Kerääntyykö tälle palstalle, jotenkin erikoisen suuri määrä ihmisiä, joilla...
- ei ole käytöstapoja
- ei ole keskustelutaitoja
- on mielenterveysongelmia
- ei ole henkistä kypsyyttä
Kommentit (29)
Kyllä. Sama ongelma kaikilla sivustoilla missä ei ole rekisteröitymistä.
Täällä pyörii hoitola-asukkaita ja pahempiakin.
Kyllä. Täällä on usein heikkolahjaisten kokoontumisajot. Jumitetaan täällä. Olet omiesi joukossa. Tervetuloa!
Lisääntynyt viime kuukausina huomattavasti. Joitakin erityisen pakkomielteisiä.
En ole ulkomaisilla keskustelupalstoilla nähnyt ainakaan tällaista menoa. Esim. Brittien A-palstaa vastaavalla Mumsnet- palstalla https://www.mumsnet.com/talk/active ollaan paljon kohteliaampia ja sivistyneempiä. En tiedä onko moderointi parempaa vai osaavako britit olla hyvinkäyttäytyviä myös netin puolella. Ehkä rekisteröinti auttaa pitämään pahimmat päänaukojat ulkona.
Joo. En ole mielestäni palstailija pahimmasta päästä mutta silloin kun oli mielenterveysongelmia vietin täällä aikaa enemmän. Toivoin että voisin tukea muita hankalassa tilanteessa olevia mutta nykyään näyttää etteivät palstailijat edes halua apua.
Vierailija kirjoitti:
Joo. En ole mielestäni palstailija pahimmasta päästä mutta silloin kun oli mielenterveysongelmia vietin täällä aikaa enemmän. Toivoin että voisin tukea muita hankalassa tilanteessa olevia mutta nykyään näyttää etteivät palstailijat edes halua apua.
Niin, ja eihän mielenterveysongelma tietenkään tarkoita automaattisesti että on ilkeä, mutta kyllähän se itsekriittisyys ja itsehillintä puuttuu useimmiten niiltä, jotka ovat esim. laitoshoidossa.
Kyllä. Monesti mietin, että mitä minä täällä teen.. Olen lähes jokaisesta täällä keskusteltavaa asiasta eri mieltä kommentoijien kanssa. En ymmärrä heidän käytöstavattomuuttaan tai sielunmaisemaansa lainkaan.
Kyllä.
Mutta jokainen meistä voi vaikuttaa vähän kuitenkin ja omalta osaltaan suosia fiksua keskustelua ja käytöstapoja
Aika jännää. Millä testaat jonkun keskustelutaitoja? Olemalla itse hiljaa?
lukekaa teoriasta internet on kuollut.
englanniksi löytyy enemmän.
eli lähes kaikki sisältö olisi bottien ja keinoälyn tuotosta.
Tänne voi onneksi laittaa mitä mieltä oikeasti on vaikka ehkä joitain kirpasee. Sanat on sanoja ja teot tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Monesti mietin, että mitä minä täällä teen.. Olen lähes jokaisesta täällä keskusteltavaa asiasta eri mieltä kommentoijien kanssa. En ymmärrä heidän käytöstavattomuuttaan tai sielunmaisemaansa lainkaan.
Joihin todella asiallisiin kommenteihinkin tulee vastauksena, jotain "V*ttu, s*atana, pidä nyt turpas kiinni idiootti" Kyllä silloin itselle ainakin tulee ensimmäisenä mieleen, että tuolla kommentoijalla ei ole henkisesti kaikki ihan hyvin. Ei normaali, tasapainoinen ihminen tuollaista törkyä päästä suustaan vaan sen vuoksi, että on eri mieltä kuin jokin toinen. Heillä on varmasti kauhea elämää itsellään kun täytyy tänne noin paljon purkaa sitä omaa pahaa oloaan.
Ja valtaosa on suomiämmiä. Kertoo kaiken tarvittavan meidän Iidoista ja Milloista.
Kyllä.
Muuta kysyttävää?