Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lämpölegginssejä?

14.09.2022 |

Löysin kirppikseltä ihanat lämpölegginssit joissa on sellainen fleecepinta sisällä ja trikoo päällä, käytin niitä lähes koko viime talven pitkien villapaitojen kanssa ihan vaan housuina. Niissä ei oo merkkiä joten en tiedä mistä sellaisia saisi lisää, nää alkaa hiutumaan. Auttakaa vilukissaa! (Joka ei tyylistä paljon välitä, ei sitä talvella kukaan muiden housuja kaikkien kerrosten alta kattele...) Viime talvena oli joku muka suomalainen huijaussivusto joka myi thermolegginssejä, kääri varmaan miljoonat kun suomalaiset naiset osti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kutakuinkin joka marketissa. Viimeksi ostin citymarketista.

Vierailija
2/12 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wish

Vierailija
4/12 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannista saa ympäri vuoden. Lidlissäkin on välillä.

5/12 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess, käyn noista kattomassa! Ja pliis, ei epämääräisiä "ostin amazonista/netistä", se on ihan sama kuin sanois että käy Lontoosta katsomassa.

Vierailija
6/12 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut dress like Marie sivustolta, Paraisilla on kait kivijalkakauppakin. Ostin ensin yhdet ja sitten parit lisää, kun huomasin et pysyivät ylhäällä hyvin. Tokmannin lämpölegginssit jäi käyttämättä kun niitä sai jatkuvasti olla kiskomassa ylös.

Vierailija
7/12 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma thermoleggings

8/12 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa Dress like marien leggareissa näkyy alkkarit läpi noissa kuvissa, tarvisin sellaiset mistä ei näy. Plussaa heille siitä että kuvissa on pluskoon malleja, vaikka ite oon ihan perus M.

Vierailija
9/12 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistäkin löytyy melko usein. Niissä on vain itselleni jotenkin matala vyötärö. Tai se haaraosa jää liian alas eikä meinaa pysyä haaroista kiinni tai valuu alas. Jos ymmärrätte? Eikä ole liian pieni/suuri koko. Ehkä olen vain vääränmallinen. Ne eivät kuitenkaan nukkaannu samallalailla kuin cittari/prisma leggarit vaan ovat kivempaa materiaalia.

Nuo isompien markettien leggarit ovat kyllä paremman mallisia.

Vierailija
10/12 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokselta oon ostanut hyvät, pysyy hyvin päällä.

Vierailija
11/12 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tokmannilta saa sellaisia farkkujen näköisiä lämpöleggareita. 😁

Vierailija
12/12 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voglia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi