35-vuotias sanoo isäänsä isiksi?
Kyseessä 35-vuotias nainen, on kuin joku isän pikku prinsessa, vaikka jo aikuinen nainen ja sanoo isäänsä isiksi. Mulla särähtää aina korvaan. :D Tunnetteko tällaisia tapauksia?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Minä oon 38v ja sanon isääni iskäksi. Miksikä sitä pitäisi kutsua? Etunimellä?
Tässä puhuttiinkin isistä ei iskästä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon mun miestä isiksi, vaikka se ei ole sukua ja on itseäni nuorempi pari vuotta.
n37
Ihan pakko kysyä, onko teillä lapsia?
Naispuolisen sanomana tuo kuulostaa jotenkin lämpimältä ja söpöltä. On ollut hyvä isä tyttärelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on ollut kutsumanimenä aina, niin aika outoa yhtäkkiä alkaa kutsua isää tai isiä yhtäkkiä vaikka Ensioksi.
Mulla oli ennen tapana puhutella vanhempia etunimellä (ja pikkusisko tietenkin saman tavan oppi). Aikuisiällä joskus 35-40vuotiaana aloin tietoisesti opettelemaan puhumaan vahemmistä isänä ja äitinä. Pikkusisko taitaa edelleen jatkaa puhuttelua etumillä,en ole täysin varma kyllä, pitääkin kiinnittää erityisesti huomiota kun ollaan seuraavankerran koolla porukalla
Tälleen alkoholistin lapsena olen vain iloinen toisen puolesta, jos se vielä kolmekymppisenä on isän pikku prinsessa. Ehkä ap:lla on sama tilanne, mutta ei kestä toisen parempaa onnea
Vierailija kirjoitti:
Tälleen alkoholistin lapsena olen vain iloinen toisen puolesta, jos se vielä kolmekymppisenä on isän pikku prinsessa. Ehkä ap:lla on sama tilanne, mutta ei kestä toisen parempaa onnea
Isin pikkuprinsessa ei aikuistu koskaan. Sama ilmiö äidin kultapojussa.
Minun iskä kuoli juuri pitkäaikaisen sairaukden uuvuttamana 80-vuotiaana ja olen itse viisikymppinen.