Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannabis aiheuttaa psykooseja - miksi sen käyttö pitäisi laillistaa?

Kommentit (10522)

Vierailija
9641/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään tieteellistä tutkimusta asiasta ei ole tehty, ja koko "kannabisrasvateoriakin" tunnetaan vain Suomessa, ja sen kehitti siis "suoraan jumalan kanssa enkelten välityksellä jutteleva korkein olento maailmassa", jonka poika on skitsofreeninen.

"Kannabisrasvateoriasta" on ehkä sanottu nyt tarpeeksi. Enkelijutuista tarpeeksi on sanottu jo ajat sitten.

"Kannabisrasvateoria" on siis Irti Huumeista ry:n perustajan keksimä kotikutoinen rasvateoria, jota yksikään tieteellinen tutkimus ei ole 30 vuoden aikana todistanut oikeaksi. Eikä sitä tunnetakaan missään muualla kuin Suomessa.

Onko sinulla linkkiä tuohon "kannabisrasvateoriaan"? Voisin lukea, miten sen mahdollinen edistäjä on sen esitellyt.

Vierailija
9642/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kukaan ei ole raivostunut siitä, että arvostelet pedofiliaa, eikä edes siitä, että mustamaalaat suurta joukkoa ihmisiä joita kutsut pedofiileiksi koska he käyttävät kannabista.

täysin sairaudentunnottomana avohoitopotilaana et ole edes syyntakeinen.

mutta koetko siis itse olevasi psyykkisesti terve?

kyllä vai ei?

Et sinä mikään suuri joukko ole. Ja se, että vihaat avohoitopotilaita

hieno olkiukko.

en vihaa avohoitopotilaita.

mutta koetko sinä itse olevasi psyykkisesti terve?

kyllä vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9643/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoitan silti, että älä lähde solvaamaan ihmisiä sairaudentunnottomiksi mielisairaiksi ynnä muiksi sellaisiksi, jos haluat tulla kohdelluksi asiallisesti.

Kyllähän sinä aika häiriintynyt olet, vaikka et sitä itse ehkä tajuakaan koska olet tosiaan täysin sairaudentunnoton hulluudellesi.

Tuo ei merkitse kovin paljon insesti-isän sanomana. Arvostelukykysi on kovin heikko, kun et ymmärrä niitä vaurioita, joita aiheutit lapsillesi taltutettuasi heidät kannabiksella.

etkö tosiaan itse ymmärrä olevasi vakavasti häiriintynyt ja täysin sairaudentunnoton?

oikeutat tällä kertaa sekoilusi siis "pedofilialla" ja näet pedofiilejä joka puolella.

koetko itse olevasi psyykkisesti terve?

kyllä vai ei?

Uutisista olen saanut tiedon, että kannabiksella ja pedofilialla on yhteys.

Niinhän on karkeilla ja alkoholillakin. Ja erilaisilla pillereillä. Varmaan monilla muillakin huumeilla.

Minulla on kannabiksen osalta 2 uutista 2 päivän sisään tällä viikolla. Jos joistakin muista aineista voi sanoa samaa, ei muuta kuin riennät osoittamaan sen.

Vierailija
9644/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään tieteellistä tutkimusta asiasta ei ole tehty, ja koko "kannabisrasvateoriakin" tunnetaan vain Suomessa, ja sen kehitti siis "suoraan jumalan kanssa enkelten välityksellä jutteleva korkein olento maailmassa", jonka poika on skitsofreeninen.

"Kannabisrasvateoriasta" on ehkä sanottu nyt tarpeeksi. Enkelijutuista tarpeeksi on sanottu jo ajat sitten.

"Kannabisrasvateoria" on siis Irti Huumeista ry:n perustajan keksimä kotikutoinen rasvateoria, jota yksikään tieteellinen tutkimus ei ole 30 vuoden aikana todistanut oikeaksi. Eikä sitä tunnetakaan missään muualla kuin Suomessa.

Onko sinulla linkkiä tuohon "kannabisrasvateoriaan"? Voisin lukea, miten sen mahdollinen edistäjä on sen esitellyt.

Ei ole. Irti Huumeista ry:n perustaja ei ole sitä koskaan netissä itse esitellyt. Vain Suomen kouluissa ennen netin aikakautta. Joka kerta kun törmää väitteeseen, että rasvaliukoisuus on ongelma, ollaan tekemisissä kyseisen henkilön kehittämän "rasvateorian" kanssa.

