Järkyttävin Face-ryhmä johon olet eksynyt
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
No huh huh, kiitos kertomuksistanne, mietin vaan enää että onneksi minulla ei ole eikä ole ollut Facebook-tiliä, säästyn paljolta :D
No olisit sinä siltä "paljolta" säästynyt vaikka olisit fb:hen kuulunutkin, kun ei niihin ryhmiin ole pakko kenenkään liittyä.
Itse ollut fb:ssä ties miten kauan, enkä ole kauhun hetkiä siellä kokenut. Kuulun muutamaan kirjallisuus/käsityö/sukkaryhmään eikä niissä ole eripuraa esiintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kilpirauhasen vajaatoiminta ryhmä, poistuin pikaisesti.
Sama
Kiinnostus heräsi. Mikä siellä sitten oli niin hirveää?
Minä olen kyseisessä ryhmässä. Onhan se aikalailla sitä labratulosten analysointia mutta sehän johtuu vain siitä että lääkärit ei osaa auttaa, tai halua auttaa, tai eivät uskalla auttaa. Itse sain sairauden alkutaipaleella sieltä paljon hyviä vinkkejä ja tukea. Ihana että ihmiset jaksaa ventovierasta auttaa ihan ilman vastapalvelusta. Moni siellä käy yksityisellä endolla ja saavat parempaa tutkimusta ja hoitoa, minä käyn tkssa ja saan ihan paskaa hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Rento feministiryhmä
Rento ja feministi ei kyllä mahdu samaan lauseeseen! xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Tämän kilpirauhasryhmän on ottanut useampi kommentoija esille. Voisiko joku vaikka lyhyestikin kertoa, että mikä siinä ryhmässä on niin järkyttävää?
Siellä on niin tyhmää porukkaa. Ihan kaikki vaivat kuuluu tai oletetaan kuuluvan kilpparin vajaatoimintaan. Hei, kakkasin tänään, onko oire. Hei, söin tänään leipää, onko oire. Nukuin yöllä, kuuluuko tähän sairauteen.
Just näin, ja hirveetä tappelua siitä mihin aikaan se lääke pitää ottaa ja mitä saa syödä ja mitä ei kun on vajaatoiminta. Tuntui että suurimmalla osalla on se vajaatoiminta jossain ihan muualla kuin kilpirauhasessa.
Tappelua?? En kyllä ole huomannut sellaista kertaakaan. Nyt meni molemmilla kommentoijilla niin reippaasti liioittelun puolelle että naurattaa ja railakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
En muista ryhmän nimeä, mutta se liittyi erotiikkaan ja jossa ihmiset sitten innolla ottivat kuvia itsestään vähissä vaatteissa. Tunnistin muutaman työni kautta, jolloin vähän järkytti miten iäkkäämpi tuttavakalkkuna uskoi olevansa erottiinen muovimekko yllään ja jalat haarallaan tähti strategista paikkaa peittämässä. Apua! Liityin siihen aikaan kaikkeen mahdolliseen ryhmään ja pikku hiljaa poistin jäsenyyteni mm tuohon ryhmään. Hienostuneempi erotiikka oli siitä tarjonnasta kaukana.
Huhhuh ja ei h*lvetti. :D Tajuaako muuten noikaan ihmiset että kuka tahansa voi nähdä ne kuvat? Mitä et voi keskellä toria huudella tai näyttää niin sitä ei pitäisi nettiin laittaa. Nykyään jutut vielä leviää sekunneissa älypuhelimien ja kuvakaappausten takia.
Oon ajatellut, että sellainen haukkuminen ja muiden tekemien juttujen arvostelu ja kritisointi on suomalaisille tyypillinen piirre, kunnes liityin facessa johonkin "budget-friendly meals" -ryhmään. Siellä on kai lähinnä brittejä, jenkkejä, ehkä australialaisia, mutta siis englantia äidinkielenään puhuvia. Ihan hirveä lynkkaus mihin tahansa postaukseen. Eräs äiti kysyi vinkkejä eväiksi, joita hän voisi tehdä 17-vuotiaalle tyttärelleen. Suurin osa vastauksista oli v*ttuilua tyyliin "17-vuotias osaa kyllä tehdä omat eväänsä" ja "hemmoteltu pentu" jne. Oikeastaan vähän samalla lailla kuin täällä av:llakin.
Yhtäkään ruokavinkkiä en ole tuosta ryhmästä löytänyt, mutta pysyn siellä viihdearvon vuoksi.
Jonkinlainen uskovaisten homovastainrn ryhmä, jossa ihmiset omalla nimellään ja luvallaan haukkuivat ja pilkkasivat homoja todella törkeästi iljettäviksi, kiimaisiksi elukoiksi, jotka rais kaa vat kaikkea mikä liikkuu ja jotka Jumala lähettää Helvettiin. Ilmiannon ryhmän ja onneksi se poistettiin Facebookista.
Vierailija kirjoitti:
kuka v**** käyttää vielä Facea?
Minä v**** ainakin.
Kaikki facebook ryhmien haukkujat liioittelee valtavasti kommenteissaan. Ovat näitä mielensäpahoittajia pahimmasta päästä. Itse eivät uskaltaisi koskaan mitään ryhmää perustaa. Karavaanit kulkee, koirat tulee perässä ja räkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Tämän kilpirauhasryhmän on ottanut useampi kommentoija esille. Voisiko joku vaikka lyhyestikin kertoa, että mikä siinä ryhmässä on niin järkyttävää?
