Järkyttävin Face-ryhmä johon olet eksynyt
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Poikien äidit.
Kokevatko olevansa jotenkin erilaisia kuin tyttöjen äidit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen lapsiperheryhmä. Siellä on muutama omaa hyväosaisuuttaan alleviivaava snobi, joka esittää hyväntekijää milloin missäkin tilanteessa. Esim.💬 Mulla on vanha iPhone, jonka antaisin mieluiten jollekin vähävaraiselle teinille. Lähetä yv ja kerro sun tilanne niin valitsen kuka tarvitsee sitä eniten.Ja sitten muistetaan mainostaa, että iPhone on löytänyt uuden omistajan. Ihan kuin sen hitaan vanhan iPhonen antaminen teinille olisi joku suurin hyväntekeväisyysteko ikinä. Ja aina näitä vähävaraisia pyydetään kertomaan tilanteestaan. Ihan kuin nämä saisivat itselleen viihdettä tästä.
Tällainen on niin ällöttävää. Vähävaraisten pitäisi oikein möyriä sen avustajansa edessä. Samaiset ihmiset varmaan muistavat aina myös somessa kertoa, kuinka on auttanut Mummoa kadulla ja maksanut vieraan lapsen tikkarin.
Ei liity noihin ryhmiin, mutta mulla on just tuollainen tuttu joka tekee aina päivityksiä kun on kerännyt vaikka ukrainalaisille sitä ja tätä. Jotkut kehuu häntä suurin piirtein pyhimykseksi, mutta jos kyselee että minne olet toimittanut tavarat että voisi itsekin viedä, niin hiljenee täysin. Veikkaan että keksii nuo auttamiset omasta päästään kehujen toivossa.
Olin joskus jossain hyvää joulumieltä vähävaraiset ryhmässä siellä oikeastikin ihmiset omilla naamoillaan valitti kuinka hedän 17v niina-nikolaus oli saanut Playstation konsolin joka oli liian vanhaa mallia (tyyliin 3 eikä 4) lahjoituksena ja kuinka niina-nikolailla oli siitä tullut niin paha mieli.. tai kun olikin lahjasta tullut tavallinen edullinen Samsung eikä uusin iphone.
Minä tuon ikäisenä tienasin itse rahaa kesätöissä konsoliin ja peleihin. ..
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus jossain hyvää joulumieltä vähävaraiset ryhmässä siellä oikeastikin ihmiset omilla naamoillaan valitti kuinka hedän 17v niina-nikolaus oli saanut Playstation konsolin joka oli liian vanhaa mallia (tyyliin 3 eikä 4) lahjoituksena ja kuinka niina-nikolailla oli siitä tullut niin paha mieli.. tai kun olikin lahjasta tullut tavallinen edullinen Samsung eikä uusin iphone.
Minä tuon ikäisenä tienasin itse rahaa kesätöissä konsoliin ja peleihin. ..
Ei vittanto. Jostain syystä herää mun olemattomat äidinvaistot ja tekee mieli noille ääliöille mennä vähän rautalangasta vääntämään käytöstavoista ja kiitollisuudesta.
Lastensuojelun uhrit on kammottava.
Puutarha ryhmä jossa eri ikäisten loukkaukset sinkoilivat sinne tänne. Vanhemmat naiset näpäyttelivät enemmän nuorempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikien äidit.
Kokevatko olevansa jotenkin erilaisia kuin tyttöjen äidit?
Mitä ryhmää olen sivusta seurannut, niin kyllä. Ihan sinällään tavallisia juttuja mitä lapset tekee, mutta sitten se on jotenkin spesiaalia kun poika.
Asenne ko. ryhmässä on aika pitkälle se, että poikien äidit on onnistuneempia kuin tyttöjen äidit. Ja sitten tietysti sellaisia not-like-other-girls. Toisin kuin tyttöjen äidit, jotka vaan istuu sisällä sievästi mekossa ja meikissä harjaamassa tyttöjen hiuksia.
