Lue keskustelun säännöt.
Te, joiden mies on varakas, korkea status tms
15.09.2022 |
Onko yleistä, että tällaiselle miehelle tulee epäilys, että onko nainen vain rahojen perässä tai muuten yrittää hyötyä? Tuttavapiirissä eräs mieslääkäri kävi tällaisen kriisin ja totesi lopulta, että kyllä se vaimo rakastaa häntä, eikä statusta. Ja mulla nyt tilanne, että (varakas) mies ajattelee, että olen hänen kanssaan vain hyötymistarkoituksessa. Omakin taloudellinen tilanteeni on hyvä, joten en ymmärrä. Ollaan juteltu paljon ja kyllästyttää jo vakuutella, että kyllä muut asiat painaa enemmän
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miehelläni on miljoona omaisuus.
Mutta tämä on asua mikä ei kyllä kiinnosta minua lainkaan, silmä en itse myöskään ole tyhjätasku.
Lomat hän yleensä haluaa maksaa, minä maksan sitten myöhemmin kun kohde on selvä ja siihen muut liittyvät kulut yms..
Se mitä miehessä i arvostan suuresti, nainen 20vuoden aikana, on se, että hän tuo minulle kotiin kukkia. Hoitaa autot, kesämökin, veneet, .. ja meille se riittää, emme halua naimisiin, kaikki on yhteistä. Lapsia emme valitettavasti saaneet. Mutta hänen tytär aikaisemmasta liitosta on minulle kuin oma tytär. Äärimmäisen rakas.
Hyvä elämä. Onnellinen puoliso, ja turvallinen koti.