Kannabis aiheuttaa psykooseja - miksi sen käyttö pitäisi laillistaa?
Kommentit (10522)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vähän on kannabikseen verrattuna kovista huumeista valistettu ns. "huumevalistajien" toimesta, ainakin netissä. Ja sama hiljaisuus jatkuu vaan edelleenkin, vaikka kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyykin nykyään.
Itse en ole 20 vuoden aikana törmännyt vielä yhteenkään huumevalistajaan joka olisi valistanut netissä kovista huumeista samalla innolla kuin kannabiksesta.
Hiljaisuutta siitä syntyy, kun vaikkapa heroiinia vastustettaessa ei ryntää esiin porukkaa suoltamaan valheita siitä, miten vaaratonta se "oikeasti" on.
Kyllähän kannabis on hyvin vähähaittainen jopa todella runsaassakin päivittäiskäytössä. Ja alkoholi on kaikkein haitallisin, erityisesti aivojen kannalta koska on solumyrkkyhuume.
Aina aloittamassa vänkäystä. Älä yritä, sillä minulla on laaja lista todistetuista kannabiksen haitoista... ja sitä ei kukaan tiedä, miksi aloit taas alkoholista houria.
Edelleenkin kannabis on hyvin vähähaittainen jopa todella runsaassakin päivittäiskäytössä, minkä lääkekäyttö on todistanut jo aivan selvästi. Lääkekäyttäjiä on maailmassa jo miljoonia.
Ja alkoholi on edelleenkin se kaikkein haitallisin, erityisesti aivojen kannalta koska on solumyrkkyhuume.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ha ha ha!
hienoa pete.
hyvin sä vedät sossun rahoilla.
:)
Pete-setä on jälleen mielessäsi. On ihan ymmärrettävää, ettet saa mielestäsi, mitä hän teki sinulle. Sellainen häpäisy jättää jäljet.
etkö oikeasti ymmärrä olevasi aika sekaisin, pete?
Ai minä olen sekaisin siksi, että sinä alat kerjätä näitä juttuja, narsistinen olkiukko?
Jankuti jankuti, vänkää vänkää.
Kyllä sossu elämäsi maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ha ha ha!
hienoa pete.
Pete-setä on jälleen mielessäsi.
Asia ei siis mielestäsi ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat kuitenkin lastemme yleisin kuolinsyy, ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunutkin muutamassa vuodessa? Koska asia mielestäsi on ajankohtainen jos se ei sitä jo nyt ole?
.
Vastaahan nyt edes kerrankin. Edes yhteen kysymykseeni kohta 400 sivun aikana.
.
Eli paljonko kovien huumeiden käytön pitää siis omasta mielestäsi Suomessa vielä kasvaa, että asiasta tulee huumevalistuksellisessa mielessä ns. ajankohtainen, ja kovista huumeista aletaan valistamaan samalla innolla ja hartaudella mitä sinäkin "valistat" kannabiksesta vauvapalstalla aamusta iltaan ja vuodesta toiseen.
.
Se, että kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyy ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa, ei sinulle selvästikään vielä riitä mihinkään. Mikä sinulle riittää? Kerrotko?
Miksi jumituit taas hokemaan asioita? Näihin on vastattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vähän on kannabikseen verrattuna kovista huumeista valistettu ns. "huumevalistajien" toimesta, ainakin netissä. Ja sama hiljaisuus jatkuu vaan edelleenkin, vaikka kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyykin nykyään.
Itse en ole 20 vuoden aikana törmännyt vielä yhteenkään huumevalistajaan joka olisi valistanut netissä kovista huumeista samalla innolla kuin kannabiksesta.
Hiljaisuutta siitä syntyy, kun vaikkapa heroiinia vastustettaessa ei ryntää esiin porukkaa suoltamaan valheita siitä, miten vaaratonta se "oikeasti" on.
Kyllähän kannabis on hyvin vähähaittainen jopa todella runsaassakin päivittäiskäytössä. Ja alkoholi on kaikkein haitallisin, erityisesti aivojen kannalta koska on solumyrkkyhuume.
