Kukaan palstalla käynyt Lidl myymälöissä ulkomailla?
Kommentit (18)
No ei nyt ihan ympäri maailman, mutta monessa maassa kyllä. Olen käynyt, Ruotsissa, Saksassa, Puolassa, Portugalissa, Ranskassa, Alankomaissa ainakin.
Elämäni ensimmäinen Lidl-käynti tapahtui Ranskassa.
Olen käynyt Kreetalla ja Skotlannissa.
Saksssa, Belgiassa, UKssa, Itävallassa, Italiassa....
Suosin mieluummin Aldia Cambridgen Aldi on ollut minusta paras ruokakauppa ikuna
Espanjassa.
Tuoretiski lihalle oli. Viiniä myytiin tyyliin 2€ pullo. Kaikki meiltä jo menneetkin hajuvedet oli hyllyssä saatavilla.
Pärnussa olen käynyt. Alvin erotuksen verran halvempaa.
Kyllä nääs Tampereella. Äkkiseltään hinnat näytti samalle kun tiällä kuopiossa.
Olen käynyt Yhdysvalloissa. Meidän lähi-Lidlissä on ainakin hyvät viinivalikoimat. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Asun Saksassa.
Samoin. Meidän Lidlissä on kaikki niin tuoretta ja edullista, että juuri sieltä ostan mitä en torilta tule ostaneeksi. Joskus lähden Frankfurtin yhden-euron-kauppaan tiskitättejä ja putsausaineita, serviettejä ja sukkahousuja hakemaan.
Saksassa, Ranskassa , Itävallassa, Belgiassa ja Italiassa. Halvempaa kuin Suomessa ja pieni ero valikoimassa. Ranskassa aivan ihanat valikoimat!
Ainakin Saksassa ja Puolossa. Jäi mieleen tuolta Puolan lidukasta , että siellä myytiin 96 potkuista viinaa.
Juu, ei ostettu.
Saksassa tykkään enemmän kyllä Aldeista
Toki olen, kymmenissä. Ehkä erikoisin kokemus oli joskus Sisilian Syracusassa.
Nykyään asumme Teneriffalla ja täällä on usempikin Lidl. Kävelymatkan päässä on yksi ja siinä tulee käytyä viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Saksassa ja Puolossa. Jäi mieleen tuolta Puolan lidukasta , että siellä myytiin 96 potkuista viinaa.
Juu, ei ostettu.
Saksassa tykkään enemmän kyllä Aldeista
Onko Saksan Aldeissa parempi valikoima kuin Lidleissä? Kysyn vaan mielenkiinnosta, en ole koskaan käynyt.
Täällä Yhdysvalloissa on mielestäni Lidlissä laajempi valikoima kuin Aldissa ja varsinkin Lidlin hyvä paistopiste houkuttelee. Aldi on enemmän varastomallinen, Lidl on myymälä. Aldissa ei ole kassan jälkeen tavaroille alustaa, vaan ne laitetaan suoraan ostoskärryyn. Näin oli Lidleissäkin ennen, mutta se muuttui ilmeisesti asiakaspalautteen ansiosta.
Ehkä näissä on eroja? Hinnat ovat molemmissa edullisia. Katson viikkotarjoukset tarkkaan. :D
Ja, och man kan konstatera att av de Lidl affärerna som man har besökt är de dyraste samt de som inte säljer vin i Finland.
Kyllä olen käynyt.