Järkyttävin Face-ryhmä johon olet eksynyt
Kommentit (116)
Naistenhuone +40-vuotiaille, ei hyvää päivää! Vanhat eukot ottavat lärvikuvia kaikki mahdolliset filtterit tapissa, julkaisevat ne, ja sen jälkeen alkaa jumalaton tukkanuottanen onko aito vai ei 😅
Helmet-lukuhaaste
Ja Kirjallisuuden ystävät
Siskot +-50 😱 Myötähäpeän määrää on vaikea kuvailla sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Helmet-lukuhaaste
Ja kirjallisuutta paljon lukevana sitten tein todella pahan virheen otsikkoa lukiessani . Luin järkevin, eikä järkyttävin :D
Anteeksi kaikki Kirjallisuuden ystävät ja Helmet -ryhmäläiset <3
Vierailija kirjoitti:
Naistenhuone +40-vuotiaille, ei hyvää päivää! Vanhat eukot ottavat lärvikuvia kaikki mahdolliset filtterit tapissa, julkaisevat ne, ja sen jälkeen alkaa jumalaton tukkanuottanen onko aito vai ei 😅
Tämä on henkisesti alakouluikäisten naisten ryhmä! Järkyttävää sakkia!
Joku kilpirauhasen vajaatoiminta ryhmä, poistuin pikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmet-lukuhaaste
Ja kirjallisuutta paljon lukevana sitten tein todella pahan virheen otsikkoa lukiessani . Luin järkevin, eikä järkyttävin :D
Vähän ihmettelinki 😀
Toinen lukija
Konmari-ryhmä on ollut ehkä kaikkein tuomitsevin mihin itse olen eksynyt.
Mutta olen kyllä nuo Naisten huoneen tapaiset kiertänytkin kaukaa.
Olin vuosia sitten varttitunnin siinä isoimmassa Naistenhuoneessa ja viisikymppisten vastaavassa. Enpä ole nähnyt kovin usein sellaista alatyylisyyden ja moukkamaisuuden juhlaa.
Kaikki lemmikkieläinryhmät...kamalaa pätemistä ja arvostelua.
Se missä jäsenet salakuvaa pyöräilijöitä ja linkittävät kuvat rattiraivon vallassa ryhmään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmet-lukuhaaste
😂 Minäkin vähän ihmettelin, mutta sitten ajattelin vaan että mistä nyt nykyään ei tappelua saisi aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama
Paikkakuntani Otetaan Vastaan -ryhmä. Ristus sitä kerjäämisen ja ruinaamisen määrää tyyliin anna mulle sanomalehti, anna mulle siisti sohva, anna mulle toimiva kahvinkeitin...
Koirat -ryhmä silloin kun ylläpito antoi joksikin aikaa täyden vapauden suoltaa mitä ikinä kukakin tahtoo. Tilanne eskaloitui aika äkkiä sille asteelle että face uhkasi poistaa koko ryhmän.
Sitten oli joku shetlanninlammaskoira -ryhmä jossa kuppikunnat tappeli niin että jo tappouhkauksia jaeltiin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on ihan sekopäitä, myös raudanpuute-ryhmä kuului samaan sarjaan. Hörhöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on henkisesti alakouluikäisten naisten ryhmä! Järkyttävää sakkia!
Apua, nyt tekee mieli lähettää liittymispyyntö. Ehkä vaan jätän lähettämättä kun syysmasennusta pukkaa muutenkin
Raision puskaradio.