorena todella suuri kaveripiiri. Suurin osa jäi lapsuuspaikkakunnalle, itse lähdin sieltä pois ja sen jälkeen ei juuri hyvänpäivän tuttuja lukuunottamatta kavereita ole näkynyt.
Nuorena kaverien tekeminen oli helppoa, nyt tolkuttoman vaikeaa.
Kaikilla tuntuu olevan omat piirit kyllä ja itse tunnen olevani aika ulkopuolinen.
Pitää varmaa hommata vain harrastus.
Elämä on vain todella rankkaa taistelua
Ei yhtään ihmisiä ei parisuhdetta. Erakkoelämää. Töitä ja kävelemään. Tätäkö tämä elämä on. Ei kiva.
En tiedä miten tässä elämä muuttuisi kun tää jatkunu jo vuosia. Ja ihmisiä ei oikein kiinnosta masentuneet ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Olisit varmaankin ihana mies jollekin muulle naiselle.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit varmaankin ihana mies jollekin muulle naiselle.....
Ei vain löydy naista. Yritän kai liian tasokkaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monesti mulle on sanottu sussa on jotain vikaa ku ei ole ketään kavereita ja olet aina yksin.
No mikä sellainen vika voisi olla? Ihan outoa puhetta.. Olet arvokas ja tärkeä ja sen voin sanoa että Jumala todella on kiinnostunut sinun elämästäsi, ja antanut poikansa kuolemaan ristillä, kärsimään rangaistuksen jotta me voisimme saada armon.
Sieltä käsin lähtee elämä, tarkoitus, ystävät.
Ääliö. Tämä aloittaja on Allu. Allun vikoja voin luetella sulle melko helposti:
1) lievä kehitysvamma
2) lukuisia mt-ongelmia, syö mm. antipsykoottisia lääkkeitä
3) käynyt mm. baarissa käsiksi naisiin
4) uhkailee naisia raiskauksilla, haaveilee niistä avoimesti
5) jopa terapeuttiaan vainosi siten, että terapeutti haki allulle lähestymiskiellon.
Tällaiseen hulluun ei sun jeesukset auta. Näin sairas tapaus kuin Allu ei jeesuksilla muutu, vikaa kun on vähän joka kohtaa aivoja. Yksikään mutteri ja ruuvi ei taida olla tarpeeksi kireällä.
Vierailija kirjoitti:
Allu, tämäkin asia on käyty tuhannesti läpi! Ne kehuu sua pitkäksi ja komeaksi sen takia, että sä raahaat sun koko kaksimetrisen vammaisen ruhosi sun kolleganaisten eteen kun olette kaksin töissä ja kysyt niiltä, oletko sä heidän mielestä komea. Ne huomaa että sä olet vammainen ja aggressiivinen, siksi ne ei uskalla vastata muuta kuin että joo.
Tuntuu että mä olen pilannu kaiken. Mulla on niin paljo velkaaki että pää hajoo.