Ex-maajoukkueurheilija Krista, 24, makaa harvinaisen sairauden takia pimeässä huoneessa päivästä toiseen: Mun elämä on sängyssä kitumista
Oletteko lukenut tän kyseisen jutun?
https://www.iltalehti.fi/iltv-doc/a/9280f939-f755-4b8f-a73d-62c4dc4641b3
Ihan kamalaa :(
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tää oli se jolla CFS ja kerjää ihmisiltä rahaa valehtelemalla, että on kuolemassa?
Eikö tämä ollut se kun ihan itse keksi diagnoosin itselleen ja vaati siihen julkisesta terveydenhuollosta kalliita hoitoja?
Sama tyyppi. Ollut myös omien sanojensa mukaan saattohoidossa ainakin kerran, mutta jätti sen kesken kun ei jaksanut olla siellä. :D
Ohis
Miten pääsee saattohoitoon, jos ei ole kuolemassa? Kuulostaa kyllä erikoiselta koko keissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tää oli se jolla CFS ja kerjää ihmisiltä rahaa valehtelemalla, että on kuolemassa?
Eikö tämä ollut se kun ihan itse keksi diagnoosin itselleen ja vaati siihen julkisesta terveydenhuollosta kalliita hoitoja?
Sama tyyppi. Ollut myös omien sanojensa mukaan saattohoidossa ainakin kerran, mutta jätti sen kesken kun ei jaksanut olla siellä. :D
Ohis
Miten pääsee saattohoitoon, jos ei ole kuolemassa? Kuulostaa kyllä erikoiselta koko keissi.
Ei pääse. Erikoinen on keissi tosiaan monellakin tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hänen olisi hyvä hakea eutanasiaa Sveitsistä. Itse monisairaana tajuan,ettei kituminen ole mistään kotoisin
Mut ku KELA ei maksa. :D
Vilkaisin blogiaan.
Tammikuussa 2022 lähdetty saattohoidosta kotiin ja surkuteltu kun eutanasia Sveitsissä liian kallis.
Huhtikuu 2021 otsikko: 1kk elinaikaa. Hoitovirhe. Hyvästit tärkeimmille
Että joo, muistan jo aiempien juttujen perusteella että haisee pahalle tämä keissi. Taitaa olla jonkin sortin munchie.
Vierailija kirjoitti:
CFS ei ole harvinainen sairaus. Se on krooninen tila, josta voi parantua. Aiheuttajina muun muassa kroonistuneet infektiot, dysautonomia ja ylirasitustila. Se on kyllä totta, että.pahimmillaan on hyvin vaikea tauti. Mutta kuolemaankaan Se ei johda.
Puhut täyttä sontaa. Kaverillani on tuo, eikä ole parantunut minnekään. Parempia ja huonompia kausia on, kuten neurologisissa sairauksissa ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin blogiaan.
Tammikuussa 2022 lähdetty saattohoidosta kotiin ja surkuteltu kun eutanasia Sveitsissä liian kallis.
Huhtikuu 2021 otsikko: 1kk elinaikaa. Hoitovirhe. Hyvästit tärkeimmille
Että joo, muistan jo aiempien juttujen perusteella että haisee pahalle tämä keissi. Taitaa olla jonkin sortin munchie.
Eiköhän ole joo. Nykyäänhän hän tekee rahaa tuolla touhullaan kun on kaupallisia yhteistöitä somessa.
Minusta hänen olisi hyvä hakea eutanasiaa Sveitsistä. Itse monisairaana tajuan,ettei kituminen ole mistään kotoisin