Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa käydä miehenä äitinsä kanssa saunassa?

Vierailija
14.09.2022 |

Meillä alettiin siis taas yhteissaunoa sähkönsäästösyistä. Olen 18v eikä mua se alastomuus haittaa mutta jotenkin ajattelisin etteivät muut mun ikäiset tätä tekisi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se kummallista. Ei tulis mieleenkään käydä oman 15v pojan kanssa, saati 18v.

En minäkään tuossa vaiheessa käynyt yhdessä pojan kanssa. Häntä ujostutti ja hän kävi yksin minun ja miehen jälkeen. Se oli tietysti ok. Mutta nyt hän on jo ihan kunnolla aikuinen niin voimme hyvin käydä esim. mökkireissulla yhdessä saunassa.

Vierailija
22/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se kummallista. Ei tulis mieleenkään käydä oman 15v pojan kanssa, saati 18v.

En minäkään tuossa vaiheessa käynyt yhdessä pojan kanssa. Häntä ujostutti ja hän kävi yksin minun ja miehen jälkeen. Se oli tietysti ok. Mutta nyt hän on jo ihan kunnolla aikuinen niin voimme hyvin käydä esim. mökkireissulla yhdessä saunassa.

Jep meillä sama kokemus. Poikaa ujostutti murtosikä vaiheessa mutta sitten myöhemmin alkoi taas mökkireissuilla sauonmaan meidän kansssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki käy kyllä erikseen saunassa. Kai se riippuu siitä, mihin on tottunut. Itse en tykkää olla alasti muiden nähden. Toiset on hyvinkin estottomia.

Vierailija
24/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikki käy kyllä erikseen saunassa. Kai se riippuu siitä, mihin on tottunut. Itse en tykkää olla alasti muiden nähden. Toiset on hyvinkin estottomia.

Itse olen hyvin estoton. Ap