Siellä on niin tyhmää porukkaa. Ihan kaikki vaivat kuuluu tai oletetaan kuuluvan kilpparin vajaatoimintaan. Hei, kakkasin tänään, onko oire. Hei, söin tänään leipää, onko oire. Nukuin yöllä, kuuluuko tähän sairauteen.
Just näin, ja hirveetä tappelua siitä mihin aikaan se lääke pitää ottaa ja mitä saa syödä ja mitä ei kun on vajaatoiminta. Tuntui että suurimmalla osalla on se vajaatoiminta jossain ihan muualla kuin kilpirauhasessa.
Tappelua?? En kyllä ole huomannut sellaista kertaakaan. Nyt meni molemmilla kommentoijilla niin reippaasti liioittelun puolelle että naurattaa ja railakkaasti.
Ehkä ollaan sitten oltu eri ryhmissä? Tai eri aikaan? Onhan noita varmaan useampikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on ihan sekopäitä, myös raudanpuute-ryhmä kuului samaan sarjaan. Hörhöt.
No eipä ihme, raudanpuutteesta pääsee eroon syömällä rautatabletteja, joten pakko olla muutenkin aika yksinkertaista ja uusavutonta porukkaa...
Uusia ystäviä-niminen ryhmä, jossa oli porukkaa kuin pipoa. Oli kyllä niin outoa porukkaa, jotka laittoi ihan ihme päivityksiä, että poistuin sieltä ottamatta yhteyttä kehenkään.
Paikallinen lapsiperheryhmä. Siellä on muutama omaa hyväosaisuuttaan alleviivaava snobi, joka esittää hyväntekijää milloin missäkin tilanteessa. Esim.💬 Mulla on vanha iPhone, jonka antaisin mieluiten jollekin vähävaraiselle teinille. Lähetä yv ja kerro sun tilanne niin valitsen kuka tarvitsee sitä eniten.Ja sitten muistetaan mainostaa, että iPhone on löytänyt uuden omistajan. Ihan kuin sen hitaan vanhan iPhonen antaminen teinille olisi joku suurin hyväntekeväisyysteko ikinä. Ja aina näitä vähävaraisia pyydetään kertomaan tilanteestaan. Ihan kuin nämä saisivat itselleen viihdettä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Uusia ystäviä-niminen ryhmä, jossa oli porukkaa kuin pipoa. Oli kyllä niin outoa porukkaa, jotka laittoi ihan ihme päivityksiä, että poistuin sieltä ottamatta yhteyttä kehenkään.
Ehkä siihen oli syynsä, ettei ystäviä ollut! 😄
🇺🇦🇮🇱
Kaikki lemmikkiryhmät. Jumaliste mitä besserwissereitä ja itseopittuja "koira/kissa/mikälie kuiskaajia", jotka kykenevät arvostelemaan koko lemmikkisi persoonan/taustat/terveyden/yms ja sinun kyvykkyytesi hoitajana yhden kuvan tai lauseen perusteella.
60-luvulla syntyneiden ryhmä,kuin olis ollut lasten hiekkalaatikolla😁
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen lapsiperheryhmä. Siellä on muutama omaa hyväosaisuuttaan alleviivaava snobi, joka esittää hyväntekijää milloin missäkin tilanteessa. Esim.💬 Mulla on vanha iPhone, jonka antaisin mieluiten jollekin vähävaraiselle teinille. Lähetä yv ja kerro sun tilanne niin valitsen kuka tarvitsee sitä eniten.Ja sitten muistetaan mainostaa, että iPhone on löytänyt uuden omistajan. Ihan kuin sen hitaan vanhan iPhonen antaminen teinille olisi joku suurin hyväntekeväisyysteko ikinä. Ja aina näitä vähävaraisia pyydetään kertomaan tilanteestaan. Ihan kuin nämä saisivat itselleen viihdettä tästä.
Tällainen on niin ällöttävää. Vähävaraisten pitäisi oikein möyriä sen avustajansa edessä. Samaiset ihmiset varmaan muistavat aina myös somessa kertoa, kuinka on auttanut Mummoa kadulla ja maksanut vieraan lapsen tikkarin.
Aidot, oikeat naiset. Tai joku tommonen. Siis voi hemmetti sitä wt-mammojen woimaantumista siellä. Myötähäpeä.
Huom, voi olla että nyt on uudet tuulet, mutta aikoinaan meni sellaiseksi että lopetin ryhmän seuraamisen.
Nörttitytöille suunnattu ryhmä. Ajattelin, että voi kun on kiva, että meille nörttinaisille tällainen ns. turvallinen paikka, josta vaikka löytää peliseuraa, käydä mielenkiintoista keskustelua ja muuta mukavaa.
Todellisuudessa voisivat vaihtaa ryhmän nimeksi Mielensäpahoittajat Ry. Tuntuu, että kaikki päivitykset liittyvät vain feminismiin ja siihen kuinka taas joku peli tai peliin liittyvä asia on loukkaava yms yms yms.
Ja siis ihan tärkeä tällaisiakin asioita jakaa, tuolla alalla/harrasteessa vallitseva naisvihamielisyys on ihan totta, mutta jestas sentään.... feediä kun seurasi, niin tuli lähinnä sellainen olo, että "kaikki on yhtä kärsimystä!!!!"