Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden mies on varakas, korkea status tms

Vierailija
15.09.2022 |

Onko yleistä, että tällaiselle miehelle tulee epäilys, että onko nainen vain rahojen perässä tai muuten yrittää hyötyä? Tuttavapiirissä eräs mieslääkäri kävi tällaisen kriisin ja totesi lopulta, että kyllä se vaimo rakastaa häntä, eikä statusta. Ja mulla nyt tilanne, että (varakas) mies ajattelee, että olen hänen kanssaan vain hyötymistarkoituksessa. Omakin taloudellinen tilanteeni on hyvä, joten en ymmärrä. Ollaan juteltu paljon ja kyllästyttää jo vakuutella, että kyllä muut asiat painaa enemmän

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi muuttaa toista. Älä ala terapeutiksi. Huonon itsetunnon omaavan seurassa on raskasta olla.

Vierailija
2/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on miljonääri, mutta tuskin ajattelee noin. Me olemme kuitenkin tavanneet siinä tilanteessa, kun molemmat olimme köyhiä opiskelijoita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin tavallista. Minun mies on vaurastunut it-firmalla, perusti sellaisen 3 kaverinsa kanssa aikoinaan, kasvatti, myi. Hän oli ennen minua tavannut monia naisia jotka tosiaan oli yrittänyt hyötyä hänestä taloudellisesti, jopa siihen asti että eivät olleet aitoja itsejään vaan teeskentelivät mitä odottivat miehen haluavan että saisivat rikkaan miehen ja tämän myötä tulevan ylellisen elämäntavan. 

Joten oli mies kyllä ärsyttävä alussa. Yhtään kaljaakaan ei tarjonnut minulle baarissa vaan AINA maksoin omani, ei ravintolassa maksanut minun ruokaa tms. Halusi tehdä selväksi että hänen rahoistaan en tule hyötymään, olettaen että häivyn sitten kuvioista jos minua kiinnostaa vain rahat eikä mies ihmisenä. Vuoden verran tuota kesti, sitten se alkoi uskoa että en ole purjeveneen, rahan, arvoalueasunnon tms. perässä vaan.

Vierailija
4/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin tavallista. Minun mies on vaurastunut it-firmalla, perusti sellaisen 3 kaverinsa kanssa aikoinaan, kasvatti, myi. Hän oli ennen minua tavannut monia naisia jotka tosiaan oli yrittänyt hyötyä hänestä taloudellisesti, jopa siihen asti että eivät olleet aitoja itsejään vaan teeskentelivät mitä odottivat miehen haluavan että saisivat rikkaan miehen ja tämän myötä tulevan ylellisen elämäntavan. 

Joten oli mies kyllä ärsyttävä alussa. Yhtään kaljaakaan ei tarjonnut minulle baarissa vaan AINA maksoin omani, ei ravintolassa maksanut minun ruokaa tms. Halusi tehdä selväksi että hänen rahoistaan en tule hyötymään, olettaen että häivyn sitten kuvioista jos minua kiinnostaa vain rahat eikä mies ihmisenä. Vuoden verran tuota kesti, sitten se alkoi uskoa että en ole purjeveneen, rahan, arvoalueasunnon tms. perässä vaan.

Mulle mies maksoi alussa kaiken kaupassa, ravintolassa, omasta halustaan. Minä olen maksanut jos vaikka olen ostanut netistä teatteri/konserttilippuja, varannut hotellia jne.

Nyt alkanut sanomaan tästä ja olen alkanut maksamaan ravintolassa omat annokseni, sekin jotenkin ärsyttää häntä.

Ap.

Vierailija
5/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin vois kommentoida tätä

Vierailija
6/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies maksoi alussa kaiken kaupassa, ravintolassa, omasta halustaan. Minä olen maksanut jos vaikka olen ostanut netistä teatteri/konserttilippuja, varannut hotellia jne.

Nyt alkanut sanomaan tästä ja olen alkanut maksamaan ravintolassa omat annokseni, sekin jotenkin ärsyttää häntä.

Ap.

Asia ei liity miehen rahoihin vaan ikävään luonteeseen. Mikään ei hänelle kelpaa.

Vierailija
8/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on miljonääri, mutta tuskin ajattelee noin. Me olemme kuitenkin tavanneet siinä tilanteessa, kun molemmat olimme köyhiä opiskelijoita. 

bingo! Sama tilanne itsellänikin, että köyhinä opiskelijoina hynttyyt yhteen. Ei ainakaan raha ja omaisuus suhteen syy.

Vierailija
9/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sillä rahat loppumassa, kun alkaa yhtäkkiä nuukaileen.

Vierailija
10/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää niin paljon hemmottelusta.

Vierailija
11/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei oo varakas mutta tunnettu. Kyseli aluks ku tavattiin että oonko kiinnostunut vaan siks kun on tunnettu, koska kaikki muut naisetkin on. En alunperinkään tiennyt miks mies on tunnettu.

Huono puoli tässä suhteessa on se, että aina välillä törmää näihin naisiin liikenteessä.