Eikä kyseistä Jehovantodistajan keksimää rasvateoriaa siis tunneta missään muualla maailmassa, eikä yksikään tieteellinen tutkimuskaan ole todistanut sen olevan paikkansa pitävä teoria. Jos haluat siihen rasvateoriaan uskoa, se on oma asiasi, mutta tiede ei ole koskaan todistanut teoriaa.

Vierailija
9645/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoitan silti, että älä lähde solvaamaan ihmisiä sairaudentunnottomiksi mielisairaiksi ynnä muiksi sellaisiksi, jos haluat tulla kohdelluksi asiallisesti.

Kyllähän sinä aika häiriintynyt olet, vaikka et sitä itse ehkä tajuakaan koska olet tosiaan täysin sairaudentunnoton hulluudellesi.

Tuo ei merkitse kovin paljon insesti-isän sanomana. Arvostelukykysi on kovin heikko, kun et ymmärrä niitä vaurioita, joita aiheutit lapsillesi taltutettuasi heidät kannabiksella.

etkö tosiaan itse ymmärrä olevasi vakavasti häiriintynyt ja täysin sairaudentunnoton?

oikeutat tällä kertaa sekoilusi siis "pedofilialla" ja näet pedofiilejä joka puolella.

koetko itse olevasi psyykkisesti terve?

kyllä vai ei?

Uutisista olen saanut tiedon, että kannabiksella ja pedofilialla on yhteys.

Niinhän on karkeilla ja alkoholillakin. Ja erilaisilla pillereillä. Varmaan monilla muillakin huumeilla.

Minulla on kannabiksen osalta 2 uutista 2 päivän sisään tällä viikolla. Jos joistakin muista aineista voi sanoa samaa, ei muuta kuin riennät osoittamaan sen.

entä koetko itse olevasi psyykkisesti terve?

kyllä vai ei?

Vierailija
9646/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kukaan ei ole raivostunut siitä, että arvostelet pedofiliaa, eikä edes siitä, että mustamaalaat suurta joukkoa ihmisiä joita kutsut pedofiileiksi koska he käyttävät kannabista.

kyllä vai ei?

hieno olkiukko.

kyllä vai ei?

Sinulle "avohoitopotilas" on haukkumasana, mutta pedofiliaa ei sinua saa tuomitsemaan. Joutuivatko poikasi vai tyttäresi raiskattaviksesi?

Vierailija
9647/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Irti Huumeista ry:n perustaja ei ole sitä koskaan netissä itse esitellyt. Vain Suomen kouluissa ennen netin aikakautta. Joka kerta kun törmää väitteeseen, että rasvaliukoisuus on ongelma, ollaan tekemisissä kyseisen henkilön kehittämän "rasvateorian" kanssa.

Eikä kyseistä Jehovantodistajan keksimää rasvateoriaa siis tunneta missään muualla maailmassa, eikä yksikään tieteellinen tutkimuskaan ole todistanut sen olevan paikkansa pitävä teoria. Jos haluat siihen rasvateoriaan uskoa, se on oma asiasi, mutta tiede ei ole koskaan todistanut teoriaa.

Vaatisi paljon tietoa, että alkaisin uskoa johonkin kannabisrasvateoriaan.

Vierailija
9648/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä vai ei?

hieno olkiukko.

kyllä vai ei?

Sinulle "avohoitopotilas" on haukkumasana

ei ole.

avohoitopotilas on avohoidossa oleva mielenterveyspotilas.

sellainen kuten sinä olet.

kyllä vai ei?[

Vierailija
9649/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatisi paljon tietoa, että alkaisin uskoa johonkin kannabisrasvateoriaan.

Valitettavasti mitään faktatietoa ei ole teorian keksijältä koskaan saatu, mutta kannabiksen rasvaliukoisuus on siis tuon omakutoisen rasvateorian keksineen valistajan mielestä paha asia.

Vierailija
9650/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä vai ei?

hieno olkiukko.

kyllä vai ei?

ei ole.

kyllä vai ei?[

Olet sanonut ilmiselvässä solvaustarkoituksessa minua avohoitopotilaaksi. Toivottavasti työnantajasi saa tietää asiasta. Mutta se on pikkujuttu harjoittamaasi insestiin verrattuna. Ymmärsinkö oikein, että sekä tyttäresi että poikasi joutuivat raiskaamiksesi?