Aina aloittamassa vänkäystä. Älä yritä, sillä minulla on laaja lista todistetuista kannabiksen haitoista... ja sitä ei kukaan tiedä, miksi aloit taas alkoholista houria.
Onko sinulla listaa muidenkin päihteiden haitoista, että voidaan verrata vaikka sitä, kuinka paljon haittoja runsas päivittäiskäyttö kullakin päihteellä aiheuttaa? Kannabis on ollut hyvin vähähaittainen jopa todella runsaassakin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ha ha ha!
hienoa pete.
Pete-setä on jälleen mielessäsi. On ihan ymmärrettävää, ettet saa mielestäsi, mitä hän teki sinulle. Sellainen häpäisy jättää jäljet.
Ai minä olen sekaisin siksi, että sinä alat kerjätä näitä juttuja, narsistinen olkiukko?
Niin sinunkin. Lisäksi joudut rahoittamaan huumeidenkäyttöäsi häpeällisillä palveluksilla likaisille sedille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ha ha ha!
hienoa pete.
Pete-setä on jälleen mielessäsi.
Asia ei siis mielestäsi ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat kuitenkin lastemme yleisin kuolinsyy, ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunutkin muutamassa vuodessa? Koska asia mielestäsi on ajankohtainen jos se ei sitä jo nyt ole?
.
Vastaahan nyt edes kerrankin. Edes yhteen kysymykseeni kohta 400 sivun aikana.
.
Eli paljonko kovien huumeiden käytön pitää siis omasta mielestäsi Suomessa vielä kasvaa, että asiasta tulee huumevalistuksellisessa mielessä ns. ajankohtainen, ja kovista huumeista aletaan valistamaan samalla innolla ja hartaudella mitä sinäkin "valistat" kannabiksesta vauvapalstalla aamusta iltaan ja vuodesta toiseen.
.
Se, että kovat huumeet ovat lastemme yleisin kuolinsyy ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunut muutamassa vuodessa, ei sinulle selvästikään vielä riitä mihinkään. Mikä sinulle riittää? Kerrotko?
Miksi jumituit taas hokemaan asioita? Näihin on vastattu.
Et ole vastannut yhtään mitään. Olet vain kiemurrellut kuin joku mato vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla listaa muidenkin päihteiden haitoista, että voidaan verrata vaikka sitä, kuinka paljon haittoja runsas päivittäiskäyttö kullakin päihteellä aiheuttaa? Kannabis on ollut hyvin vähähaittainen jopa todella runsaassakin käytössä.
En väitä mitään ainetta vähähaittaiseksi. Mutta todistan aina tarvittaessa kannabiksen hyvin haitalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ha ha ha!
hienoa pete.
Niin sinunkin. Lisäksi joudut rahoittamaan huumeidenkäyttöäsi häpeällisillä palveluksilla likaisille sedille.
Etkö pete oikeasti ymmärrä olevasi mielisairas, vaikka sosiaalitoimi (eli veronmaksajat) maksavat koko elämäsi ja päivittäisen nettijankutuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väitä mitään ainetta vähähaittaiseksi. Mutta todistan aina tarvittaessa kannabiksen hyvin haitalliseksi.
Kannabis on kyllä osoittautunut hyvin vähähaittaiseksi jopa todella runsaassakin päivittäiskäytössä.
Vierailija kirjoitti:
Asia ei siis mielestäsi ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat kuitenkin lastemme yleisin kuolinsyy, ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunutkin muutamassa vuodessa?
Asia on sikäli epäajankohtainen, että siitä ei keskustella.
Koska asia mielestäsi on ajankohtainen jos se ei sitä jo nyt ole?
Sitten on ajankohtainen, kun siitä keskustellaan.
En minä tee ranking-listaa siitä, mitkä ovat maailman tärkeimpiä asioita ja keskustele sitten niistä. Minä olen täällä sen takia, että täällä kannatetaan kannabista todella typerillä perusteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta muiden aineiden haitoista et ole siis tehnytkään mitään listaa? Miksi et? Eikö kovien huumeiden aiheuttamat haitat yhtään kiinnosta "valistuksellisessa" mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ha ha ha!
hienoa pete.