Vierailija
12/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on varakas tai rikas, miten sen nyt ottaa. Hän ei ole koskaan kyseenalaistanut yhdessäolomme motiiveja, mutta eipä ole ollut edes tarpeen, koska olen aina maksanut itse kaikki omat kuluni, lahjaksi toivonut oksasahaa, porakonetta tms. tarpeellista ja tehnyt aika lailla selväksi, että hänen omaisuutensa ei kiinnosta minua (paitsi siltä osin kuin se sijaitsee kasvihuoneeni alla -- juu, maksoin itse kasvihuoneen ja sen pystytyksen, vaikka olisin voinut vaatia paviljonkia, kesähuonetta ja ties mitä).

Kun maksaa puolet kuluista, mies kyllä huomaa, että tuo tulee toimeen omillaankin.

Vierailija
13/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kumppanini ennen kuin hän oli edes valmistunut. Toki tiesin hänen olevan kunnianhimoinen. Edellinen seurustelusuhteeni oli vieläkin kunnianhimoisenpi, mihin suhde osaltani kaatuikin: en jaksanut sitä statusten vertailua ja kovasta työstä puhumista (teen ainakin 16h vuorokaudessa töitä...). Eipä ole nykyisen mieheni kanssa ollut tätä ongelmaa suhteessa. Olen tehnyt selväksi, että jos tuollainen mietityttää, meidän täytyy muodostaa yhteinen elämämme oman tulotasoni mukaan. Silloin ei asuta kalliissa omakotitalossa, vaan kerrostaloasunnossa.

Vierailija
14/21 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tullut tällainen koskaan edes puheeksi. Olimme molemmat nuoria ja köyhiä kun tapasimme. Onkohan miehelläsi taloudellisia vaikeuksia ja pelkää että lähdet? Tai muuten heikko itsetunto, tai ikäkriisi?

Vierailija
15/21 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole tullut tällainen koskaan edes puheeksi. Olimme molemmat nuoria ja köyhiä kun tapasimme. Onkohan miehelläsi taloudellisia vaikeuksia ja pelkää että lähdet? Tai muuten heikko itsetunto, tai ikäkriisi?

Tuo on eri tilanne kuin se, että tavatessa toinen on jo varakas.

Vierailija
16/21 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jonka kanssa olet tekemisissä,  taitaa olla pihi? Olen maksanut oman osuuteni treffeillä omalla ilmoituksellani, vaikka treffikumppani olisi ollut halukas maksamaan. 

Parisuhteessa on varat olleet jo yhteiset ja mies on jopa kannustanut käyttämään rahaa enemmän. Olen kuitenkin taloudellinen ihminen, joten en kuluta enempää. Sijoitan ylijääviä varoja, joista puolet on minun nimissä. Myös erotilanteessa olisi minulle tärkeää pitää puolet, eli meillä ei ole avioehtoa ja se onkin ollut ehtona sille, mitä kerron seuraavaksi.

Olen ollut enemmän kotona ja tehnyt paljon perheen ja lasten edun vuoksi sekä  luopunut oamsta nousujohteisesta urastani mieheni uran vuoksi. Miehellä ei riitä aivokapasiteettia moniin arjen juokseviin asioihin vaativan työnsä ja urapyörityksensä ohella, enkä minä tahdo hankkia kotiin maksullisia palveluita kuten siivoojaa, lastenhoitajaa ja kokkia. Kasvatan lapsemme tekemään itse, olen esimerkkinä ja läsnä tarpeeksi ja minulle on ollut mahdollista olla pitkään kotiäitinä. Mitä enemmän on lapsia, sitä taloudellisemmaksi tulee myös pitää toinen vanhemmista vastuunkantajana kotona.

Vierailija
17/21 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se tilanne, että mies on varakas. Haluaisin naimisiin, mutta sehän näyttäisi siltä että haluan vain hyötyä miehestä. Avioehdosta huolimatta kun voi vaatia sen kohtuullistamista. Helpompaa olisi, jos olisimme yhtä varakkaita/varattomia...

Vierailija
18/21 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on se tilanne, että mies on varakas. Haluaisin naimisiin, mutta sehän näyttäisi siltä että haluan vain hyötyä miehestä. Avioehdosta huolimatta kun voi vaatia sen kohtuullistamista. Helpompaa olisi, jos olisimme yhtä varakkaita/varattomia...

No jos ei se sitä miestä haittaa niin mitä väliä. Vai onko tässä kyse siitä että hän ei kosi vaan sinun pitäisi ensin ottaa tämä naimisiinmeno puheeksi, ja epäilet sen kuulostavan varallisuuseron takia siltä että yrittää päästä rahoihin kiinni? 

Vierailija
19/21 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Hän varmaan toisaalta kokee tai on kokenut epäilystä että jos sittenkin olet paljolti rahan perässä kun kerran tuttavapiirissäkin on tällainen tapaus paljastunut, mutta sitten taas toisaalta jos maksat itse kokee että se on vähän väärin että sinä paljon pienemmistä rahoista joudut kaikkea maksamaan. Voi mennä hyvin ohi tuo epäluuloisuus kyllä, kannattaa sitä jonkun aikaa odotella jos on muuten hyvä mies. 

Vierailija
20/21 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei se sitä miestä haittaa niin mitä väliä. Vai onko tässä kyse siitä että hän ei kosi vaan sinun pitäisi ensin ottaa tämä naimisiinmeno puheeksi, ja epäilet sen kuulostavan varallisuuseron takia siltä että yrittää päästä rahoihin kiinni? 

No tämäpä juuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi