Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon masentunut ollut jo vuosia, nyt eläkkeellä

Vierailija
14.09.2022 |

Veljeni kanssa on jonkinlaiset välit. Soittaa aina puolen vuoden välein ja kysyy kuulumisia. Kehuu aina heidän perhettään, lapsiaan ja tekemisiään. En vain itse osaa olla samanlainen ja kehuskella elämälläni. Tai sitten ei ole mitään kehuttavaa. Tuntuu että menee pitkä aika toipua puheluista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut ettei sillä veljelläsi mene mitenkään erikoisen hyvin tai huonosti. Pikemminkin tavallisesti. Hän ei välttämättä tarkoita kehuvansa sinulle jotta tulisit kateelliseksi tai sinua harmittaisi. Jospa hän vain ajattelee asioista positiivisesti? Kokeileppa ajatella asiaa sillä tavalla ettei se muuta sinun tilannetta mitenkään vaikka veljelläsi menisi huonommin kuin nyt. Eikö ole pikemminkin hyvä jos hänellä on kaikki hyvin?

Vierailija
2/9 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut ettei sillä veljelläsi mene mitenkään erikoisen hyvin tai huonosti. Pikemminkin tavallisesti. Hän ei välttämättä tarkoita kehuvansa sinulle jotta tulisit kateelliseksi tai sinua harmittaisi. Jospa hän vain ajattelee asioista positiivisesti? Kokeileppa ajatella asiaa sillä tavalla ettei se muuta sinun tilannetta mitenkään vaikka veljelläsi menisi huonommin kuin nyt. Eikö ole pikemminkin hyvä jos hänellä on kaikki hyvin?

Tätä mä ehkä tarvitsin. Joskus on vain todella vaikea päästä katkeruuden tunteista eroon. Tuntuu että jotkin tahot syyllistää sairastumisesta. Aivan kuin olisin itse sen valinnut!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällättele sille et et taida päästä koskaan eläkkeelle....

Vierailija
4/9 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene takaisi töihin, paranet töitä tehdessä ja elämä alkaa taas maistua hyvältä.Kun nyt olet kokennut ei kivaa koti maata päivät pitkät.Ps. tosi masentunut ei jaksa tänne edes kirjoittaa.

Vierailija
5/9 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin on ilo. Olen yrittänyt säilyttää uskon siihen. Minä en ole maailman napa. Sekin ajatus auttaa eteenpäin.

Vierailija
6/9 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus kehuminen on kyllä aika kamalaa toiselle jolla menee huonommin. Miksi hieroa hiekkaa naamaan? Ja jos kehutaan vielä niin että saatetaan seuraavassa lauseessa lytätä vaivihkaa toinen.

Ap

Vierailija
7/9 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene takaisi töihin, paranet töitä tehdessä ja elämä alkaa taas maistua hyvältä.Kun nyt olet kokennut ei kivaa koti maata päivät pitkät.Ps. tosi masentunut ei jaksa tänne edes kirjoittaa.

Jos ei ole mitään sanottavaa, kannattaa jättää sanomatta.

Vierailija
8/9 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin on ilo. Olen yrittänyt säilyttää uskon siihen. Minä en ole maailman napa. Sekin ajatus auttaa eteenpäin.

Hienosti sanottu.

Vierailija
9/9 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joskus kehuminen on kyllä aika kamalaa toiselle jolla menee huonommin. Miksi hieroa hiekkaa naamaan? Ja jos kehutaan vielä niin että saatetaan seuraavassa lauseessa lytätä vaivihkaa toinen.

Ap

Pitäiskö sen esittää, että menee huonosti? Aika herkillä olet, jos soitto puolen vuoden välein saa sut tolaltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän