Mieheni pani niin että olen kipeä koko päivän
Kommentit (21)
Ei ole! Hae saikkua ja tyydy kohtaloosi.
Eikös yhdynnän pitänyt olla yhtä orgasmin läiskettä, ei kipua.
Vierailija kirjoitti:
Eikös yhdynnän pitänyt olla yhtä orgasmin läiskettä, ei kipua.
Yhdynnän ei pitänyt tuntua miltään. Näin minä olen lukenut. Meillä se on tosin tuota orgasmin kyllästämää ilottelua, mutta ihmiset on erilaisia.
Miehellä on aika erikoiset toiveet aina seksiin, miehellä on luonnostaan rajut otteet.
Ap
Mun mies pani myös niin että sattui. Tai lähinnä kirveli. Hiton klamydia.
Pääasia että on mie. Se on toissijaista minkälainen se mies on, kunhan saa haukkua. Irmeli 72
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pani myös niin että sattui. Tai lähinnä kirveli. Hiton klamydia.
Tuntuu kropassa että on loppuun ajettu. 😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olitko saikulla?
Olin saikulla, nyt lepään 😊
Ap
muistelen nuorempanakin että akat valitti kun perjanti yön paukutti niin lauantaina oli sitten alapää kipeänä
mutta sainpahan suuhoitoa
Muaki on yks mies nussinut muutaman kerran niin että oli kaikki kehon lihakset kipeet monta päivää :-D aika saavutus. Kukaan ei oo ikinä ennen mua painanu tollalailla. Kiihkeää nussimista monesti ja tunteja.
Miten tuollaisesta voi jo etukäteen puolilta päivin tietää, että on koko päivän kipeenä?
Se on ihan oikeus ja kohtuus, että mies saa välillä nussia kunnolla. Itse ainakin annan niin paljon, kuin mieheni tekee mieli. Ja tekeehän sen. Välillä on ollut hankala kävellä ja istua, mutta onneksi minulla on seisomatyö. Tosin tuollaisen yön jälkeen olen pyytänyt, että vie minut autolla töihin, ettei tarvitse kipeällä pepulla polkupyörällä mennä.
Miks nalkuttaa? Ole onnellinen, että sulla on mies, joka haluaa sinua. Nätisti voisit varmaan sanoa, jos haluat hellempää menoa tai hidastaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisesta voi jo etukäteen puolilta päivin tietää, että on koko päivän kipeenä?
Tulen helposti kipeäksi, olen muutenkin koko ajan jalkojen päällä.
Ap
Sulla on ihanan raaka luolamies. Olispa mullakin,mutta kun on vetellys.
Seksi on parasta silloin kun menee päiviä toipuessa. Olen saanut tänä kesänä sellaista kyytiä että mennyt 3 päivää pystymättä melkein edes kävelemään kun kehon jokainen lihas kipeänä kuten myös alapääkin.
Mutta myös sellaista että niitä otteita ja tekoja on joutunut parantelemaan kaikessa rauhassa.
Yritetään vauvaa ja mies vähän innostui.
Ap