Ex-maajoukkueurheilija Krista, 24, makaa harvinaisen sairauden takia pimeässä huoneessa päivästä toiseen: Mun elämä on sängyssä kitumista
Oletteko lukenut tän kyseisen jutun?
https://www.iltalehti.fi/iltv-doc/a/9280f939-f755-4b8f-a73d-62c4dc4641b3
Ihan kamalaa :(
Kommentit (27)
Tämähän on mediassa tasaisin väliajoin sairautensa kanssa, ei ole mikään uusi tapaus
Niin ne kaikki aina on...lahjakkaita urheilijoita, kunnianhimoisia, jne.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on oli lahjakas pyöräsuunnistaja :D
Pyöräsuunnistajista oikeastaan kaikki ovat maajoukkueessa
Niin tää oli se jolla CFS ja kerjää ihmisiltä rahaa valehtelemalla, että on kuolemassa?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on mediassa tasaisin väliajoin sairautensa kanssa, ei ole mikään uusi tapaus
Ja kuinka monta kertaa se on niissä otsikoissa jo kuollut. Sekopää mikä sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittaako kitaraa myös ja on musikaalisesti lahjakas? Nämä nuorena kuolleet ja sairastuneet ei koskaan ole mitään tavallisia nuoria vaan heistä pitää kirjoittaa sankareina.
CFS ei ole harvinainen sairaus. Se on krooninen tila, josta voi parantua. Aiheuttajina muun muassa kroonistuneet infektiot, dysautonomia ja ylirasitustila. Se on kyllä totta, että.pahimmillaan on hyvin vaikea tauti. Mutta kuolemaankaan Se ei johda.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräsuunnistajista oikeastaan kaikki ovat maajoukkueessa
En ole koskaan edes kuullut kyseisestä lajista.
Vierailija kirjoitti:
Niin tää oli se jolla CFS ja kerjää ihmisiltä rahaa valehtelemalla, että on kuolemassa?
Eikö tämä ollut se kun ihan itse keksi diagnoosin itselleen ja vaati siihen julkisesta terveydenhuollosta kalliita hoitoja?
Vierailija kirjoitti:
Vanha uutinen näyttäisi tuokin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka monta kertaa se on niissä otsikoissa jo kuollut. Sekopää mikä sekopää.
Mene itse hoitoon ja äkkiä.
Otsikossa mainitaan, ex-maajoukkueurheilija. Jutussa ei sen sijan mitään mainintaa lajista. Kuka näitä juttuja oikein tekee? Googlettamalla selvisi, että kyse pyöräsuunnistuksesta.
Tuo koko show on niin täynnä aukkoja ja selviä kusetuksia etten ole ainakaan pariin vuoteen enää niellyt sanaakaan mitä kys. tyyppi päivittää ja sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ollut se kun ihan itse keksi diagnoosin itselleen ja vaati siihen julkisesta terveydenhuollosta kalliita hoitoja?
Sama tyyppi. Ollut myös omien sanojensa mukaan saattohoidossa ainakin kerran, mutta jätti sen kesken kun ei jaksanut olla siellä. :D
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse hoitoon ja äkkiä.
Ja jaan kaikki hoitokertomukseni iltapäivälehdille?
Ollut saattohoito-osastolla, luin jostain. Lääkäri sanonut jossain vaiheessa, että kuukausi elinaikaa. En nyt ihan näitä usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittaako kitaraa myös ja on musikaalisesti lahjakas? Nämä nuorena kuolleet ja sairastuneet ei koskaan ole mitään tavallisia nuoria vaan heistä pitää kirjoittaa sankareina.
On, laulaa instassa ja Youtubessa. Jäi tosin jo kerran vähän nolosti kiinni siitä, että lipsynkkasi toisen laulajan biisiä ja uskotteli someseuraajilleen laulavansa itse.
Joo katsoin myös tuon ja on kyllä järkyttävää. Nuori ihminen ja entinen huippu-urheilija Toivottavasti saa apua ja hoitoa.