Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se NIIN VÄÄRIN jättää meidät kommentoijat epätietoisuuteen siitä, miten loppujen lopuksi kävi!

Vierailija
14.09.2022 |

Kun tässä vasta joitakin kuukausia olen seurannut vauva.fi:ä ja vastannut asiallisesti moniin lähinnä ihmissuhteisiin liittyviin pulmiin, suruihin jne. niin turhauttaa kun sitten ap "katoaa" eikä kerro enää mitään. Yksi syy voi tietysti olla suuri typerien vastausten määrä, mutta ei kai tämä ole ainoa selitys "katoamiselle"? Kuka tahansa tänne kirjoittaakin, pitää aina varautua siihen, että saa vastauksia laidasta laitaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Hauskan ketjun aloittaja 9m2 mökin sisustuksesta häipyi. Moni itsetuhoinen on kadonnut...

Ja jotkut tosi mielenkiintoiset ketjut poistuu, ihan asiallisetkin.

Täällä tapahtuu tosi outoja. Välin oon niin kyllästyny palstan toimintaan, mut sit sattuu joku kiva ketju, ni lepyn taas...

Vierailija
2/7 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa heistä on vain trolleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on eri vaihtoehtoja miten kävi. Jos osa löytää jonkun ratkaisun jostain. 

Vierailija
4/7 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syntyy hyvä keskustelu niin onko väliä? Ja kun menee jankkaukseksi, niin minä ainakin osaan antaa ketjun elää omaa elämäänsä ilman minua.

Itse asiassa aika moneen toistuvaan avaukseen ei kannattaisi reagoida mitenkään.

Vierailija
5/7 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos syntyy hyvä keskustelu niin onko väliä? Ja kun menee jankkaukseksi, niin minä ainakin osaan antaa ketjun elää omaa elämäänsä ilman minua.

Itse asiassa aika moneen toistuvaan avaukseen ei kannattaisi reagoida mitenkään.

Taitaa ihan palstan säännössä lukea ettei trollia pidä ruokkka.

Vierailija
6/7 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aina ole trolleista kyse? Vaan aloittajilla ihan oikeasti murheita ja kaikkea muuta?

Vierailija
7/7 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin näyttää nykyään monesti olevan lähes samanlaisia aloituksia ja kuvauksia ihastumisista, tapailukumppaneista, exän kaipuusta, uskottomuudesta, eroajatuksista jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi