Keilasatamassa kuolonpudotus toimistorakennuksen sisällä
Mies kuoli keskiviikkona pudottuaan korkealta toimistorakennuksessa Espoossa kertoo Länsi-Uudenmaan poliisi tiedotteessaan.
Poliisi kertoo saaneensa keskiviikkona noin kello 13 ilmoituksen Espoon Keilaniemestä, jossa mies oli pudonnut korkealta toimistorakennuksen sisällä.
Mies todettiin kuolleeksi, kun poliisi tuli paikalle.
Poliisi tutkii asiaa kuolemansyyn selvittämisenä, eikä tiedota tapauksesta enempää.
HS:n tietojen mukaan onnettomuuspaikka oli Keilasatama-niminen toimistorakennus, jossa toimii lukuisia yrityksiä.
Kommentit (16)
Alkaa olla kuin Venäjällä. En ihmettele, niin hurjaa on hintaralli ollut jo pitkään.
Ja Suomessa sanotaan kaiken olevan niin hyvin, työpaikoillakin korostetaan kuinka mennään aina kaikessa työntekijät ja heidän hyvinvointi edellä.
Tietysti tämäkin keissi on yksittäistapaus, mutta työmaailmassa todellisuus on jotain ihan muuta, kuin mitä annetaan ymmärtää. Ihminen taipuu stressin alla johonkin rajaan asti ja sen jälkeen alkaa valitettavasti tapahtua
Kuvissa löytyy kierreportaat ja korkeahko sisätila/aula tms, jos siis sisällä on tippunut.
Vierailija kirjoitti:
Ja Suomessa sanotaan kaiken olevan niin hyvin, työpaikoillakin korostetaan kuinka mennään aina kaikessa työntekijät ja heidän hyvinvointi edellä.
Tietysti tämäkin keissi on yksittäistapaus, mutta työmaailmassa todellisuus on jotain ihan muuta, kuin mitä annetaan ymmärtää. Ihminen taipuu stressin alla johonkin rajaan asti ja sen jälkeen alkaa valitettavasti tapahtua
Upeaa runoiua kun ei yhtään tiedetä mitä on tapahtunut. Sun kannattaisi harkita uraa jossain paskalehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä firma?
Toimistohotelli, joten ei pysty sanomaan.
Se oli varmaan joku lähitöihin pakotettu.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tästä keissistä emme tiedä yhtään, mitä on tapahtunut ja miksi. Voi olla vaikka ihan vahingossa pudonnut ja vaikka olisi tahallaankin, kukaan meistä ei voi tietää, miksi. Että josko nyt jätettäisiin nämä tarinankehittelyt johonkin muuhun yhteyteen.
Jos nyt oikein muistan tuota rakennusta, niin siinä on tosiaan sellainen ylhäältä alas auki oleva alue keskellä rakennusta. Eli toimistotilat kulkevat rakennuksen ulkoseiniä myöten, niiden edessä on käytävä, jonka toisessa reunassa on kaide ja keskellä se aukko. Voisin kuvitella, että osaan kerroksista ei pääse kuin kulkuavaimilla. Itse en ole käynyt siellä kuin muistaakseni pari kertaa koulutuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt oikein muistan tuota rakennusta, niin siinä on tosiaan sellainen ylhäältä alas auki oleva alue keskellä rakennusta. Eli toimistotilat kulkevat rakennuksen ulkoseiniä myöten, niiden edessä on käytävä, jonka toisessa reunassa on kaide ja keskellä se aukko. Voisin kuvitella, että osaan kerroksista ei pääse kuin kulkuavaimilla. Itse en ole käynyt siellä kuin muistaakseni pari kertaa koulutuksessa.
Tämähän on ihan yleinen 2000-luvun toimistokiinteistömalli. Aula on lasiseinäinen sen 5-10 kerrosta ylös asti auki. Kerrosten välillä kulkee yleensä näyttävä kierreportaikko. Kerroksissa on käytävä, joka on vain korkealla kaiteella erotettu siitä ylös asti avoimesta tilasta.
Muistan kun olin tuolla Keilasatamassa töissä, niin mietin, että tästä vielä joku joskus pudottautuu. Siinä on siis 9. kerroksesta 2. kerrokseen asti oleva pudotus hissiauloista.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun olin tuolla Keilasatamassa töissä, niin mietin, että tästä vielä joku joskus pudottautuu. Siinä on siis 9. kerroksesta 2. kerrokseen asti oleva pudotus hissiauloista.
Itsekin olen ollut siellä töissä. Tosiaan jokaisen kerroksen hissitasanteelta ja myös kierreportaista on näkymä alas asti. Minäkin aina kaiteen vieressä mietin, että aika vaarallisen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen ollut siellä töissä. Tosiaan jokaisen kerroksen hissitasanteelta ja myös kierreportaista on näkymä alas asti. Minäkin aina kaiteen vieressä mietin, että aika vaarallisen näköistä.
Näkymä ei ole vaarallinen, ja aika lennokkaasti saa liikkua että kaiteen yli putoaa. Itsetuhoinen löytää kyllä keinot jostain muusta paikasta.
Kuulin tuttavalta, että oli tullut alas ylimmästä kerroksesta portaikon reunalta. Järkyttävän näköistä jälkeä varmasti kun tuolta mätkähtää alas. On kuulema putoamispaikka edelleen peitettynä jollain peitteillä.
Itsariko?