Vierailija
9651/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mitään faktatietoa ei ole teorian keksijältä koskaan saatu, mutta kannabiksen rasvaliukoisuus on siis tuon omakutoisen rasvateorian keksineen valistajan mielestä paha asia.

Puhuit kuitenkin siihen suuntaan, että kannabis todella olisi rasvaliukoinen. Onko sillä mitään seurauksia, jos ihmisen nauttima aine on rasvaliukoista? Vai onko asia tutkimatta?

Vierailija
9652/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä vai ei?

hieno olkiukko.

kyllä vai ei?

ei ole.

kyllä vai ei?[

Olet sanonut ilmiselvässä solvaustarkoituksessa minua avohoitopotilaaksi. Toivottavasti työnantajasi saa tietää asiasta. Mutta se on pikkujuttu harjoittamaasi insestiin verrattuna. Ymmärsinkö oikein, että sekä tyttäresi että poikasi joutuivat raiskaamiksesi?

entä koetko sinä olevasi psyykkisesti terve?

kyllä vai ei?

vaikutat kyllä todella sairaalta tapaukselta.

Vierailija
9653/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähaittaisempaa kuin laillinen alkoholi. Miksi se täytyy pitää väen väkisin laittomana?

Vierailija
9654/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuit kuitenkin siihen suuntaan, että kannabis todella olisi rasvaliukoinen. Onko sillä mitään seurauksia, jos ihmisen nauttima aine on rasvaliukoista? Vai onko asia tutkimatta?

ei ole mitään merkitystä rasvaliukoisuudella, eikä mitään merkitystä myöskään itsekeksityillä rasvateorioilla, joita tiede ei ole todistanut oikeiksi, ja joita ei edes tunneta missään muualla kuin suomessa.

sinusta siis asian tutkimattomuus ("kannabiksen rasvaliukoisuuden haitat") tekee itsekeksitystä rasvateoriasta paikkansapitävän faktan?

kahvi ja alkoholikin ovat rasvaliukoisia.

Vierailija
9655/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään merkitystä rasvaliukoisuudella, eikä mitään merkitystä myöskään itsekeksityillä rasvateorioilla, joita tiede ei ole todistanut oikeiksi, ja joita ei edes tunneta missään muualla kuin suomessa.

sinusta siis asian tutkimattomuus ("kannabiksen rasvaliukoisuuden haitat") tekee itsekeksitystä rasvateoriasta paikkansapitävän faktan?

En todellakaan pidä faktana teoriaa, josta en ole kuullut kuin jokusen sanan sen vastustajalta.

Vierailija
9656/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vai ei?

Minun mielestäni taas sinun pedofiliasi on todella sairasta. Raiskaatko myös vieraita lapsia?

Vierailija
9657/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan pidä faktana teoriaa, josta en ole kuullut kuin jokusen sanan sen vastustajalta.

Eihän se kannabisrasvateoria mitään tieteellistä faktaa olekaan, vaikka kyseistä kotikutoista rasvateoriaa on vero- ja lahjoitusvaroilla Suomen kouluissa levitettykin muutama vuosikymmen. Aina kun kannabis yhdistetään "rasvahaittoihin" tavalla tai toisella, ollaan tekemisissä kyseisen teorian kanssa.

Vierailija
9658/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä vai ei?

Minun mielestäni taas sinun pedofiliasi on todella sairasta. Raiskaatko myös vieraita lapsia?

Koetko itse ihan oikeasti olevasi psyykkisesti terve ihminen? Kyllä vai ei?

Vierailija
9659/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Tämä lanka muuttuu päivä päivältä hullummaksi. Ihmettelen vain että miksi tyypit keskustelee tämän kannabisvastaisen kahjon kanssa? Kyseessä on selvästi trolli. Antaa kahjon öyhöttää yksin.

Jos tyyppi tosissaan alkaa sekoittamaan lapsijuttuja tähän aiheeseen niin suosittelen terapiaa tai hae nyt edes jtn apua. Juttele ystäville?

Vierailija
9660/10522 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä vai ei?

Koetko itse ihan oikeasti olevasi psyykkisesti terve ihminen? Kyllä vai ei?

Myönnät siis raiskaavasi myös vieraita lapsia. Ajatteletko koskaan aiheuttamaasi kärsimystä?