Nainen, mikä on sulle tärkeämpi : mies jolla on tarpeeksi iso ja käyttää sitä hyvin VAI mies joka taidokkaasti saa sut tulemaan suullaan ja ...
Optimi olisi kai mies jolla molemmat piirteet, mutta nyt kysytään joko tai!
Kommentit (14)
Molemmat, mutta se vaihtoehto puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat, mutta se vaihtoehto puuttuu.
No nyt kysyttiin joko tai. Joka tapauksessa mies joka jolla molemmat piirteet on verrattain harvinainen.
Se, jonka kanssa himotus on molemminpuolista.
Tutkimuksissa suurin osa naisista toivoo kielimiestä. Siis osaavaa sellaista. Mutta kun ne on harvassa, niin tähän vastataan realistisesti "kalumies".
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksissa suurin osa naisista toivoo kielimiestä. Siis osaavaa sellaista. Mutta kun ne on harvassa, niin tähän vastataan realistisesti "kalumies".
Näinhän ne miehet toivoo naisten ajattelevan.
Siis mieluiten mies joka osaa joka alalla, osaa nuolla, panna sormettaa, rakastella! mulla vissiin semmoinen ollut jo kaaauuuuaan.
Antaa orgasmit aina kun haluan millä tavalla haluan ja aina.
Rakastan aina vaan vaikka vuoskymenet oltu..hänkin yhä haluaa, sillä kyllä se nousee ainaa vaan ja yhä, ja niin hyvää tekee.. pus pus rakas.
Koira on paras. Nuolee pyyteettä ja alistuu kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mieluiten mies joka osaa joka alalla, osaa nuolla, panna sormettaa, rakastella! mulla vissiin semmoinen ollut jo kaaauuuuaan.
Rakastan aina vaan vaikka vuoskymenet oltu..hänkin yhä haluaa, sillä kyllä se nousee ainaa vaan ja yhä, ja niin hyvää tekee.. pus pus rakas.
Niinniin, mutta osaako se vaihtaa välikaasulla kurauttamatta? :)
Ei se läheisyyden tunne vain ole samalla tasolla, jos toinen ei ihanasti työnny sisään ja täytä laitoja myöten.
Ehdottomasti se paneminen on oltava hyvää ja tyydyttävää, kova kalu, tarpeeksi kestoa ja koko keskiverto tai isohko (ei liian iso, max 18cm tms on itselle yläraja) mutta kunhan on kovana.
Voisin jättää suuseksit ja sormettamiset kokonaan pois jos saan tarpeeksi vain tuota panemista, tietysti pitää olla hyvä kemia ja molempien kiihottuneita toisistaan
Itse mielellään otan suihin ja nautin kyllä kaikista muistakin tavoista tyydyttää toista, paneminen silti tärkein
Vierailija kirjoitti:
Nytt puhuu elämänkoululane, yhävain
Vastasin kalumies, mutta tosiasiassa en tingi kummastakaan.
Jos olisi hyvää suuseksiä josta saisi mahtavia orgasmeja ja sen perään olisi tikkausta mitäänsanomattomalla pippelillä niin ei seksi kauaa maistuisi. Ihana kulli ja tapa käyttää sitä saa oloni upeaksi, mutta haluan myös hyvää suuseksiä oikeastaan joka kerta niin ei se pelkkä ihana yhdyntä riittäisi kovin pitkälle vaikka parempi vaihtoehto onkin kuin huono yhdyntä hyvällä suuseksillä.
Olen lopettanut joitain tapailuja pääosin siksi, että seksi ei ole ollut tyydyttävää.
Se kalu ei yleensä koske klitorikseen emätinyhdynnässä. Tätä sopii miesten miettiä!