Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huono ilma/tunkkainen haju RT-asunnossa?
29.10.2006 |
Mistä johtunee, miten pääsee eroon? Kyseessä suht vanha taloyhtiö 70-luvulla rakennettu, vajaa vuosi sitten tehty huoneistossa täydellinen remontti.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
seitkyt luvulla oli tapana pistää höyrysulku keskelle eristettä. sillon kastepiste osuu tietyillä ilmoilla sulun sisäpuolelle ja tuo kosteuden sisään. sit hometta ja noin.
tää vois olla yks selitys.. missä sijaitsee höyrysulku teidän talossa. sen pitäs olla sisäpuolella villan jälkeen