Etkö pete oikeasti ymmärrä olevasi mielisairas, vaikka sosiaalitoimi (eli veronmaksajat) maksavat koko elämäsi ja päivittäisen nettijankutuksesi?
Älä häpeä sitä, että nostat sosiaalitukia. Sinulla on niihin oikeus. Mutta yritä päästä irti kannabiksesta, ettet joudu alistumaan Pete-sedälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia ei siis mielestäsi ole ajankohtainen, vaikka kovat huumeet ovat kuitenkin lastemme yleisin kuolinsyy, ja kovien huumeiden käyttö on moninkertaistunutkin muutamassa vuodessa?
Asia on sikäli epäajankohtainen, että siitä ei keskustella.
Koska asia mielestäsi on ajankohtainen jos se ei sitä jo nyt ole?
Sitten on ajankohtainen, kun siitä keskustellaan.
En minä tee ranking-listaa siitä, mitkä ovat maailman tärkeimpiä asioita ja keskustele sitten niistä. Minä olen täällä sen takia, että täällä kannatetaan kannabista todella typerillä perusteilla.
Mutta paljonko kovien huumeiden käytön pitää siis omasta mielestäsi Suomessa vielä kasvaa, että asiasta tulee huumevalistuksellisessa mielessä ns. ajankohtainen, ja kovista huumeista aletaan valistamaan samalla innolla ja hartaudella mitä sinäkin "valistat" kannabiksesta vauvapalstalla aamusta iltaan ja vuodesta toiseen.
Kai sinulla mielipide on kuinka suuriksi haluat huumeongelmien ensin kasvavan, että huumevalistus alkaa keskittymään myös koviin huumeisiin pelkän kannabiksen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta muiden aineiden haitoista et ole siis tehnytkään mitään listaa? Miksi et? Eikö kovien huumeiden aiheuttamat haitat yhtään kiinnosta "valistuksellisessa" mielessä?
Aiheena on nyt kannabis. Edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ha ha ha!
hienoa pete.
Älä häpeä sitä, että nostat sosiaalitukia. Sinulla on niihin oikeus. Mutta yritä päästä irti kannabiksesta, ettet joudu alistumaan Pete-sedälle.
olet pete todella lapsellinen, mutta sellaisia kaikki narsistit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mutta paljonko kovien huumeiden käytön pitää siis omasta mielestäsi Suomessa vielä kasvaa, että asiasta tulee huumevalistuksellisessa mielessä ns. ajankohtainen, ja kovista huumeista aletaan valistamaan samalla innolla ja hartaudella mitä sinäkin "valistat" kannabiksesta vauvapalstalla aamusta iltaan ja vuodesta toiseen.
Kai sinulla mielipide on kuinka suuriksi haluat huumeongelmien ensin kasvavan, että huumevalistus alkaa keskittymään myös koviin huumeisiin pelkän kannabiksen sijaan?
En usko, että huumevalistus keskittyisi pelkkään kannabikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheena on nyt kannabis. Edelleen.
Kyllä tässä ketjussa voidaan hyvin keskustella kovien huumeiden haitoistakin, varsinkin kun siitä aiheesta tehdyt aloitukset poistetaan palstalta heti.
Eli muiden aineiden haitoista et ole siis tehnytkään koskaan mitään listaa? Miksi et? Eikö kovien huumeiden aiheuttamat haitat yhtään kiinnosta "valistuksellisessa" mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ha ha ha!
hienoa pete.
olet pete todella lapsellinen, mutta sellaisia kaikki narsistit ovat.
Taas narsistit mielessä. Olet selvästi narsismin uhri... varmasti karmeammalla tavalla kuin me muut haluamme ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että huumevalistus keskittyisi pelkkään kannabikseen.
Oletko itse nähnyt jossain keskusteluja kovien huumeiden haitoista? Vaikkapa tällä palstalla.