Tai ainakin mun silmään osuu vain tällaista sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen lapsiperheryhmä. Siellä on muutama omaa hyväosaisuuttaan alleviivaava snobi, joka esittää hyväntekijää milloin missäkin tilanteessa. Esim.💬 Mulla on vanha iPhone, jonka antaisin mieluiten jollekin vähävaraiselle teinille. Lähetä yv ja kerro sun tilanne niin valitsen kuka tarvitsee sitä eniten.Ja sitten muistetaan mainostaa, että iPhone on löytänyt uuden omistajan. Ihan kuin sen hitaan vanhan iPhonen antaminen teinille olisi joku suurin hyväntekeväisyysteko ikinä. Ja aina näitä vähävaraisia pyydetään kertomaan tilanteestaan. Ihan kuin nämä saisivat itselleen viihdettä tästä.
Tällainen on niin ällöttävää. Vähävaraisten pitäisi oikein möyriä sen avustajansa edessä. Samaiset ihmiset varmaan muistavat aina myös somessa kertoa, kuinka on auttanut Mummoa kadulla ja maksanut vieraan lapsen tikkarin.
Ei liity noihin ryhmiin, mutta mulla on just tuollainen tuttu joka tekee aina päivityksiä kun on kerännyt vaikka ukrainalaisille sitä ja tätä. Jotkut kehuu häntä suurin piirtein pyhimykseksi, mutta jos kyselee että minne olet toimittanut tavarat että voisi itsekin viedä, niin hiljenee täysin. Veikkaan että keksii nuo auttamiset omasta päästään kehujen toivossa.
Mulla on myös tällainen tuttava. Kirsikkana kakun päällä ottaa sellaisia humble-brag -kuvia. Siis ottaa kuvaa vaikka tietyöstä, mikä katkaisee hänen työajonsa, mutta niin että näkyy kallis kello ja kalliin auton merkki. Kauhea myötähäpeä tulee aina tämän postauksista.
eräässä adhd-vertaisryhmässä oli ylläpitäjänä asiantuntijaksi itsensä nimittänyt henkilö, psykologi yms. Sattui vaan niin että profiili oli feikki. Ja oli tosi sika. Tuo oikea psykologi ei edes tiennyt ryhmästä mitään. Oisko ollut ryhmän perustajan luoma profiili.
Vierailija kirjoitti:
eräässä adhd-vertaisryhmässä oli ylläpitäjänä asiantuntijaksi itsensä nimittänyt henkilö, psykologi yms. Sattui vaan niin että profiili oli feikki. Ja oli tosi sika. Tuo oikea psykologi ei edes tiennyt ryhmästä mitään. Oisko ollut ryhmän perustajan luoma profiili.
Eikö tuo ole jo rikos?
Vierailija kirjoitti:
Siskot +-50 😱 Myötähäpeän määrää on vaikea kuvailla sanoin.
Avaisitko tätä vähän? Kiinnostaisi kuulla, mikä ko. ryhmässä aiheuttaa myötähäpeää (minulla ei ole fb:a).
Vierailija kirjoitti:
Silakkaliike ja Rasmusryhmä. Järkyttävää pilkkaa niitä ihmisiä kohtaan jotka eivät ajattele kuin he.
Mass Formation.
Joku VHH-ruokavalioryhmä, jossa ryhmänvetäjä koko ajan puuttui jäsenten kommentteihin. Mitään siellä ei osannut kukaan kommentoida oikein, kun jo tuli huomautus.
Ja aivan aiheetta tai naurettavista asioista.
Lopetin jäsenyyden aika lyhyeen.
Ei varmaan monta jäsentä olekaan siellä enää jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rento feministiryhmä
Rento ja feministi ei kyllä mahdu samaan lauseeseen! xD
Tästä ryhmästähän oli taannoin juttua iltapäivälehdissä. Ei todellakaan kovin rennolta meno ryhmässä vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskot +-50 😱 Myötähäpeän määrää on vaikea kuvailla sanoin.
Avaisitko tätä vähän? Kiinnostaisi kuulla, mikä ko. ryhmässä aiheuttaa myötähäpeää (minulla ei ole fb:a).
Olen eri, mutta tämähän on samaa kiukkuisten tätien filtteröityjä naamareita julkaistuina - ja sitten jumalatalon riita. Aivan kuten naistenhuone 40+-vuotiaatkin. Todella outoa vajakkimeninkiä molemmissa.
Kalenterimania. Niiden sääntöjen määrää ja sitä pilkun piippausta ja nillitystä kun joku erehtyy vahingossa postaamaan väärän kuvan väärään ketjuun. Tai poikkeat aiheesta sanankaan verran. Poistuin itse pikavauhtia.